ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
Διαβάστηκε από 88930 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Στη θεωρία, το Panda 4X4 έχει όλα τα εφόδια για να αφήνει με ευκολία τη ζεστή αγκαλιά της ασφάλτου: μόνιμη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, χωμάτινα ελαστικά, μικρό βάρος, ροπή από τον πετρελαιοκινητήρα, ποδιές για την προστασία ζωτικών μερών του και ενισχυμένη μπροστινή ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον) με περισσότερα σημεία στήριξης και μεγαλύτερες αντοχές. Η πράξη όχι μόνο επιβεβαιώνει τη θεωρία, αλλά και εντυπωσιάζει. Αναβάσεις, καταβάσεις, κροκάλες, λάσπη, νεροφαγώματα, αποδείχθηκαν… πασατέμπος για το ελαφρύ Panda με τη γρήγορη και αποτελεσματικότατη τετρακίνηση. Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς στο τιμόνι, χωρίς τριγμούς στο εσωτερικό (έδειξε ακόμα πιο στιβαρό από το απλό) και με όπλα του την ικανή απόσταση από το έδαφος, τις αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης (γωνία προσέγγισης 21°, γωνία ράμπας 20° και γωνία φυγής 36°) και τα Mud and Snow ελαστικά του, το Panda 4x4 κάνει «παπάδες» εκτός δρόμου. Η ανάρτηση δε, δουλεύει σα μαγικό χαλί καταπίνοντας τις λακκούβες και διατηρώντας (δεδομένων των μεγεθών φυσικά) ατσαλάκωτους τους επιβάτες.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρεμιέρα για το μοναδικό Fiat Grande Panda Kartell

Σε νέες χαμηλότερες τιμές το Fiat Panda στην Ελλάδα

Νέα περιπολικά Fiat 500e: Ηλεκτρικά μίνι με αυτονομία 300+ χλμ. στην πόλη

Γιατί η σιδερένια ζάντα του νέου Grande Panda φέρνει τα πάνω κάτω;

Η Fiat αποκαλύπτει νέο οικογενειακό SUV το καλοκαίρι

Fiat Uno Turbo: Ο πρώτος ιταλικός «πύραυλος τσέπης»

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: SEAT Arona με 115 PS | Προσιτή και all around επιλογή

Δοκιμή: Ford Kuga plug-in με 243 PS

Δοκιμή: Νέο Peugeot 5008 Hybrid | 7-θέσια, στυλάτη SUVάρα

Δοκιμή: CUPRA Τerramar plug-in | Σπορ SUV με 272 PS