ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
Διαβάστηκε από 87196 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Καμία ουσιαστική αλλαγή δεν υπάρχει στο γεροδεμένο και πολύ καλά φινιρισμένο εσωτερικό του Panda 4x4 σε σχέση με τη συμβατική έκδοση πόλης, διατηρώντας έτσι τον ευχάριστο, νεανικό, αλλά και πρακτικό του χαρακτήρα. Η μόνη ουσιαστική διαφορά έχει να κάνει με την υψηλότερη και πιο πανοραμική θέση οδήγησης, που δίνει μια ιδιαίτερη αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό. Μια ακόμη μικρή, αλλά ουσιαστική λεπτομέρεια, έχει να κάνει με την παρουσία στη βάση της κεντρικής κονσόλας, του κουμπιού για την ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού ελέγχου ολίσθησης των διαφορικών. Ιδιαίτερο στοιχείο αποτελεί και η ψηλή κονσόλα πάνω από το κεντρικό «τούνελ», που προσθέτει έναν ακόμα χώρο αποθήκευσης στους 14 που ήδη υπάρχουν στις προσθιοκίνητες εκδόσεις.
Ευχάριστη νότα είναι και η (νέα) επιλογή για πράσινο χρώμα στη φάσα ταμπλό, που περιβάλλει τα όργανα και την all time classic «τσέπη» για μικροαντικείμενα. Διαφορετικής σχεδίασης είναι και τα υφασμάτινα καθίσματα σε τρεις χρωματικές παραλλαγές (πράσινο, μπεζ, πορτοκαλί). Οι χώροι παραμένουν επαρκείς για 4 ενήλικες, ενώ η απουσία τούνελ μετάδοσης κάνει εύκολη τη ζωή των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 225 λτ., όπως σε όλα τα Panda.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαθέσιμο με 25.500 ευρώ το νέο Fiat 600 Hybrid με 136 άλογα

Επίσημο: Νέα υβριδικά Fiat που «καίνε» βιοκαύσιμο

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Λανσάρεται στην Ευρώπη το Fiat 500e με την υπογραφή του Giorgio Armani

Fiat 500 Hybrid ή ηλεκτρικό Fiat 500e;

Δοκιμή Fiat 600e: Ηλεκτρικό SUV πόλης με 156 άλογα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS

Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel