Ο τρόπος με τον οποίο απορροφά τις ανωμαλίες η ανάρτηση του Panda 4X4 είναι εντυπωσιακός και δεν έχει καμία σχέση με αυτόν των απλών εκδόσεων.
Η τετρακίνηση έχει απογειώσει τα επίπεδα κρατήματος και το τετρακίνητο Panda στρίβει εντελώς ουδέτερα ακόμα και υπό συνθήκες πίεσης.
Στο δρόμο – Η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία
Διαβάστηκε από87203αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2013
Ευχάριστη αίσθηση έχει ο οδηγός πίσω από το τιμόνι του Panda 4x4 πριν ακόμα αυτό αρχίσει να κινείται και αυτό οφείλεται στην πανοραμική ορατότητα, που εξασφαλίζει η ψηλή θέση οδήγησης. Όταν οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν, η ευχαρίστηση μεγαλώνει καθώς η ποιότητα λειτουργίας της ανάρτησης και η άνεση είναι σε επίπεδο καλών μοντέλων, όμως δυο κατηγορίες πιο πάνω. Δεν το περιμένεις από έναν τόσο μικρό αυτοκίνητο να ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία.
Το Panda 4x4 είναι μαλακό, χωρίς όμως να εμφανίζεται πλαδαρό και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης ρουφάνε όλες τις κακοτεχνίες σχεδόν μαγικά. Βέβαια οι κλίσεις στις στροφές είναι πιο αισθητές, αλλά μέχρι εκεί. Την καλή εικόνα αμβλύνει ο αισθητός θόρυβος του κινητήρα που εισβάλλει στην καμπίνα, λόγω και της κοντής 5ης σχέσης, που δε βοηθά στο ταξίδι. Η πρόσφυση πάντως είναι κορυφαία, ακόμα και στη βρεγμένη άσφαλτο, σε σημείο που το στάνταρ ESP να καθίσταται αχρείαστο, ενώ το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και ακριβές. Παράπονο από την αίσθηση των φρένων δεν έχουμε, ωστόσο περιμέναμε καλύτερες επιδόσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους (100-0 χλμ./ώρα σε 42,4 μ.)