Η Mercedes είναι ο μπροστάρης σε ότι αφορά τα συστήματα ελέγχου και ασφαλείας.
Έχουν τα γερμανικά αυτοκίνητα κάτι παραπάνω από τα άλλα;
Αν στη λέξη γερμανικό έρχονται στο νου οι BMW, Mercedes και Audi, οι premium μάρκες δηλαδή, τότε ναι. Αν έρχονται όμως η VW και η Opel, τότε έχουν ακόμη κάτι παραπάνω τα γερμανικά αυτοκίνητα;
Αλήθεια είναι πως όταν τρεις στις πέντε μάρκες μιας εθνικής βιομηχανίας είναι premium, δεν είναι περίεργο να παίρνουν και οι άλλες μια ιδέα αυτού του κάτι παραπάνω. Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης και πως τα αυτοκίνητα αυτά κατασκευάζονται πρωτίστως για να ανταγωνιστούν στην εγχώρια αγορά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που και οι πέντε αυτές μάρκες έχουν τόσα κοινά χαρακτηριστικά. Η ποιότητα κατασκευής έχει βαφτιστεί «γερμανική» όταν είναι καλή, η πολυτέλεια λέγεται «γερμανική» όταν ξεφεύγει και η αξιοπιστία θεωρείται «γερμανική» όταν υπάρχει.
Εντάξει, υπάρχουν και τομείς της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που δεν διακρίνονται, κυρίως σε ότι αφορά την «άτολμη» σχεδίαση. Και έτσι όμως οι γερμανοί κάνουν τη δουλειά τους αφού το αυστηρό μοτίβο σχεδίασης δημιουργεί ευρεία αποδοχή ενώ η σοβαρότητα αυτή τελικά γίνεται μέρος της όλης φιλοσοφίας του premium, εντός και εκτός εισαγωγικών.
Και μετά είναι η τεχνολογία. Η Mercedes είναι ο μπροστάρης σε ότι αφορά τα συστήματα ελέγχου και ασφαλείας, η BMW ορίζει τη δυναμική συμπεριφορά και πως επιτυγχάνεται, η Audi και η VW ξεκίνησαν το κίνημα της σμίκρυνσης των κινητήρων με το τούρμπο και η Opel, μεταξύ άλλων, διαθέτει το πιο προηγμένο «υβριδικό» της εποχής μας, το Ampera.
Από κει και πέρα η επιτυχία αυτών των εταιρειών έχει αλλάξει και τις άλλες μάρκες, με αυτοκίνητα που δεν είναι γερμανικά να φέρουν έντονα γερμανικά γονίδια, κυρίως στο ύφος και τη σχεδίαση. Εκεί που θα περίμενε κανείς να θέλουν όλοι να μοιάσουν με τους Ιταλούς, η βιομηχανία έχει κάνει στροφή και μοιάζει με τους Γερμανούς. Ότι πουλάει περισσότερο.
Και φαίνεται πως το γερμανικό αυτοκίνητο σήμερα είναι κάτι που οι περισσότεροι θέλουν. Εσείς; Βλέπετε πως τα γερμανικά έχουν κάτι παραπάνω από τα άλλα; Τι είναι αυτό; Τι σας αρέσει περισσότερο σε αυτά και τι είναι που δεν έχουν τα άλλα; Και τελικά υπάρχει ουσία πίσω από την ιδέα που μπορεί να έχετε; Τι λέτε;
ithela na iksera pragmatika otan kapioi diavazoun gia autokinita kai to goustaroun pragmatika opos k go giati den to emvathinoun perissotero?alloi asholounte me to podosfero kai go opos k se kapoious allous me ta autokinita...o kirios milise gia odigiki efharistisi k efere os paradeigma to passat?na skiso tora to ptihio mou i meta?na ton parapempso se shetiko video sto youtube opou stin germania gia gnosto periodiko i 159 einai kaliteri apo mercedes bmw ford se epipeda kratimatos se vrohi..na ipenthimiso se kapoious oti ta pantser itan kala tanks den antilego opos k ta leopard..alla thelei na m pei o kirios an kserei giati i ferrari einai epistimi?mipos kserete oti to opel corsa k suzuki ehei tous multitjet tis fiat?mipos kserete oti ibosch eksagorese tin patenta petrelaiou apo tous italous?oi italoi einai korifaioi sto thema autokinito k mihanis apla den ehoun ta hrimata na htipisoun.oi italoi einai san k emas san xora..sindikalismos poli se ola kai paei piso to pragma..to leo auto giati pezei poli megalo rolo.iparhoun entones diamahes k mesa stis idies eteries stin italia...gia auto sto telos tha ta agorasoun ola oi germanoi...oso gia to quattro tou kiriou pou afise epohi na tou po oti iparhei mia kiria pou tin lene lancia integrale...
