Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
Διαβάστηκε από 37400 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Σχεδίαση
¶κρως θετικά είναι τα σχόλιά μας για το εσωτερικό του Fiat Panda, το οποίο είναι ένα από τα πιο νεανικά, ευχάριστα και μοντέρνα της μίνι κατηγορίας. Εδώ, οι σχεδιαστές της Fiat έπαιξαν με το σχήμα του τετράγωνου και βάση αυτού, σχημάτισαν το ποιόν των περισσότερων χειριστηρίων και διακοπτών, του θόλου στον πίνακα οργάνων, του επιλογέα του χειρόφρενου, των ηχείων κ.λπ. Και στις κύριες φόρμες του ταμπλό, αποφάσισαν να διατηρήσουν δύο χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Panda: Την υψηλή θέση πάνω στην κονσόλα του επιλογέα ταχυτήτων και την ανοικτή θήκη μπροστά από το συνοδηγό, η οποία πλέον έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και χωρητικότητα. Μαζί με τη διχρωμία των υλικών και τις «ψαγμένες» λεπτομέρειες-καινοτομίες όπως η αποτύπωση των γραμμάτων του ονόματος «Panda» πάνω στις μαύρες επενδύσεις των θυρών, οι σχεδιαστές της Fiat δημιούργησαν ένα από τα καλύτερα σχεδιαστικά εσωτερικά που θα δείτε σήμερα σε αυτοκίνητο πόλης.

Ποιότητα
Το ταμπλό του νέου Fiat Panda αποτελείται από σκληρά στην αφή υλικά, με διαφορές μόνο στην υφή και κυρίως, στην πιο ποιοτική αφή του υλικού εκείνου στο ταμπλό, το οποίο χρωματίζεται διαφορετικά από το υπόλοιπο εσωτερικό. Εκτός ίσως από το ψιλόφλουδο ντουλαπάκι του συνοδηγού, όλα τα υπόλοιπα πλαστικά διαθέτουν πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα, δείχνοντας ότι θα αποφύγουν ενοχλητικούς τριγμούς και θα μείνουν σχεδόν αναλλοίωτα στο πέρασμα του χρόνου.

Πρακτικότητα – Εργονομία
Δεν υπάρχουν εργονομικά ατοπήματα στο εσωτερικό του νέου Fiat Panda, αφού ακόμη και οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα στη βάση της κονσόλας, είναι εύκολα προσβάσιμοι. Αντίστοιχα, σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η πρακτικότητα, αφού εκτός της μεγάλης ανοικτής θήκης στο ταμπλό που προαναφέραμε, υπάρχουν μια σειρά από θήκες για μικροαντικείμενα στο τούνελ της κονσόλας, το εσωτερικό των θυρών, αλλά και τρεις έξτρα ποτηροθήκες για τους πίσω επιβάτες. Ύστερα από όλα αυτά, η μοναδική μας ένσταση έρχεται από τη θέση και βάση του ευανάγνωστου Συστήματος Πλοήγησης της TomTom, η οποία δεν κρατά απολύτως σταθερή την οθόνη, κυρίως κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του οδοστρώματος.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: ¶νεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

Θα συνεχίσει το Panda έως το 2030 παρόλο που έρχεται το Grande Panda;

Οι τιμές του αναβαθμισμένου Fiat Panda στην Ελλάδα

Στο +2,2% οι παγκόσμιες πωλήσεις της Fiat το 1ο 6μηνο του 2024

Πώς ξεχωρίζει το Fiat 600 (Seicento) - 5 πράγματα για το νέο μικρό SUV

Η Fiat παρουσιάζει SUV δίδυμο μετά το Grande Panda

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ηλεκτρικό Opel Corsa-e με 156 άλογα

Δοκιμή: Honda e:Νy1 | Ηλεκτρικό «HR-V» με 204 άλογα

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Karoq 1,6 TDI

1η Δοκιμή: Αναβαθμισμένο Κia Sportage | Mild hybrid & αυτόματο με 160 PS