ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Mercedes είναι ο μπροστάρης σε ότι αφορά τα συστήματα ελέγχου και ασφαλείας.

Η Mercedes είναι ο μπροστάρης σε ότι αφορά τα συστήματα ελέγχου και ασφαλείας.

Έχουν τα γερμανικά αυτοκίνητα κάτι παραπάνω από τα άλλα;

(6/8/2012)

Αν στη λέξη γερμανικό έρχονται στο νου οι BMW, Mercedes και Audi, οι premium μάρκες δηλαδή, τότε ναι. Αν έρχονται όμως η VW και η Opel, τότε έχουν ακόμη κάτι παραπάνω τα γερμανικά αυτοκίνητα;

Αλήθεια είναι πως όταν τρεις στις πέντε μάρκες μιας εθνικής βιομηχανίας είναι premium, δεν είναι περίεργο να παίρνουν και οι άλλες μια ιδέα αυτού του κάτι παραπάνω. Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης και πως τα αυτοκίνητα αυτά κατασκευάζονται πρωτίστως για να ανταγωνιστούν στην εγχώρια αγορά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που και οι πέντε αυτές μάρκες έχουν τόσα κοινά χαρακτηριστικά. Η ποιότητα κατασκευής έχει βαφτιστεί «γερμανική» όταν είναι καλή, η πολυτέλεια λέγεται «γερμανική» όταν ξεφεύγει και η αξιοπιστία θεωρείται «γερμανική» όταν υπάρχει.

Εντάξει, υπάρχουν και τομείς της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που δεν διακρίνονται, κυρίως σε ότι αφορά την «άτολμη» σχεδίαση.  Και έτσι όμως οι γερμανοί κάνουν τη δουλειά τους αφού το αυστηρό μοτίβο σχεδίασης δημιουργεί ευρεία αποδοχή ενώ η σοβαρότητα αυτή τελικά γίνεται μέρος της όλης φιλοσοφίας του premium, εντός και εκτός εισαγωγικών.

Και μετά είναι η τεχνολογία. Η Mercedes είναι ο μπροστάρης σε ότι αφορά τα συστήματα ελέγχου και ασφαλείας, η BMW ορίζει τη δυναμική συμπεριφορά και πως επιτυγχάνεται, η Audi και η VW ξεκίνησαν το κίνημα της σμίκρυνσης των κινητήρων με το τούρμπο και η Opel, μεταξύ άλλων, διαθέτει το πιο προηγμένο «υβριδικό» της εποχής μας, το Ampera.

Από κει και πέρα η επιτυχία αυτών των εταιρειών έχει αλλάξει και τις άλλες μάρκες, με αυτοκίνητα που δεν είναι γερμανικά να φέρουν έντονα γερμανικά γονίδια, κυρίως στο ύφος και τη σχεδίαση. Εκεί που θα περίμενε κανείς να θέλουν όλοι να μοιάσουν με τους Ιταλούς, η βιομηχανία έχει κάνει στροφή και μοιάζει με τους Γερμανούς. Ότι πουλάει περισσότερο.

Και φαίνεται πως το γερμανικό αυτοκίνητο σήμερα είναι κάτι που οι περισσότεροι θέλουν. Εσείς; Βλέπετε πως τα γερμανικά έχουν κάτι παραπάνω από τα άλλα; Τι είναι αυτό; Τι σας αρέσει περισσότερο σε αυτά και τι είναι που δεν έχουν τα άλλα; Και τελικά υπάρχει ουσία πίσω από την ιδέα που μπορεί να έχετε; Τι λέτε; 

Toyota
NISSAN