Γελάει μπροστά σε τέτοιες ανωμαλίες το ελαφρύ και ευέλικτο Panda 4X4.
Δείχνει τσαμπουκά εκτός δρόμου και
δικαιώνεται το τετρακίνητο Fiat Panda.
Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
Διαβάστηκε από87191αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Στη θεωρία, το Panda 4X4 έχει όλα τα εφόδια για να αφήνει με ευκολία τη ζεστή αγκαλιά της ασφάλτου: μόνιμη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, χωμάτινα ελαστικά, μικρό βάρος, ροπή από τον πετρελαιοκινητήρα, ποδιές για την προστασία ζωτικών μερών του και ενισχυμένη μπροστινή ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον) με περισσότερα σημεία στήριξης και μεγαλύτερες αντοχές. Η πράξη όχι μόνο επιβεβαιώνει τη θεωρία, αλλά και εντυπωσιάζει. Αναβάσεις, καταβάσεις, κροκάλες, λάσπη, νεροφαγώματα, αποδείχθηκαν… πασατέμπος για το ελαφρύ Panda με τη γρήγορη και αποτελεσματικότατη τετρακίνηση. Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς στο τιμόνι, χωρίς τριγμούς στο εσωτερικό (έδειξε ακόμα πιο στιβαρό από το απλό) και με όπλα του την ικανή απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης (γωνία προσέγγισης 21°, γωνία ράμπας 20° και γωνία φυγής 36°) και τα Mud and Snow ελαστικά του, το Panda 4x4 κάνει «παπάδες» εκτός δρόμου. Η ανάρτηση δε, δουλεύει σα μαγικό χαλί καταπίνοντας τις λακκούβες και διατηρώντας (δεδομένων των μεγεθών φυσικά) ατσαλάκωτους τους επιβάτες.