Στην οικογένειά μου έχουμε ένα Audi A4 και μια Alfa 159 και τα δυο μοντέλα του 2009. H Alfa ποιότικά και οδηγικά είναι απλώς καλήτερη από το Α4 και αυτό δεν είναι καθόλου θέμα άποψης. Όποιος γνωρίζει καλά τα 2 μοντέλα δύσκολο να μην συμφωνήσει. Από θέμα αξιοπιστίας δεν μπορώ να πω τίποτα γιατι 4 χρόνια τωρα δεν έχουν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα ...όπως και ήταν αναμενόμενο. :-)
Θα συμφωνησω απολυτα με τους amour..... & arisg.... Ρε παιδιά θα κουφαθουμε εδω μεσα. Ο ενας λεει οτι οποιος θελει γερμανικο αυτοκινητο εχει ΚΑΛΟ και οτι τα γερμανικα ειναι υποδιαιστερα στα τεστ (που να το βρηκε αραγε γραμμενο αυτο?). Αλλος λεει οτι δεν εχουν καμια διαφορα τα γερμανικα με τα κορεατικα η τα ιταλικα η τα γαλλικα. Συγκρινει πραγματα παντελώς ανομοια δηλαδη. Αudi με sonata ας πουμε. Και αλλος παλι λεει οτι σπανε οι κινητηρες του passat (απορω που το ειδε αυτο) και ειδικα για τους δοκιμασμενους τωρα πια Tsi. Δεν μπορω να αποκτησω mercedes ρε παιδια, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα πρεπει να λεω π@π@ρ@ς του τυπου οτι το avensis ειναι ίδιο και σε καποιους τομεις καλυτερο.
Τα γερμανικα αυτοκινητα του τοτε με τα οποια φτιαχτηκε το παγκοσμιο ιματζ και του σημερα δεν εχουν ποιοτηκως δυστυχως σχεδον καμια σχεση μεταξυ τους. Οι γερμανοι κατασκευαστες εβγαζαν καποτε πιο ειλικρινα αυτοκινητα με ασυγκριτη ποιοτητα καθως και αλλα πολλα προιοντα οπως ηλεκτρικες συσκευες και μηχανηματα. Οδηγω πανω απο 20 χρονια επαγγελματικως και γερμανικα αυτοκινητα και διαπιστωνω οτι οι κατασκευαστες βγαζουν πιο <πονηρα> αυτοκινητα. Η ποιοτητα στους εσωτερικους χωρους και στην εμφανη λεπτομερια καθως επισης και στη οδικη συμπεριφορα ειναι σε υψηλο επιπεδο (αν και καποτε ακομα ψηλοτερο) διοτι εκει πεφτει το ματι του πελατη πρωτα και θα δημιουργησει την πρωτη εντυπωση - αλλα ο,τι ειναι κατω απο τις λαμαρινες που δεν γνωριζει ο πελατης την ποιοτητα των μηχανικων και ηλεκτρονικων εξαρτηματων ειναι για κλαααματα. Προγραμματισμενες (!!!!!! συμφωνα με ενα ρεπορταζ!!!!!!) βλαβες φυσικα μετα την εγγυηση, επιταχυμενη φθορα, φτηνα και μη επαρκως δοκιμασμενα εξαρτηματα απο ξενους προμηθευτες (ενω η Τογιοτα αγοραζει εξαρτηματα απο γερμανους προμηθευτες) , συνεχως ηλεκτρονικες βλαβες και και.... για να σε τρεχουν συνεχεια στα συνεργεια της αντιπροσωπειας παρακαλω και οχι της γειτονιας σου, με προσχεδιασμενα εσοδα (After-Sales-Management), κ.ο.κ. ουτοσωστε ο καταναλωτης να γινεται αγελαδα αρμεγματος αλλα και πειραματοζωο. Σαν να μην φτανουν ολα αυτα, γινονται και πιο γρηγορες αλλαγες μοντελων, το αυτοκινητο που αγορασες προπερυσι ειναι σημερα αρχαιο.... να χανει και κατακορυφα την αξια του, να πωλουν τα καινουρια ...κατα τ αλλα made in Germany.....
"...1990 και η Audi ηταν ανυπαρκτη.." Μαλιστα, ανυπαρκτη!!! Η βαρυτητα ορισμένων λέξεων ειναι πολυ μεγάλη. Ακυρο το σχόλιο αγαπητέ φίλε. Απλα να θυμήσω, γιατι προφανώς το ξέρεις... αλλά το ξέχασες,ωοτι μια δεκαετία πρίν απο το 1990, η audi έχε φέρει τα πάνω κατω, και έχει στείλει στο καναβάτσο τους πάντες με το κορυφαίο Quatro. Σάρωσε σε όποιο ράλι ετρεξε, εκανε εργοστασιακές ομάδες κλαίνε, και οδηγους παγκόσμιας κλάσης να χάσουν τον ύπνο και φυσικά τίτλους. Η subaru έγινε αξιόλογος κατασκευαστής, ώς τετρακίνητος ανταγωνιστής της Audi. Πέρα απο αυτό, ΟΛΑ στη ζωή έχουν μια αφετηρία. Το 1960 ποιος θα αγόραζε Toyota? Τα οχήματα που έβγαζε ήταν κάκιστες αντιγραφές ευρωπαϊκών. Το 1970 ποιος ήξερε τα αυτοκίνητα Honda? Μόλις άρχιζε το πολυ μικρό civic... Το 1980 τα Datsun ηταν για να μεταφέρεις τελάρα. To 1990 τα Hyunday ήταν αναξιόπιστα, δεν έστιβαν, δεν σταμάταγαν, κακάσχημα, και τα πλαστικά σε 5-7 χρόνια θρυματιζοντουσαν. Ποιά η λογική λοιπόν, πίσω απο το επιχείρημα το 1990 η τάδε εταιρεία ήταν ανύπαρκτη? Την saab, Jaguar, General Motors, tvr, (παρατρίχα - Opel & Volvo) που τις ξέρεις απο το 1990 τι κάνουν τώρα? Ο καθένας αγοράζει μέχρι εκεί που φτάνει πρώτα η τσέπη του, και μετά μικροεπιλογές σε κινητήρες - εκδοση, όσο του "κόβει" η γλάβα του. Απάντησέ μου ΑΝ είχες 50-70 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, θα έπερνες Ιαπωνικό? Γαλλικό? Ιταλικό? Κορεάτικο!!!? Να μιλάμε μεταξύ μας ειλικρινά. Τα πιό ποθητά αυτοκίνητα στον κόσμο, τα κατασκευάζουν ... αυτοι που κατασκέυαν τα Panzer Tiger II.... Γιατί δυστηχώς, με μικροαλλαγές, η ιστορία επαναλαμβάνεται...
Τα Γερμανικα ΑΥτοκινητα πετυχαν στο βαθος του χρονου να αποκτησουν την εμπιστοσυνη του κοσμου για την αξιοπιστια τους την εικονα τους την τεχνολογια τους την ασφαλεια τους και ολα αυτα που λεμε ειναι Γερμανικο προιον Δεν ειναι τυχαιο
επι σειρα ετων ηταν η στιβαροτητα,σε αντιθεση με ιαπωνια!τα τελευταια χρονια που οι ιαπωνες τα κανουν ποιο στιβαρα,το διλημα μεγαλωσε!!
Κύριε arisg...,μέχρι το 1990 η bmw ήταν μια σταθερή αξία,τίποτα παραπάνω,όπως η mercedes,η audi ήταν ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ καλώς η κακώς,και οι υπόλοιποι opel,for,vw την τοποθετώ ως μαμά εταιρεία και την audi το παιδί της,ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΜΜΕΣΣΑΙΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ με τα υπέρ και τα κατά τους.Μου φαίνεται περίεργο που δεν τα βλέπατε.Και επειδή λέτε για ευρώπή και εγώ έζησα σε πολλές χώρες,τα αυτοκίνητα μπορούσαν να τα αλλάζουνε πιο γρήγορα από τους έλληνες,οπότε οι περισσότερες βλάβες επιβαρύναν τον επόμενο ιδιοκτήτη.Δεν είναι θέμα εξυπναδας,ότι είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα,και άλλα.Υπάρχει και η τοπικιστική άποψη των πραγμάτων,στην γερμανία παίρνω honda για να ξεχωρίζω από όσους έχουνε το καλό golf που λέτε.Επίσης δεν σας είδα να γράφετε για τις βλάβες που βγάζει το καλό golf σε σχέση με ένα όχι και τόσο καλό hyundai. Τα πάντα είναι σε συνάρτηση του τι μπορώ να αγοράσω και να συντηρήσω.Αν είμαι για golf θα πάρω golf,αν είμαι για kia θα πάρω kia.Δεν γίνεται να αγοράζω προιόντα καλά όπως το λέτε,επειδή οι ευρωπαίοι τα αγοράζουνε,αλλά εγώ να μην μπορώ να τα αλλάξω γρήγορα,να μην μπορώ να τα συντηρήσω,και όταν βγάλουνε μία σοβαρή βλάβη να περιμένω πότε θα μαζέψω τα χρήματα για να το κάνω. Ότι μπορεί ο καθένας μας. Συμφωνώ με τον κύριο cdiag.
ΟΧΙ.Απλά
Στην οικογενεια περιμενουμε δευτερο παιδι. Το οικογενειακο μας αυτοκινητο ενα hatchback Nissan Almera N16 δεν θα ερκει για μετακινησεις με καροτσακια μπαγκαζια και κλπ. Κανω λοιπον μια ερευνα αγορας. Τι θελω να παρω; Ενα μεγαλο αυτοματο station με κινητηρα diesel. Εδω θελω να σας τονισω ως γνησιος fan της Ιαπωνικης τεχνολογιας, λογω αξιοπιστιας φθηνου λειτουργικου κοστους κλπ, θα ηθελα να αγορασω ενα Ιαπωνικο αυτοκινητο. Το budjet αυστηρα στις 30.000¤. Για να δουμε τι μπορω να αγορασω; Δυστηχως τιποτα! Λυπαμαι που το λεω αλλα δεν υπαρχει κατι σοβαρο απο τους Ιαπωνες σε αυτη τη κατηγορια. Ακομα και το αχρωμο και αοσμο Avensis να παρω, η Toyota Ελλας φροντισε να μην το εισαγει πια. Παμε τωρα να δουμε τι προσφερει η Ευρωπη; Δηλαδη η Γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες. Οpel Insignia, Ford Mondeo (αντε να πουμε οτι και η Ford ειναι Γερμανικη) και VW Passat. Το Insignia απορριπτεται λογω εσωτερικου. Ολα αυτα τα κουμπια στη κεντρικη κονσολα μου θυμιζουν πληκτρολογιο PC. Φαντασου να οδηγεις και να σκεφτεσαι τωρα τι κουμπι να πατησω; Ασε που τα πλαστικα σε συγκριση με Mondeo και Passat ειναι κλικ πιο κατω. Για τους χωρους πισω δε συζητω καμια συγριση με τα αλλα δυο. Παμε να δουμε το Modeo. Καλο αλλα αρκει να συμβιβαστεις με τον πινακα οργανων. Εγω δε συμβιβαζομαι και θελω να ρωτησω τους κυριους της Ford. Υαρχει καποιος λογος να εχω ενα στρογγυλο ταχυμετρο, ενα υμικυκλιο στροφομετρο και μια τεραστια LCD οθονη στο κεντρο; Τι μενει λοιπον; Το Passat. Εσωτερικο, χωροι, απτη ποιοτητα υλικων ποιοτητα κυλισης, επιδοσεις, οικονομια, αυτοματο κιβωτιο ολα υπερανω κριτικης. Αν υπολογισουμε οτι μπορεις να βαλεις στο αυτοκινητο οτι extra θελεις ακομα και στη πιο φτηνη εκδοση (ευλεξια στη παραγωγη) το Passat γινεται αρκετα προσιτο. Η Γερμανικη ποιοτητα ομως υπαρχει; Οχι. Οι κινητηρες σπανε (τουλαχιστον οι βενζινης) τα κιβωτια; Οσο καλο ειναι το DSG αλλο τοσο προβληματικο βγαινει. Η συντηρηση και τα ανταλλακτικα; Καμμια συγκριση με τους Ιαπωνες. Και τα δυο στο Θεο. Να λοιπον γιατι ο Ελληνας προτιμα τα Γερμανικα. Δεν ειναι γιατι το παιζει πλουσιος και σνομπ. Ενταξει μπορει να εκλεψε, να του εκατσε να φιαχτηκε, να εγινε νεοπλουτος αλλα μαλλον εχει δικιο. Συνολικα τα Γερμανικα αυτοκινητα ειναι καλυτερα απο τα Ιαπωνικα, Γαλλικα και Ιταλικα αυτοκινητα. Δικαιολογημενα λοιπον ο καταναλωτης στρεφεται στα Γερμανικα αυτοκινητα. Ιαπωνικα αγοραζει ο κολλημενος με την απλοτητα την αξιοπιστια και το φτηνο κοστος χρησης. Θυσιαζει ομως την οδηγικη ευχαριστηση και την απιστευτη ποιοτητα κυλισης. Τελικα αν ειστε περιεργοι και θελετε να μαθετε τι θα αγορασω, θα σας το πω. ΤΙΠΟΤΑ. θα περιμενω να βγει το νεο MAZDA 6 station. Ειπαμε πρωτα βγαινει η ψυχη και μετα το χούι.
