Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
Διαβάστηκε από 86536 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Ο ντίζελ 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους και τα 190 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ. συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο. Στα χαρτιά η κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ. (125 γρ. CO2/χλμ.). Στην πράξη όμως δύσκολα επιβεβαιώνεται. Οι μετρήσεις μας με δυσκολία έπεσαν κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις τώρα, η ροπή σώζει την κατάσταση στις ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,7 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 16 ,9 δλ.). Οι επιδόσεις από στάση υστερούν (0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ.), τη στιγμή που ο θόρυβος είναι έντονος στην καμπίνα των επιβατών.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

Θα συνεχίσει το Panda έως το 2030 παρόλο που έρχεται το Grande Panda;

Οι τιμές του αναβαθμισμένου Fiat Panda στην Ελλάδα

Στο +2,2% οι παγκόσμιες πωλήσεις της Fiat το 1ο 6μηνο του 2024

Πώς ξεχωρίζει το Fiat 600 (Seicento) - 5 πράγματα για το νέο μικρό SUV

Η Fiat παρουσιάζει SUV δίδυμο μετά το Grande Panda

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Skoda Kodiaq: Το πιο ευρύχωρο SUV της κατηγορίας στο AutoΤρίτη Test Center

Δοκιμή: Mercedes GLB 220d 4MATIC | 4κίνητη SUVάρα με 1.200 χλμ. ανά γέμισμα

Δοκιμή: Citroen C4 diesel με 130 PS

Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS