Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
Διαβάστηκε από 86531 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Ευχάριστη αίσθηση έχει ο οδηγός πίσω από το τιμόνι του Panda 4x4 πριν ακόμα αυτό αρχίσει να κινείται και αυτό οφείλεται στην πανοραμική ορατότητα, που εξασφαλίζει η ψηλή θέση οδήγησης. Όταν οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν, η ευχαρίστηση μεγαλώνει καθώς η ποιότητα λειτουργίας της ανάρτησης και η άνεση είναι σε επίπεδο καλών μοντέλων, όμως δυο κατηγορίες πιο πάνω. Δεν το περιμένεις από έναν τόσο μικρό αυτοκίνητο να ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία.
Το Panda 4x4 είναι μαλακό, χωρίς όμως να εμφανίζεται πλαδαρό και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης ρουφάνε όλες τις κακοτεχνίες σχεδόν μαγικά. Βέβαια οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές, αλλά μέχρι εκεί. Την καλή εικόνα αμβλύνει ο αισθητός θόρυβος του κινητήρα που εισβάλλει στην καμπίνα, λόγω και της κοντής 5ης σχέσης, που δε βοηθά στο ταξίδι. Η πρόσφυση πάντως είναι κορυφαία, ακόμα και στη βρεγμένη άσφαλτο, σε σημείο που το στάνταρ ESP να καθίσταται αχρείαστο, ενώ το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και ακριβές. Παράπονο από την αίσθηση των φρένων δεν έχουμε, ωστόσο περιμέναμε καλύτερες επιδόσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους (100-0 χλμ./ώρα σε 42,4 μ.)
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

Θα συνεχίσει το Panda έως το 2030 παρόλο που έρχεται το Grande Panda;

Οι τιμές του αναβαθμισμένου Fiat Panda στην Ελλάδα

Στο +2,2% οι παγκόσμιες πωλήσεις της Fiat το 1ο 6μηνο του 2024

Πώς ξεχωρίζει το Fiat 600 (Seicento) - 5 πράγματα για το νέο μικρό SUV

Η Fiat παρουσιάζει SUV δίδυμο μετά το Grande Panda

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Skoda Kodiaq: Το πιο ευρύχωρο SUV της κατηγορίας στο AutoΤρίτη Test Center

Δοκιμή: Mercedes GLB 220d 4MATIC | 4κίνητη SUVάρα με 1.200 χλμ. ανά γέμισμα

Δοκιμή: Citroen C4 diesel με 130 PS

Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS