To Hyundai i30 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης των 120 ίππων, σημειώνει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά στις πιο υψηλές αυτό το προφίλ αλλάζει απαιτώντας περισσότερο καύσιμο. Πιο συγκεκριμένα, στην ταχύτητα των 80 χλμ./ώρα, o T-GDi κινητήρας του πέτυχε την χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα στα 7 μοντέλα, με 3,6 λτ./100 χλμ.. Στα 100 χλμ./ώρα έχασε την πρωτιά από το Focus παραμένοντας όμως και πάλι στην τριάδα των πιο οικονομικών (5,0 λτ./100 χλμ.), ενώ στις ταχύτητες από τα 120 χλμ./ώρα και πάνω ανεβαίνουν σημαντικά οι απαιτήσεις του σε καύσιμο με την κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου να μην βοηθάει τον μικρότερο σε ροπή κινητήρα να επιδείξει τις αρετές του. Έτσι, στα 120 χλμ./ώρα απαιτεί 6,6 λτ./100 χλμ. (1,6 λτ. επιπλέον από την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα), ενώ στα 130 χλμ./ώρα «καίει» 7,5 λτ./100 χλμ. για να φτάσει στα 8,8 λτ./100 χλμ. στην ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα. Τέλος και σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις μας για το συγκεκριμένο τεστ, το i30 καταναλώνοντας 7,0 λτ./100 χλμ. βενζίνης, κινείται με την ταχύτητα των 124 χλμ./ώρα.
Καθόλου χαμηλές καταναλώσεις και σε πολύ ιδανικές συνθήκες,στην πραγματικότητα όλα καίνε πολύ παραπάνω. Λογικό βέβαια αφού πρόκειται για χιλιαρια που όσο τα πιέζεις τόσο πιο πολύ καίνε. Μπορεί οι παλιότεροι ατμοσφαιρικοί να έχαναν σε σπιρτάδα αλλά σε συνθήκες ταξιδιού πήγαιναν πιο άνετα και ζοριζονταν λιγότερο.
Καθόλου χαμηλές καταναλώσεις και σε πολύ ιδανικές συνθήκες,στην πραγματικότητα όλα καίνε πολύ παραπάνω. Λογικό βέβαια αφού πρόκειται για χιλιαρια που όσο τα πιέζεις τόσο πιο πολύ καίνε. Μπορεί οι παλιότεροι ατμοσφαιρικοί να έχαναν σε σπιρτάδα αλλά σε συνθήκες ταξιδιού πήγαιναν πιο άνετα και ζοριζονταν λιγότερο.