ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
Διαβάστηκε από 87599 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Στη θεωρία, το Panda 4X4 έχει όλα τα εφόδια για να αφήνει με ευκολία τη ζεστή αγκαλιά της ασφάλτου: μόνιμη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, χωμάτινα ελαστικά, μικρό βάρος, ροπή από τον πετρελαιοκινητήρα, ποδιές για την προστασία ζωτικών μερών του και ενισχυμένη μπροστινή ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον) με περισσότερα σημεία στήριξης και μεγαλύτερες αντοχές. Η πράξη όχι μόνο επιβεβαιώνει τη θεωρία, αλλά και εντυπωσιάζει. Αναβάσεις, καταβάσεις, κροκάλες, λάσπη, νεροφαγώματα, αποδείχθηκαν… πασατέμπος για το ελαφρύ Panda με τη γρήγορη και αποτελεσματικότατη τετρακίνηση. Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς στο τιμόνι, χωρίς τριγμούς στο εσωτερικό (έδειξε ακόμα πιο στιβαρό από το απλό) και με όπλα του την ικανή απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης (γωνία προσέγγισης 21°, γωνία ράμπας 20° και γωνία φυγής 36°) και τα Mud and Snow ελαστικά του, το Panda 4x4 κάνει «παπάδες» εκτός δρόμου. Η ανάρτηση δε, δουλεύει σα μαγικό χαλί καταπίνοντας τις λακκούβες και διατηρώντας (δεδομένων των μεγεθών φυσικά) ατσαλάκωτους τους επιβάτες.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

To Fiat 500 θα εξακολουθήσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια

Σχεδιαστής δημιούργησε το Fiat Coupe του σήμερα!

Ανεξάρτητα σχέδια αποκαλύπτουν τα Fiat Giga Panda και Panda Fastback

Πόσο καλό είναι το Fiat 600 hybrid σύμφωνα με τις μετρήσεις;

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Bayon στη βασική του έκδοση

Δοκιμή: Ανανεωμένο Nissan Juke με αυτόματο κιβώτιο & 114 άλογα