ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
Διαβάστηκε από 87209 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Ο ντίζελ 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους και τα 190 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ. συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο. Στα χαρτιά η κατανάλωση είναι 4,7 λτ./100 χλμ. (125 γρ. CO2/χλμ.). Στην πράξη όμως δύσκολα επιβεβαιώνεται. Οι μετρήσεις μας με δυσκολία έπεσαν κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις τώρα, η ροπή σώζει την κατάσταση στις ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,7 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 16 ,9 δλ.). Οι επιδόσεις από στάση υστερούν (0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ.), τη στιγμή που ο θόρυβος είναι έντονος στην καμπίνα των επιβατών.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εσωτερικό – Με πανοραμική θέση οδήγησης
» Αγριοκάτσικο εκτός δρόμου
» Τι είναι το Torque on Demand;
» Κινητήρας: Τραβάει, αλλά ακούγεται
» Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
» 30 χρόνια Panda 4x4
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA 4X4,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαθέσιμο με 25.500 ευρώ το νέο Fiat 600 Hybrid με 136 άλογα

Επίσημο: Νέα υβριδικά Fiat που «καίνε» βιοκαύσιμο

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Λανσάρεται στην Ευρώπη το Fiat 500e με την υπογραφή του Giorgio Armani

Fiat 500 Hybrid ή ηλεκτρικό Fiat 500e;

Δοκιμή Fiat 600e: Ηλεκτρικό SUV πόλης με 156 άλογα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS

Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel