To Honda Civic με τον 1.000άρη Turbo κινητήρα των 129 ίππων επιβεβαίωσε και στην δοκιμή κατανάλωσης αυτό που είχαμε δει και στην δοκιμή του, δηλαδή πως είναι αρκετά πιο απαιτητικό στην βενζίνη από το μεγαλύτερο 1,5 λτ. αδελφάκι του με τους 182 ίππους. Αυτό είναι κάτι που ήταν αναμενόμενο και δη σε πιο μεγάλες ταχύτητες κίνησης όπως αυτές που ορίζει η συγκεκριμένη δοκιμή που πραγματοποιήσαμε, όπου σαφώς ο 1.000άρης έχει πιο δύσκολη αποστολή. Το Civic λοιπόν στα 80 χλμ./ώρα απαίτησε 4,6 λτ./100 χλμ. ενώ μέχρι τα 120 χλμ./ώρα, η κατανάλωσή του αυξάνεται γεωμετρικά κατά 1,0 λτ. περίπου επιπλέον για κάθε 20 χλμ./ώρα. Ετσι είχαμε, 5,6 λτ./100 χλμ. στα 100 χλμ./ώρα, και 6,7 λτ./100 χλμ. στα 120 χλμ./ώρα. Στα 130 χλμ./ώρα, το Civic απαιτεί 7,3 λτ./100 χλμ. φτάνοντας στα 8,7 λτ./100 χλμ. στην ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα. Παράλληλα και εξαιτίας της σχετικά σφιχτής κλιμάκωσης του 6τάχυτου κιβωτίου του, στα 7,0 λτ./100 χλμ. κινείται με ταχύτητα 126 χλμ./ώρα.
Καθόλου χαμηλές καταναλώσεις και σε πολύ ιδανικές συνθήκες,στην πραγματικότητα όλα καίνε πολύ παραπάνω. Λογικό βέβαια αφού πρόκειται για χιλιαρια που όσο τα πιέζεις τόσο πιο πολύ καίνε. Μπορεί οι παλιότεροι ατμοσφαιρικοί να έχαναν σε σπιρτάδα αλλά σε συνθήκες ταξιδιού πήγαιναν πιο άνετα και ζοριζονταν λιγότερο.
Καθόλου χαμηλές καταναλώσεις και σε πολύ ιδανικές συνθήκες,στην πραγματικότητα όλα καίνε πολύ παραπάνω. Λογικό βέβαια αφού πρόκειται για χιλιαρια που όσο τα πιέζεις τόσο πιο πολύ καίνε. Μπορεί οι παλιότεροι ατμοσφαιρικοί να έχαναν σε σπιρτάδα αλλά σε συνθήκες ταξιδιού πήγαιναν πιο άνετα και ζοριζονταν λιγότερο.