ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/8/2011
Παρουσίαση
Μακρο... μεσοπρόθεσμα....
Ford - Αλλαγές σε ρυθμούς EcoBoost
Διαβάστηκε από 17035 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/8/2011
Αντίθετα με τις παλινωδίες και την αναποφασιστικότητα της Κυβέρνησης, οι πιο δημοφιλείς 
αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα μας διαθέτουν ξεκάθαρο και σαφές πλάνο για τα επόμενα χρόνια. 
Ας δούμε τι ετοιμάζουν μέχρι το 2015 σε νέα μοντέλα οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat, 
σε ποιες τεχνολογίες ρίχνουν το βάρος τους και ποια μυστικά πλάνα έχουν.
To μίνι Start Concept φέρει τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, αλλά μας δείχνει και τα σχεδιαστικά πρότυπα που θα ακολουθήσει η Ford τα επόμενα χρόνια.
Περισσότερα από 20 νέα ή και ανανεωμένα μοντέλα σκοπεύει να παρουσιάσει στην Ευρώπη τα επόμενα 3 με 5 χρόνια η Ford, στοχεύοντας στο να στηρίξει και να αυξήσει την εμπορική της παρουσία στις απαιτητικές αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.
Διεύρυνση σε όλα τα επίπεδα
Μέσα στην τελευταία 2ετία η Ford ανανέωσε σε μεγάλο βαθμό την ευρωπαϊκή της γκάμα, λανσάροντας το νέο Fiesta, τα νέα C-Max και Grand C-Max, το ανανεωμένο Galaxy και φυσικά το καινούριο 5θυρο, σεντάν και στέισον Focus, ενώ και η τρέχουσα γενιά του Κa δεν έχει φτάσει ούτε στο 50% του κύκλου ζωής της. Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι δεδομένο πως μέχρι το 2015, περιμένουμε από τη φίρμα με το μπλε οβάλ, σημαντικές επενδύσεις σε μοντέλα με εξέχοντα ρόλο στην αγορά. Σύντομα θα δούμε, έστω και σε πρωτότυπη μορφή, την 3θυρη εκδοχή του νέου Focus. Επίσης, θα δούμε σπορ εκδόσεις του Fiesta (με την ονομασία ST) καθώς και ένα νέο SUV μικρομεσαίων διαστάσεων. Μέσα στο 2012, θα λανσαριστεί και το B-Max, ένα μικρό MPV. Επίσης, περίπου το 2014 υπολογίζουμε πως για τη μίνι κατηγορία θα μπει στην παραγωγή το Start Concept. Θα τα δούμε αναλυτικά πιο κάτω.
Fiesta ST B-Max Kuga (νέο) Focus 3d (νέο)2012
Mondeo Coupe2013
Start (μίνι) 2014
Έχει «ζουμί» ο 1,0 λτ. EcoBoost κινητήρας
Αντίθετα με τις παλινωδίες και την αναποφασιστικότητα της Κυβέρνησης, οι πιο δημοφιλείς 
αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα μας διαθέτουν ξεκάθαρο και σαφές πλάνο για τα επόμενα χρόνια. 
Ας δούμε τι ετοιμάζουν μέχρι το 2015 σε νέα μοντέλα οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat, 
σε ποιες τεχνολογίες ρίχνουν το βάρος τους και ποια μυστικά πλάνα έχουν.
Ο νέος 1.000άρης τούρμπο κινητήρας της Ford θα μπει σε πολλά μοντέλα της φίρμας (π.χ. Κa, Fiesta) ξεκινώντας όμως από το νέο B-Max.
Η Ford έχει κάνει και αυτή τεράστιες τεχνολογικές επενδύσεις στους τομείς της πράσινης ενέργειας, με μοντέλα ηλεκτρικά plug-in (π.χ. την ηλεκτρική εκδοχή του Focus) ή και με πρωτότυπα ηλεκτρικά με κυψέλες καυσίμου. Όμως η πιο "καυτή" τεχνολογική είδηση για τα επόμενα χρόνια είναι ο νέος 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας που ετοιμάζει.
Πρόκειται για ένα 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο άμεσου ψεκασμού σύνολο που θα προσφέρει καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές CO2. Χωρίς η Ford να έχει ανακοινώσει για την ώρα αναλυτικά τεχνικά στοιχεία, τονίζει πως το νέο της δημιούργημα διαθέτει ειδικά τοποθετημένο εκκεντροφόρο για μείωση κατανάλωσης και κραδασμών, διπλό σύστημα ψύξης που επιτρέπει στο μπλοκ του κινητήρα να ζεσταίνεται πιο γρήγορα, σύστημα εξαγωγής που ξεκινά σχεδόν μέσα από τον κύλινδρο και, τέλος, διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρου (Ti-VCT). Η ιπποδύναμη θα είναι μεταξύ 90-100 ίππων.
Tα "μυστικά" σχέδια της Ford
• Πρακτικά, το νέο 3θυρο Focus θα έπρεπε να αναφέρεται πιο πάνω, μαζί με τα σημαντικότερα νέα μοντέλα της Ford ως το 2015. Ωστόσο, επειδή η μπλε οβάλ φίρμα δεν έχει αποκαλύψει επίσημα απολύτως τίποτα σχετικά με το νέο μοντέλο, περιοριζόμαστε στις δικές μας πληροφορίες από τους κατασκόπους. Πρακτικά λοιπόν, περιμένουμε ένα εντυπωσιακό μικρομεσαίο με έντονα κουπέ στιλ, στη λογική του άμεσα ανταγωνιστικού VW Scirocco. 
Fiesta ST: Αυτή τη στιγμή απουσιάζει από τη γκάμα του Fiesta μια πολύ γρήγορη έκδοση. Μέσα στο 2012 λοιπόν, θα δούμε το νέο Fiesta ST με μοτέρ EcoBoost 1,6 - 182 ίππων, ίσως και περισσότερους. 
Μοndeo Coupe: Σε μια προσπάθεια να χαρίσει περισσότερο "συναίσθημα" στο μεσαίο της μοντέλο, η Ford ετοιμάζει και μια κουπέ έκδοση του Mondeo, με 4θυρο όμως αμάξωμα. Θα το δούμε το 2013.
Tα «σίγουρα» νέα Ford μέχρι το 2015
Αντίθετα με τις παλινωδίες και την αναποφασιστικότητα της Κυβέρνησης, οι πιο δημοφιλείς 
αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα μας διαθέτουν ξεκάθαρο και σαφές πλάνο για τα επόμενα χρόνια. 
Ας δούμε τι ετοιμάζουν μέχρι το 2015 σε νέα μοντέλα οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat, 
σε ποιες τεχνολογίες ρίχνουν το βάρος τους και ποια μυστικά πλάνα έχουν.
 Β-Μax. Μικρό πολυχρηστικό που θα αντικαταστήσει το Fusion. Έχει συνολικό μήκος λίγο πάνω από 4 μέτρα και πλήθος πολυχρηστικών εφαρμογών, όπως οι συρόμενες πίσω πόρτες. Στην ευρωπαϊκή αγορά το 2012.
Αντίθετα με τις παλινωδίες και την αναποφασιστικότητα της Κυβέρνησης, οι πιο δημοφιλείς 
αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα μας διαθέτουν ξεκάθαρο και σαφές πλάνο για τα επόμενα χρόνια. 
Ας δούμε τι ετοιμάζουν μέχρι το 2015 σε νέα μοντέλα οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat, 
σε ποιες τεχνολογίες ρίχνουν το βάρος τους και ποια μυστικά πλάνα έχουν.
 Νέο Kuga. Ο διάδοχος του Kuga θα προέλθει από το πρωτότυπο Vertrek. Σε σχέση με το σημερινό Κuga, θα διατηρήσει το δυναμικό στιλ. Κάτω από το καπό του θα δούμε κινητήρες EcoBoost 1,6 και 2,0 λίτρων με ισχύ από 150 ίππους. H παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2012 ή αρχές του 2013.
Αντίθετα με τις παλινωδίες και την αναποφασιστικότητα της Κυβέρνησης, οι πιο δημοφιλείς 
αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα μας διαθέτουν ξεκάθαρο και σαφές πλάνο για τα επόμενα χρόνια. 
Ας δούμε τι ετοιμάζουν μέχρι το 2015 σε νέα μοντέλα οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat, 
σε ποιες τεχνολογίες ρίχνουν το βάρος τους και ποια μυστικά πλάνα έχουν.
 Nέο μίνι μοντέλο . Το πρωτότυπο Start Concept παρουσιάστηκε πέρυσι, αλλά θα μπει στην παραγωγή το 2013 ή 2014. Θα αποτελέσει μοντέλο για τη μίνι κατηγορία. "Φοράει" και αυτό το νέο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα.

 
 Το «μεσοπρόθεσμο» πρόγραμμα των 5 best seller εταιρειών μέχρι το 2015
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota - Υβριδική διεύρυνση των στόχων
Opel - Electrification
Volkswagen - «Επίθεση» με υβριδικά και ηλεκτρικά
Ford - Αλλαγές σε ρυθμούς EcoBoost
Fiat - Στο επίκεντρο τα κόμπακτ μοντέλα