Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι είναι το Torque on Demand;
Διαβάστηκε από 86530 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Το Panda 4x4 είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα μετάδοσης που παρέχει ροπή στους 4 τροχούς ανάλογα με τη… ζήτηση για πρόσφυση (Torque on Demand). Διαθέτει δύο διαφορικά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σύμπλεξη ανάμεσά τους. Πρόκειται για ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο ελέγχεται από μία ηλεκτρονική μονάδα, που μετά από ανάλυση των στοιχείων που στέλνουν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου, κατανέμει τη ροπή και στους δύο άξονες, με κατανομή που αλλάζει συνεχώς και εξαρτάται από τις συνθήκες πρόσφυσης. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) το οποίο προσφέρει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (EDL) και μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό για να είναι διαθέσιμη σε ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ./ ώρα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

Θα συνεχίσει το Panda έως το 2030 παρόλο που έρχεται το Grande Panda;

Οι τιμές του αναβαθμισμένου Fiat Panda στην Ελλάδα

Στο +2,2% οι παγκόσμιες πωλήσεις της Fiat το 1ο 6μηνο του 2024

Πώς ξεχωρίζει το Fiat 600 (Seicento) - 5 πράγματα για το νέο μικρό SUV

Η Fiat παρουσιάζει SUV δίδυμο μετά το Grande Panda

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Skoda Kodiaq: Το πιο ευρύχωρο SUV της κατηγορίας στο AutoΤρίτη Test Center

Δοκιμή: Mercedes GLB 220d 4MATIC | 4κίνητη SUVάρα με 1.200 χλμ. ανά γέμισμα

Δοκιμή: Citroen C4 diesel με 130 PS

Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS