Tι θα προτιμήσετε; Focus με 1.000άρη κινητήρα βενζίνης ή με 1,6 λίτρων πετρελαίου;
(6/2/2012)
Εσείς τι θα προτιμήσετε; Έναν 1.000άρη τρικύλινδρο κινητήρα που καίει βενζίνη ή έναν τετρακύλινδρο 1,6 λίτρων που καίει πετρέλαιο; Γιατί μπαίνει η Ford στον κόπο να δημιουργήσει αυτό το δίλημμα;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στα χαρτιά ο 1,6 ντίζελ και ο 1,0 βενζίνης δίνουν πάνω κάτω τα ίδια. Ίδια ισχύ αν και στη ροπή κερδίζει σημαντικά το ντίζελ, ίδιους ρύπους και άρα τέλη κυκλοφορίας, σχετικά όμοιες επιδόσεις, και παραπλήσιες καταναλώσεις, αν και πάλι ο ντίζελ είναι πιο οικονομικός.Ειδικά στις αγορές που ο κόσμος αγοράζει ντίζελ εκτός και αν θέλει κάτι ειδικό, το δίλημμα που δημιουργεί η Ford ίσως να βαρύνει υπέρ του μικρού βενζινοκινητήρα με βάση την τιμή αγοράς. Όση τεχνολογία και αν έχει συσκευάσει η Ford σε αυτό το μικρό διαμαντάκι, σίγουρα το κόστος του είναι χαμηλότερο από ένα μεγάλο μοτέρ πετρελαίου, παραδοσιακά πιο ακριβό στην παραγωγή.
Και μένει να το δούμε φυσικά, γιατί αν η διαφορά φτάσει τις 3.000 ευρώ τότε το πράγμα συζητιέται. Μέχρι τότε όμως; Υπάρχει δίλημμα για τον Έλληνα οδηγό;
Σίγουρα ο βενζινοκινητήρας προσφέρει αυτό που ξέρουμε, αυτό που τόσο καιρό έχουμε συνηθίσει και τόσο καιρό μάθαμε να αγαπάμε. Καίει βενζίνη. Ο ντίζελ για εμάς είναι νέο φρούτο, αποτελεί επιλογή που θα γίνει πλέον σαν μέρος απόφασης για ριζική αλλαγή στο πως είναι το νέο μας αυτοκίνητο. Και μόνο αυτό το δεύτερο σκέλος γέρνει την πλάστιγγα προς το νέο μοτέρ.
Όμως 1.000 κ.εκ. σε ένα Focus; Το ερώτημα μπορεί από τεχνικής πλευράς να είναι απαντημένο και με το παραπάνω, πως δηλαδή ο κινητήρας είναι υπεραρκετός, λόγω της απόδοσής του, για το Focus, όμως στην Ελλάδα έχουμε μια τάση να εμμένουμε στα παλιά. Μπορεί να μην είναι λίγος σε καμία περίπτωση, όλο και κάποιος θα βρεθεί όμως να το αμφισβητήσει.
Ακόμη και ξεπερνώντας τα κλισέ του παρελθόντος όμως, ο νέος βενζινοκινήρας δεν προσφέρει φοβερά οφέλη έναντι του ντίζελ. Και στο κάτω κάτω ο 1,6 σκάβει, αφού έχει την ίδια ροπή με τον 1.600άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 182 ίππων. Και καίει ακόμη λιγότερο από ότι ο 1.000άρης.
¶ρα πριν φτάσουμε στην τιμή, που θα παίξει το ρόλο της, εσείς, το Focus που θα πάρετε στα 100-115 άλογα θα είναι ντίζελ 1,6 ή βενζίνης 1,0;
Πόσο σας προβληματίζει το νέο καύσιμο και πόσο τα λίγα κυβικά; Ο ένας λιγότερος κύλινδρος; Ανάμεσα στις δύο λύσεις ποια θεωρείτε προτιμότερη; Και πόσο θα παίξει ρόλο η τιμή, ή μάλλον η διαφορά της ανάμεσα στους δύο, όταν ανακοινωθεί;
Τελικά ποια νέα τεχνολογία είστε έτοιμοι να ασπαστείτε πιο γρήγορα; Το πετρέλαιο ή τους πολύ μικρούς και αποδοτικούς βενζινοκινητήρες; Τι λέτε;
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ VW (ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ). H VW ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟΥΣ TSI??????? ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΕΠΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΚΥΡΟ TUV ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ. ΕΚΕΙ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ Η VW ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ FORD. ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ TUV ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΜΟΥ.
Όπως εγραψε και ένα φίλος η Ford είναι τίμια. 1. Ford Fiesta Van 2005 1300cc 150.000km 2. Ford Focus 2006 2000cc 160.000km ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ 2! 1.Πολύ καλή "καβάλα¨ακόμη και με van στην Εθνική με 150-160 έχει την αισθηση από 1600αρι. Προσοχή όχι το γκάζι, αλλά την αίσθηση. 2. Απίστευτη οδική συμπεριφορά στα 180 (όταν ήταν φτηνή η βενζινη) πάει σαν 130-140. Αθόρυβο, μέση πραγματική κατανάλωση 7,5 (μικτή) πολύ χαμηλή για 2λίτρο. Τι θέλω να πω; Η Ford σέβεται τιμά τους πελάτες και βγάζει καλά αυτοκίνητα. Εχω και ΤΟΥΟΤΑ avensis, έχω και Mitsubishi LT 2500cc. Ford kai pali ford! Ακόμη και ο 1000 είμαι σίγουρος πως θα είναι τουλάχιστον καλός και αξιόπιστος και όχι σαν τα vw στα 80.000 καπούτ!
ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ TURBO ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΩΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΝΑ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΟΡΙΑΚΑ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΘΑ ΑΠΕΦΕΥΓΑ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ ΤΟ FOCUS TURBO 1000 ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΡΑΦΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ FIESTA. ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΑΠΕΦΕΥΓΑ ΤΟΝ 1200 TSI ΤΗΣ VW ΣΤΑ JETTA ΚΑΙ A3, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ GOLF, ΕΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΟ POLO ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ (ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ) ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ DIESEL ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ, ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΝΥΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ, ΑΡΑ ΘΕΛΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΑΝ ΕΠΕΛΕΓΑ FOCUS, ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΙΘΑΝΟ ΛΟΓΩ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΥΡΙΩΣ, ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ TURBO ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΑ 1600 ΚΥΒΙΚΑ.
1.000 κ.ε.: στα συν είναι οι χαμηλότερες πληρωμές σε εφορία, ασφαλιστικές και σέρβις, ενώ στα μείον θα είναι η μελλοντική τιμή της βενζίνης(2,00 ¤). Εγώ πάντως προτιμώ τον 1.000άρι εάν αποδείξει την αξία του !!
ΠΑΙΔΙΑ MΟΛΙΣ ΓYΡΙZΑ ΑΠΟ ΤH ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟUΣΤΕ Η ΝΕΑ ΒMW ΣΕΙΡΑ 3 ΠΟΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 38950 ΕYΡΟ ΒΕΝZΙΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ 37050 ΕYΡΟ DΙΕSΕL . ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΠΟΣ! ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ DΙΕSΕL ΑYΤΟΚ. ΤΑ ΑΚΡΙΒΟΠΛHΡΟΝΟYMΕ ΘΕΛΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟY ΠΕΡΙΟΔΙΚΟY
Με τα σημερινά δεδομένα νομίζω ότι το χιλιάρι έχει ελπίδες μόνο αν βγει σημαντικά φτηνότερο. Επίσης, πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξει η αξιοπιστία των δύο μοντέλων. Εγώ πάντως ψηφίζω υπέρ της ροπής γιατί συνήθως το focus καλείται να σηκώσει τα βάρη μιας ολόκληρης οικογένειας. GTS
Αν και off topic , απλά δεν αγοράζεις ford products-cars.
