Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Tι θα προτιμήσετε; Focus με 1.000άρη κινητήρα βενζίνης ή με 1,6 λίτρων πετρελαίου;

Tι θα προτιμήσετε; Focus με 1.000άρη κινητήρα βενζίνης ή με 1,6 λίτρων πετρελαίου;

(6/2/2012)

Εσείς τι θα προτιμήσετε; Έναν 1.000άρη τρικύλινδρο κινητήρα που καίει βενζίνη ή έναν τετρακύλινδρο 1,6 λίτρων που καίει πετρέλαιο; Γιατί μπαίνει η Ford στον κόπο να δημιουργήσει αυτό το δίλημμα;

Η βρετανική αγορά θα είναι η πρώτη που θα υποδεχτεί το νέο τρικύλινδρο μοτέρ της Ford στο Focus. Μια αγορά που προτιμά το ντίζελ από τη βενζίνη, πράγμα που σημαίνει πως η Ford θεωρεί πως έχει αυτό που χρειάζεται για να προσελκύσει τους πελάτες της μακριά από τους πετρελαιοκινητήρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στα χαρτιά ο 1,6 ντίζελ και ο 1,0 βενζίνης δίνουν πάνω κάτω τα ίδια. Ίδια ισχύ αν και στη ροπή κερδίζει σημαντικά το ντίζελ, ίδιους ρύπους και άρα τέλη κυκλοφορίας, σχετικά όμοιες επιδόσεις, και παραπλήσιες καταναλώσεις, αν και πάλι ο ντίζελ είναι πιο οικονομικός.
Ειδικά στις αγορές που ο κόσμος αγοράζει ντίζελ εκτός και αν θέλει κάτι ειδικό, το δίλημμα που δημιουργεί η Ford ίσως να βαρύνει υπέρ του μικρού βενζινοκινητήρα με βάση την τιμή αγοράς. Όση τεχνολογία και αν έχει συσκευάσει η Ford σε αυτό το μικρό διαμαντάκι, σίγουρα το κόστος του είναι χαμηλότερο από ένα μεγάλο μοτέρ πετρελαίου, παραδοσιακά πιο ακριβό στην παραγωγή.

Και μένει να το δούμε φυσικά, γιατί αν η διαφορά φτάσει τις 3.000 ευρώ τότε το πράγμα συζητιέται. Μέχρι τότε όμως; Υπάρχει δίλημμα για τον Έλληνα οδηγό;
Σίγουρα ο βενζινοκινητήρας προσφέρει αυτό που ξέρουμε, αυτό που τόσο καιρό έχουμε συνηθίσει και τόσο καιρό μάθαμε να αγαπάμε. Καίει βενζίνη. Ο ντίζελ για εμάς είναι νέο φρούτο, αποτελεί επιλογή που θα γίνει πλέον σαν μέρος απόφασης για ριζική αλλαγή στο πως είναι το νέο μας αυτοκίνητο. Και μόνο αυτό το δεύτερο σκέλος γέρνει την πλάστιγγα προς το νέο μοτέρ.
Όμως 1.000 κ.εκ. σε ένα Focus; Το ερώτημα μπορεί από τεχνικής πλευράς να είναι απαντημένο και με το παραπάνω, πως δηλαδή ο κινητήρας είναι υπεραρκετός, λόγω της απόδοσής του, για το Focus, όμως στην Ελλάδα έχουμε μια τάση να εμμένουμε στα παλιά. Μπορεί να μην είναι λίγος σε καμία περίπτωση, όλο και κάποιος θα βρεθεί όμως να το αμφισβητήσει.
Ακόμη και ξεπερνώντας τα κλισέ του παρελθόντος όμως, ο νέος βενζινοκινήρας δεν προσφέρει φοβερά οφέλη έναντι του ντίζελ. Και στο κάτω κάτω ο 1,6 σκάβει, αφού έχει την ίδια ροπή με τον 1.600άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 182 ίππων. Και καίει ακόμη λιγότερο από ότι ο 1.000άρης.
¶ρα πριν φτάσουμε στην τιμή, που θα παίξει το ρόλο της, εσείς, το Focus που θα πάρετε στα 100-115 άλογα θα είναι ντίζελ 1,6 ή βενζίνης 1,0;
Πόσο σας προβληματίζει το νέο καύσιμο και πόσο τα λίγα κυβικά; Ο ένας λιγότερος κύλινδρος; Ανάμεσα στις δύο λύσεις ποια θεωρείτε προτιμότερη; Και πόσο θα παίξει ρόλο η τιμή, ή μάλλον η διαφορά της ανάμεσα στους δύο, όταν ανακοινωθεί;

Τελικά ποια νέα τεχνολογία είστε έτοιμοι να ασπαστείτε πιο γρήγορα; Το πετρέλαιο ή τους πολύ μικρούς και αποδοτικούς βενζινοκινητήρες; Τι λέτε;
fiat
FALKEN ZIEX ZE 320 TEST