ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
Διαβάστηκε από 87621 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Ευχάριστη αίσθηση έχει ο οδηγός πίσω από το τιμόνι του Panda 4x4 πριν ακόμα αυτό αρχίσει να κινείται και αυτό οφείλεται στην πανοραμική ορατότητα, που εξασφαλίζει η ψηλή θέση οδήγησης. Όταν οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν, η ευχαρίστηση μεγαλώνει καθώς η ποιότητα λειτουργίας της ανάρτησης και η άνεση είναι σε επίπεδο καλών μοντέλων, όμως δυο κατηγορίες πιο πάνω. Δεν το περιμένεις από έναν τόσο μικρό αυτοκίνητο να ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία.
Το Panda 4x4 είναι μαλακό, χωρίς όμως να εμφανίζεται πλαδαρό και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης ρουφάνε όλες τις κακοτεχνίες σχεδόν μαγικά. Βέβαια οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές, αλλά μέχρι εκεί. Την καλή εικόνα αμβλύνει ο αισθητός θόρυβος του κινητήρα που εισβάλλει στην καμπίνα, λόγω και της κοντής 5ης σχέσης, που δε βοηθά στο ταξίδι. Η πρόσφυση πάντως είναι κορυφαία, ακόμα και στη βρεγμένη άσφαλτο, σε σημείο που το στάνταρ ESP να καθίσταται αχρείαστο, ενώ το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και ακριβές. Παράπονο από την αίσθηση των φρένων δεν έχουμε, ωστόσο περιμέναμε καλύτερες επιδόσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους (100-0 χλμ./ώρα σε 42,4 μ.)
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Αγροτικό» Fiat Toro με στιλ από Citroen C3 & diesel μοτέρ 200 ίππων

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Δοκιμή: Ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

To Fiat 500 θα εξακολουθήσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια

Σχεδιαστής δημιούργησε το Fiat Coupe του σήμερα!

Ανεξάρτητα σχέδια αποκαλύπτουν τα Fiat Giga Panda και Panda Fastback

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Kona με 170 άλογα, στη σπορτίφ έκδοση N Line

Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους

Δοκιμή Honda Civic Type R με 329 PS

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i10 2013-2019