Φίλε kolok.... το περιοδικο που μας φιλοξενεί (και που προφανώς διαβάζεις κι εσύ), έχει κάνει πολλά τεστ και βγάζει τo vw Golf για παράδειγμα (και όχι μόνο) κορυφαίο στην κατηγορία του. Και σωστά το κάνει γιατί ετσι είναι. Πως να το κάνουμε δηλαδή. Εσύ απορώ που βρίσκεις τεστ "μια σκάλα κάτω...". Γιατί κι άλλα περιοδικά πάλι Golf ψηφίζουν. Και τι λες τώρα για Έλληνες που έχουν κάλο.. Στην ευρώπη το Golf μεσουρανεί χρόνια τώρα. Και οι ευρωπαίοι όλοι έχουν κάλο??? ΟΛΟΙ έχουν κάλο λοιπόν...... κι εσύ που δεν έχεις συγκρίνεις polo με i20 με ibiza και με fiat. Όλα τα αυτοκ/τα καλά είναι. Πως να το κάνουμε όμως που το polo είναι μια σκάλα πιο πάνω σε ποιότητα??? Και τέλος λες ότι mercedes bmw audi (σχεδόν όλα τα είπες) είναι καλά αυτοκίνητα. Και τα υπόλοιπα γερμανικα κακές απομιμήσεις. Κακή απομίμηση το Golf.?.?.?.?. ας πουμε. Είναι κακό να μηδενίζουμε πράγματα από άγνοια θέλω να πιστεύω, επειδή μάλλον δεν αποκτήσαμε ποτέ και άρα δεν γνωρίζουμε. Αν και τα περιοδικά γράφουν και διαβάζουμε.........
Σε κάθε περίπτωση τα αυτοκίνητα είναι δεσμίδα χρημάτων με ρόδες, δηλάδη ποτέ δεν πρόκειται κανείς να κάνει απόσβεση (εκτός απο τα επαγγελματικά). Συνεπώς, ποιός ο λόγος να πάρει κανείς ένα γερμανικό αυτοκίνητο που ουσιαστικά δεν έχει απολύτως καμία διαφορά απο τις υπόλοιπες μάρκες παρά μόνο σε φινίρισμα και ποιότητα πλαστικών !!! Ας μην κρυβόμαστε, τα αυτόκινητα περισσότερο ικανοποιούν το εγώ μας παρά εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες μας. Εν κατακλείδι βρείτε ποιές είναι οι πιο αξιόπιστες μάρκες και επιλέξτε απο αυτές το πιό φθηνό όχημα, έτσι θα έχετε λιγότερη χασούρα, τα χρήματα που θα γλιτώσετε ξοδέψτε τα σε κάτι ποιό χρήσιμο για την οικογένεια σας.
