ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
Διαβάστηκε από 87622 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Ο ντίζελ 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους και τα 190 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ. συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο. Στα χαρτιά η κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ. (125 γρ. CO2/χλμ.). Στην πράξη όμως δύσκολα επιβεβαιώνεται. Οι μετρήσεις μας με δυσκολία έπεσαν κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις τώρα, η ροπή σώζει την κατάσταση στις ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,7 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 16 ,9 δλ.). Οι επιδόσεις από στάση υστερούν (0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ.), τη στιγμή που ο θόρυβος είναι έντονος στην καμπίνα των επιβατών.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Αγροτικό» Fiat Toro με στιλ από Citroen C3 & diesel μοτέρ 200 ίππων

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Δοκιμή: Ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

To Fiat 500 θα εξακολουθήσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια

Σχεδιαστής δημιούργησε το Fiat Coupe του σήμερα!

Ανεξάρτητα σχέδια αποκαλύπτουν τα Fiat Giga Panda και Panda Fastback

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Kona με 170 άλογα, στη σπορτίφ έκδοση N Line

Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i10 2013-2019

Δοκιμή Honda Civic Type R με 329 PS