Και οι 2 κινητηρες ειναι τεχνολογικα εξελιγμενοι δεν εχουν καμια συγκριση σε αποδοση με ατμοσφαιρκους στα ιδια κυβικα Ο μεν 1.000αρης turbo βενζινης θα εχει ιπποδυναμη και ροπης ενος 1.600ατμοσφαιρικου ο δε 1.600 πετρελαιοκινητηρας turbo εχει την ιπποδυναμη ενος 1.800ατμοσφαιρικου και την ροπη 2.000 Θα προτιμουσα τον 1.600 πετρελαιοκινητηρα και ας κοστιζει εως και 3.000Ε παραπανω επειδη ανεκαθεν οι πετρελαιοκινητηρες ειναι μια πιο στιβαρη κατασκευη και οι ανοχες του μπλοκ ειναι πολυ μεγαλυτερες ωστε να εξασφαλισει αξιοπιστια,μικρη συχνοτητα βλαβων,ποιοτικοτερα και πιο ενισχυμενα περιφερειακα αναλωσιμα(οπως τουρμπινα,egr) εναντι του βενζινοκινητηρα Eνας ακομη τομεας που θεωρειται ατου για τους πετρελαιοκινητηρες ειναι η καταναλωση καυσιμου 1.απο την διαφορα λιτρου εναντι της βενζινης στα 20λεπτα το λιτρο 2. το πετρελαιοκινητο συνολο ειναι ετσι σχεδιασμενο ωστε οι σχεσεις ταχυτητων να ειναι μακριες για να εξασφαλιζεται χαμηλη καταναλωση ειτε στην πολη ειτε στον αυτοκινητοδρομο(στον αυτοκινητοδρομο (το 1.600 πετρελαιο με 6η στον αυτοκινητοδρομο με 3,000στροφες εχει τα 165χλμ) Στο θεμα θορυβου ουδεν σχολιο ο πετρελαιοκινητηρας πλεον ειναι γεννιας common rail με πιεση ψεκασμου στα 1.600bar και εχει γινει ιδιαιτερη προοδος στη μειωση τριβων των κινουμενων μερων με τελικο αποτελεσμα τα ντεσιμπελ θορυβου που φτανουν στην καμπινα να ειναι ισα και χαμηλοτερα με των βενζινοκινητηρων
Φίλε μου ferrari, δεν έχεις δίκαιο. Μπορεί να είχες κακή εμπειρία από ford. Πραγματικός κάτοχος 2 ford. Εχω στα χέρια μου και τους δύο κινητήρες ford. fiesta 1.4 ti-vct βενζίνη και ranger 2.5 tdci εχω να πω τα καλύτερα για την ford. Από ότι εχω διαβάσει σε πολλά σχολια είναι μια από τις ΤΙΜΙΕΣ εταιρίες που σέβεται τα λεφτά τον πελατών και δεν είναι του τύπου ότι αρπάξει ο κολ... μας. 4 χρόνια συμβίωσης με την ford δεν εχω κανένα πρόβλημα και με τα 2 αυτοκίνητα. Για τον χιλιάρι που βγάζει τώρα που λένε κάποιοι ότι αντιγράφει την vw εχω να πω ότι τον είχαν σχεδιάσει γύρω στο 2008 και δεν τον πλάσαρανε στην αγορά αμέσως όπως η vw, που δημιουργεί προβλήματα, αλλά έκατσε και τον δοκίμασε (και τους 1.6) για 700.000χλμ πραγματικά για να ξέρει ότι όταν τον πάρει ο καταναλωτής και θα επενδύσει τα χρήματα του να μην τα κλαίει ύστερα. Εγώ πάντως την εμπιστεύομαι για ότι και να βγάλει! Καταρχάς φίλη. Είχα προβλήματα με το focus 1ης γενιάς και πολλοί που έβλεπα,ειδικά με τα 1400 κυβικά,με το 1800άρι πετρελαιοκίνητο,με το focus rs που είναι το ένδοξο παρελθόν των cosworth,αλλά που τέτοιο καλό.Επίσης fiesta 1250 κυβικά,1300 κυβικά,1400 κυβικά είδα πολλά προβλήματα,εντάξει το χάλι της vw δεν έχει η ford,αλλά δεν είναι και τόσο αξιόπιστη.Επίσης πουθενά δεν αναφέρθηκα για περί αντιγραφής.Αυτές τις δοκιμές που αναφέρεις περί 700000χλμ. να τις αναθεωρήσεις γιατί άλλες εταιρείες για περισσότερα χιλιόμετρα κάνουνε δοκιμές και σε πιο μεγάλη γκάμα. Πάνε οι εποχές των sierra/escort rs cosworth,ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
Και οι 2 κινητήρες είναι πολύ καλοί και ταιριάζουν "γάντι" στο Ford Focus. Θα επέλεγα το Focus με το νέο κινητήρα του 1,0 λίτρου γιατί θα πρέπει να είναι οικονομικότερο σε τιμή από το πετρελαιοκίνητο, αλλά θα έχει και πάλι χαμηλή κατανάλωση και λογικό οικονομικό κόστος χρήσης.
Καλό το downsizing, αλλά στην περίπτωση του Focus το βρίσκω υπερβολικό. Όσο καλός να είναι στη θεωρία ο 1.000άρης δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου (μέγεθος, βάρος). Σίγουρα θα φοριέται καλύτερα στο μικρότερο Fiesta. Όσο για την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας οψόμεθα...Η επιλογή του diesel νομίζω είναι σαφώς ιδανικότερη.
Φίλε μου ferrari, δεν έχεις δίκαιο. Μπορεί να είχες κακή εμπειρία από ford. Πραγματικός κάτοχος 2 ford. Εχω στα χέρια μου και τους δύο κινητήρες ford. fiesta 1.4 ti-vct βενζίνη και ranger 2.5 tdci εχω να πω τα καλύτερα για την ford. Από ότι εχω διαβάσει σε πολλά σχολια είναι μια από τις ΤΙΜΙΕΣ εταιρίες που σέβεται τα λεφτά τον πελατών και δεν είναι του τύπου ότι αρπάξει ο κολ... μας. 4 χρόνια συμβίωσης με την ford δεν εχω κανένα πρόβλημα και με τα 2 αυτοκίνητα. Για τον χιλιάρι που βγάζει τώρα που λένε κάποιοι ότι αντιγράφει την vw εχω να πω ότι τον είχαν σχεδιάσει γύρω στο 2008 και δεν τον πλάσαρανε στην αγορά αμέσως όπως η vw, που δημιουργεί προβλήματα, αλλά έκατσε και τον δοκίμασε (και τους 1.6) για 700.000χλμ πραγματικά για να ξέρει ότι όταν τον πάρει ο καταναλωτής και θα επενδύσει τα χρήματα του να μην τα κλαίει ύστερα. Εγώ πάντως την εμπιστεύομαι για ότι και να βγάλει!
Πετρέλαιο!!!!
Καθείς με τις ανάγκες που έχει.Τι θα πει δίλλημα.Προσωπικά δεν έμεινα τότε ευχαριστημένη από τον 1800άρι πετρελαιοκινητήρα της ford,γιατί να είναι στα 1600 κυβικά καλύτερος.Τι άλλαξε ξαφνικά και τόσο γρήγορα.Όσο για τα 1000 κυβικά 120 άλογα,είδα και το θαύμα της vw,δεν θα πάρω,δεν πιστεύω στα πολλά θαύματα και μου αρέσει η αλήθεια σε σχέση με τα θαύματα.Ότι γλιτώσεις από κάπου,θα τα δώσεις κάπου αλλού.Κανένας δεν μας αγάπησε ξαφνικά,ούτε έχει τέτοια κρυφή τεχνολογική υπεροχή,και δεν έχουμε εμείς,οπότε τα πολλά λόγια δεν συναρπάζουν.Ένα ξέρω όπου ακούς πολλά κοκόρια,πάρε ένα και σφάξε.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΧΩΡΟΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΡΟΠΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ FORD. ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ.ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ 1.0 ECOBOOST ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΧΩΡΟΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΡΟΠΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ FORD. ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ.ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ 1.0 ECOBOOST ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
gia na vazei enan tetio kinitira se ena toso emporiko montelo kati tha xerei i ford apo eki kai pera mia dokimi tha mas pisi.yparxi omos kai ena ala mpori enas 1.000 aris kinitiras na ta vlali pera se ena taxidi me mia tetrameli oikogenia kai tis aposkeves tuos,giati gia mesa sti poli kalo tha einai.
Τα πάντα εξαρτώνται από την διαφορά τιμής και τα χιλιόμετρα που διανύει ο καθένας. Σαφέστατα κάποιος με περισσότερη οικονομική άνεση, θα προτιμήσει το diesel, με τη σαφέστατα καλύτερη ροπή. Η διαφορά στην τιμή ποικίλει από εταιρία σε εταιρία. Η Ford δεν έχει μεγάλες διαφορές όπως ο όμιλος VAG, ας πούμε, που λές αντίο με το καλημέρα στο diesel, λόγω μεγάλης διαφοράς τιμής. Ο καθένας υπολογίζει τις ετήσιες ανάγκες του σε καύσιμα, τη διαφορά στα ασφάλιστρα, στη τιμή βενζίνης - diesel, στα τέλη κυκλοφορίας και ανάλογα και με τα χρόνια που θα κρατήσει το όχημα υπολογίζει...Βέβαια το είδα το θέμα κυρίως οικονομικώς, γιατί λόγω της κρίσης που επικρατεί σαν οικογενειάρχης, είναι προσωπικά σημαντικότατος παράγων.
Πετρέλαιο.