Περι ...κακών απομιμήσεων, μαρκετινγ, και οχι τοσο εξυπνων! Ελλήνων. Να ξεκαθαρίσω οτι δεν έχω μετοχές σε γερμανους κατασκευαστές, πρεμιουμ ή μη, ουτε στη VW συγκεκριμένα, ουτε λατρέυω BMW, VW, AUDI, κτλ. Σε αυτή τη ζωή υπάρχουν πραγματα που ειναι σε πολυ μεγάλο βαθμό αντικειμενικά, πχ το να μην τρίζει ΤΙΠΟΤΑ στο ριμαδοgolf 6. Το οτι μπαίνεις στο νέο Passat, κανεις τεστ drive απο Ελληνικό Βάρκιζα και η ποιότητα κυλισης (πάντα σε σχέση με την τιμή) να ειναι εξωγήινη. Saab 9-3 2008, και ειναι τραχτερ μπροστά του. Οχι φίλοι μου δεν ειναι καθόλου το ιδιο το Avensis, με το (νεο) Passat, με το νέο Audi A4, ή την ολοκαίνουργια ΒΜW 3. Αλλο πράγμα το value for money βλέπε Kia proceed, ή Octavia5, και άλλο Golf tsi, Α4. Τώρα αν κάποιος δεν μπορει να καταλάβει τη διαφορά μεταξυ Skoda Superb (εξαιρετικό vfm) και του Audi A6, δικό του θέμα. Για τους κατακριτές των υπερεκτιμημένων Γερμανικών, πήγαινε ταξιδι με ένα καλο made in Germany, κράτα το κανα 3μηνο και οταν θα ξαναμπεις στο made in Korea, Italy, France, θα νιώσεις τη διαφορά που έχουν οι λεπτομέριες... Δεν υπάρχουν σαράβαλα στις μέρες μας. Πανε αυτά, δεν ειναι το polo / Gofl / A3 τα σουπερ οχήματα και τα άλλα ειναι πατάτες. Σε καμία περιπτωση, ΑΛΛΑ τιποτα δεν ειναι τυχαίο. Εξαιρετικό αυτοκίνητο το Insignia 1.6T. Για τα λεφτά του great vfm, πουλάει σαν τρελό, εχει καμια σχέση με τη νέα 3αρα που ειναι του πανακρίβου? ΟΧΙ. Τα έχουμε ξαναπει δεκάδες φορές, στις περισσότερες κατηγορίες (οχι ολες) οι "φίλοι" μας οι γερμανοι, ειναι στην κορυφή, και κοντά ή πολυ κοντά οι αλλοι. Κοντά, αλλά οχι στην κορυφή....
Πιστευω πως οι μη premium εταιρειες οπως τις ονομασατε ειναι υπερεκτιμημενες... Ειναι λιτα-ατολμα-καθολου ιδιαιτερα και ακριβα αυτοκινητα....Τρανα παραδειγματα τα περισσοτερα της VW.Τα οποια στα τεστ ειναι μια σκαλα κατω απο τα υπολοιπα της κατηγοριας αλλα εχουν γινει Best seller...Ειναι ο καλος του Ελληνα πιστευω συγκεκριμενα...Για να λενε οτι εχουν Γερμανικο αυτοκινητο.Αυτη η αισθηση του οτι εχουν οτι καλυτερο κυκλοφορει στην κατηγορια (ψευδαισθηση καλυτερα) προερχεται απο το marketing και την λαθος νοοτροπια των Ελληνων οσων αφορα το αυτοκινητο και τη χρηση του...Δηλαδη τα Γερμανικα ειναι τα καλυτερα.Τελος... Ολοι οι αλλοι με τα Κορεατικα Ιαπωνικα Ιταλικα Ισπανικα Αμερικανικα εισαστε φτωχαδακια και ασχετοι απο αυτοκινητα... Δεν προσπαθω να περασω την αποψη μου ως σωστη...Αλλα ψαχνω απαντησεις σε πολλα ερωτηματα που δεν καταλαβαινω... Π.χ το Ibiza με το Polo τι διαφορες εχουν και το Polo ειναι ακριβοτερο 30% ????Με τα i20?Με τα Grande Punto? Μονο την νοοτροπια του Ελληνα... Οι Premium εταιρειες ειναι πραγματικα κορυφη αν και η Audi ειναι κατω απο την Bmw και την Mercedes. Οι αλλες ειναι απλα κακες απομιμησεις...
Στο παρελθόν υπήρχαν εμφανείς διαφορές μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών διαφορετικών χωρών και εύκολα ξεχώριζες κάποια από αυτά. Πιστεύω ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια τα γερμανικά αυτοκίνητα ξεψώριζαν λόγω ποιότητας, σοβαρότητας κλ.π., όπως πχ τα ιαπωνικά λόγω αξιοπιστίας. Στη σημερινή εποχή της τεχνολογίας, που όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν σοβαρά τμήματα εξέλιξης σε διάφορους τομείς, οι διαφορές τείνουν να εξαλειφθούν, προς όφελος του καταναλωτή βέβαια. Έτσι σχεδόν όλες οι μάρκες παράγουν ποιοτικά, ασφαλή, άνετα και αξιόπιστα μοντέλα. Οι διαφορές εντοπίζονται κυρίως στη σχεδίαση και σε κάποιες επιμέρους τεχνολογικές δυνατότητες που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι.