Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2011
Παρουσίαση
The Italian Job!
Αποκλειστικότητες Alfa Romeo
Διαβάστηκε από 3438 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/8/2011
Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT
Με καινοτόμες τεχνολογικές
εφαρμογές, τα ιταλικά μοντέλα
καταφέρνουν συνεχώς να
βρίσκονται στο προσκήνιο.
Κεντρικός άξονας όλων αυτών
των τεχνολογιών είναι η
ισορροπία οικονομίας, οικολογίας
και δυναμισμού που επιτυγχάνουν
αξίες απόλυτα συνυφασμένες
με την εποχή μας.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT της Alfa Romeo, εξασφαλίζει άμεσες εναλλαγές σχέσεων, είτε στη μηχανική, είτε στην αυτόματη λειτουργία του.
Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT (Twin Clutch Transmission) 6 σχέσεων της Alfa Romeo, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται από την FPT (Fiat Powertrain Technologies) στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης της ιταλικής εταιρείας. Διακρίνεται για τις συμπαγείς διαστάσεις του, ενώ είναι σχεδιασμένο να αντέχει μέχρι 350 Nm ροπής. Η λειτουργία του βασίζεται σε δύο κιβώτια παράλληλα τοποθετημένα, το καθένα με το δικό του συμπλέκτη. Το ένα αναλαμβάνει τις μονές σχέσεις (1η, 3η και 5η) και το άλλο τις ζυγές (2η, 4η και 6η). Αρχιτεκτονική που εξασφαλίζει πολύ γρήγορες αλλαγές, αφού, ουσιαστικά, όταν ο οδηγός έχει επιλεγμένη κάποια σχέση, η μονάδα, λαμβάνοντας πληροφορίες από διάφορους αισθητήρες, προετοιμάζει την επόμενη σχέση που πρόκειται αυτός να επιλέξει.
Τα πλεονεκτήματά του
Με καινοτόμες τεχνολογικές
εφαρμογές, τα ιταλικά μοντέλα
καταφέρνουν συνεχώς να
βρίσκονται στο προσκήνιο.
Κεντρικός άξονας όλων αυτών
των τεχνολογιών είναι η
ισορροπία οικονομίας, οικολογίας
και δυναμισμού που επιτυγχάνουν
αξίες απόλυτα συνυφασμένες
με την εποχή μας.
Μετά την Alfa Romeo Mito, η Giulietta θα αποκτήσει σύντομα επίσης το νέο κιβώτιο TCT, σε συνδυασμό με τον MultiAir 1,4 κινητήρα των 170 ίππων.
Η λειτουργία του κιβωτίου TCT, εκτός από σπορτίφ συμπεριφορά, πολύ γρήγορες αλλαγές και ελάχιστη απώλεια ενέργειας (αφού η αποσύμπλεξη του κινητήρα από τους τροχούς είναι για πολύ μικρό διάστημα), εξασφαλίζει και μεγαλύτερη άνεση, καλύτερη εργονομία και μικρότερες καταναλώσεις σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση (π.χ. 7,1 λτ./100 χλμ., έναντι 7,4 λτ./100 χλμ. στη MiTo MultiAir 135 PS). Στην τελευταία βοηθά και το σύστημα Start&Stop που απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί και το θέτει ξανά σε λειτουργία μόλις ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του φρένου, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο ακόμη περισσότερο την κατανάλωση και τους ρύπους.
Σύστημα Alfa D.N.A.
Με καινοτόμες τεχνολογικές
εφαρμογές, τα ιταλικά μοντέλα
καταφέρνουν συνεχώς να
βρίσκονται στο προσκήνιο.
Κεντρικός άξονας όλων αυτών
των τεχνολογιών είναι η
ισορροπία οικονομίας, οικολογίας
και δυναμισμού που επιτυγχάνουν
αξίες απόλυτα συνυφασμένες
με την εποχή μας.
Στην «καρδιά» των Alfa Romeo MiTo και Giulietta βρίσκεται το προηγμένο σύστημα Alfa D.N.A. Ανάλογα λοιπόν με όποια από τις τρεις αποθηκευμένες επιλογές του συστήματος επιλέξει ο οδηγός, τότε έχει στη διάθεσή του τρία διαφορετικά στιλ οδήγησης: Dynamic για γρήγορη οδήγηση, Normal για καθημερινή οδήγηση και All Weather για οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες πρόσφυσης. Κάθε μια από αυτές τις επιλογές, ρυθμίζει την απόκριση του κινητήρα, την επεμβατικότητα του συστήματος ευστάθειας (VDC), την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού e-Q2 (όπου διατίθεται), την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης (DST) και τη σκληρότητα των αμορτισέρ (όπου διατίθεται). Ειδικά δε στη Giulietta, στην επιλογή «Dynamic», το σύστημα ενεργοποιεί και το «Pre-Fill» των φρένων που, κατά την επιβράδυνση, υποβοηθά τον οδηγό επεμβαίνοντας στην πίεση του υδραυλικού συστήματος τους. Το σύστημα Alfa D.N.A. βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων της Alfa Romeo Giulietta, ενώ στη MiTo είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις MultiAir και προαιρετικά στις εκδόσεις με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,4 λίτρων και 78 ή 95 ίππους.

 
 Οι καινοτομίες των ιταλικών εταιρειών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εν αρχή ην τα εναλλακτικά καύσιμα
Τεχνολογία MultiAir
TwinAir
Αποκλειστικότητες Alfa Romeo
Fiat eco: Drive: Ζήστε οικο-λογικά!
Τα ιταλικά μοντέλα στις δοκιμές του EuroNCAP