Με πολύ δυναμικό σχεδιαστικό προφίλ, συμπαγές αμάξωμα και σπορ στοιχεία περιμετρικά του αμαξώματος, το νέο Peugeot 208 GTi θα είναι το πρώτο μικρό, τετρακίνητο, υβριδικό (κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη, εικόνα)
Νέο Peugeot 208 GTi
(10/6/2011)
Σε 1 χρόνο περίπου, περιμένουμε να δούμε το νέο Peugeot 208, δηλαδή το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το 207. Το νέο μικρό μοντέλο της γαλλικής φίρμας θα έχει και πάλι ως δυνατά του όπλα τη σχεδίαση αλλά και τους εξελιγμένους κινητήρες.
Στην κορυφή της γκάμας του θα βρίσκεται η έκδοση GTi που για πρώτη φορά μάλιστα, θα είναι υβριδική και τετρακίνητη. Κάτω από το καπό του γαλλικού χάτσμπακ θα δούμε μια εξελιγμένη μορφή του γνώριμου, από τα σημερινά Peugeot, τούρμπο κινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση ρυθμισμένη στους 200 ίππους. Παράλληλα όμως το αυτοκίνητο αναμένεται να φέρει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 35-40 ίππων, ο βασικός ρόλος του οποίου θα είναι να δίνει κίνηση, όταν κρίνεται απαραίτητο, στους τροχούς του πίσω άξονα, επιτρέποντας έτσι στο 208 GTi να είναι και τετρακίνητο. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, υπολογίζεται πως οι επιδόσεις του γαλλικού GTi θα είναι πάρα πολύ καλές. Από την ηλεκτρικά επεξεργασμένη, κατασκοπευτική εικόνα που έχουμε στη διάθεσή μας, προκύπτει πως το νέο μικρό της Peugeot θα έχει πολύ δυναμική εμφάνιση και αρκετά ελκυστική εικόνα, ικανή να απορροφήσει το αυξημένο ενδιαφέρον από το κομμάτι της αγοράς που αρέσκεται στα μικρά και γρήγορα μοντέλα.