ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι είναι το Torque on Demand;
Διαβάστηκε από 87204 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Το Panda 4x4 είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα μετάδοσης που παρέχει ροπή στους 4 τροχούς ανάλογα με τη… ζήτηση για πρόσφυση (Torque on Demand). Διαθέτει δύο διαφορικά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σύμπλεξη ανάμεσά τους. Πρόκειται για ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο ελέγχεται από μία ηλεκτρονική μονάδα, που μετά από ανάλυση των στοιχείων που στέλνουν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου, κατανέμει τη ροπή και στους δύο άξονες, με κατανομή που αλλάζει συνεχώς και εξαρτάται από τις συνθήκες πρόσφυσης. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) το οποίο προσφέρει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (EDL) και μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό για να είναι διαθέσιμη σε ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ./ ώρα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαθέσιμο με 25.500 ευρώ το νέο Fiat 600 Hybrid με 136 άλογα

Επίσημο: Νέα υβριδικά Fiat που «καίνε» βιοκαύσιμο

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Λανσάρεται στην Ευρώπη το Fiat 500e με την υπογραφή του Giorgio Armani

Fiat 500 Hybrid ή ηλεκτρικό Fiat 500e;

Δοκιμή Fiat 600e: Ηλεκτρικό SUV πόλης με 156 άλογα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel