Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Porsche πάντα είναι τολμηρή στις παρουσιάσεις νέων μοντέλων. Αυτή τη φορά τόλμησε με 4κύλινδρα σύνολα.

H Porsche πάντα είναι τολμηρή στις παρουσιάσεις νέων μοντέλων. Αυτή τη φορά τόλμησε με 4κύλινδρα σύνολα.

4κυλινδρη Porsche

3.724 Επισκέψεις στο άρθρο (23/2/2016)

Πόσο σοκ μπορεί να είναι στη σημερινή εποχή η... σμίκρυνση των κινητήρων της Porsche;

Ακούγεται, λέει, περίεργο μία Porsche να έχει μόνο τέσσερις κυλίνδρους. Και δεν ακούγεται περίεργο μία Porsche να είναι ντίζελ; Ή off road; Οι καιροί αλλάζουν, και μαζί αλλάζουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Για παράδειγμα η Porsche, αν δεν το προσέξατε, έχει αλλάξει τελείως τα τελευταία 12 χρόνια. Από κατασκευαστής σπορ και σούπερσπορ αυτοκινήτων που ήταν μέχρι τις αρχές του 2000, μετατράπηκε, συνειδητά και με πρόγραμμα, σε κατασκευαστή premium αυτοκινήτων.
Με αυτό το πρίσμα καταλαβαίνει κανείς καλύτερα πως μπορεί δίπλα στην 911 να υπάρχει η Cayenne και η Macan, ή η μεγάλη πεντάπορτη Panamera. H Porsche μπήκε στη μαζική παραγωγή και είναι σήμερα μία από τις πιο κερδοφόρες μάρκες στον κόσμο. Και αυτό έχει αξία, όχι τι «άποψη» έχουμε εμείς.
Όταν λοιπόν παράγεις αυτοκίνητα για τις (έστω πιο πλούσιες) μάζες, πρέπει να κάνεις παραχωρήσεις που να ανοίγουν την πόρτα σε νέους αγοραστές. Έτσι με την ανανέωση της μικρής γκάμας σπορ μοντέλων, η Porsche άλλαξε κινητήρες και ονόματα.
Η Cayman και η Boxster δεν λέγονται πλέον έτσι. Ονομάζονται τώρα 718, με τα παλιά τους ονόματα απλά να σηματοδοτούν το αν είναι κλειστά ή ανοιχτά αμαξώματα. Γιατί η αλλαγή στα ονόματα; Γιατί προσθέτει πρεστίζ, αφού παραδοσιακά τα σπορ μοντέλα της Porsche είχαν τέτοια ονόματα.
Και με την σμίκρυνση των κινητήρων οι Γερμανοί θεώρησαν πως χρειάζεται ένα boost στην εικόνα της γκάμας. Βλέπεις οι άλλοι αριθμοί, αυτοί της απόδοσης, της οικονομίας και των επιδόσεων, που είναι σαφώς καλύτεροι με τα νέα τετρακίλυνδρα τούρμπο σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά εξακύλινδρα, θα ακούγονταν ως «δικαιολογίες», παρότι είναι στην πραγματικότητα η ουσία.
Είναι όμως σοκ τα τετρακύλινδρα; Είναι σοκ η βελτίωση όλων των χαρακτηριστικών ενός αυτοκινήτου επειδή απλά μίκρυνε ο κινητήρας; Είναι σοκ το άνοιγμα σε νέο κοινό που πλέον μπορεί να πάρει μία δίλιτρη Porsche ενώ πριν έπρεπε να πάει πολύ ψηλά σε κυβισμό; Τι λέτε; Είναι καλύτερα έτσι; Ή μήπως έπρεπε να μείνουμε στα προηγούμενα; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
OPEL