O 1,2 λτ. κινητήρας TCe του Renault Megane στην μεγαλύτερη απόδοσή του (130 ίππους) διαθέτει το πιο κοντό κιβώτιο από τα χειροκίνητα μοντέλα της δοκιμασίας, κάτι που σαφώς επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωσή του, με το Megane να απαιτεί συγκριτικά μεγαλύτερες ποσότητες βενζίνης στα χιλιόμετρα που πραγματοποιήσαμε το τεστ. Ξεκινώντας από τα 80 χλμ./ώρα, το Megane απαιτεί 4,8 λτ. για κάθε 100 χλμ. με αυτή την ταχύτητα, τιμή που ανεβαίνει στα 5,5 λτ. αν κινείστε με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αντίστοιχα με 120 χλμ./ώρα, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 6,7 λτ./100 χλμ. και στα 7,7 λτ./100 χλμ. στα 130 χλμ./ώρα, για να φτάσει στα 140 χλμ./ώρα να καταναλώνει την μεγαλύτερη μετρημένη τιμή του τεστ, στα 9,3 λτ./100 χλμ. Με 7,0 λτ. κατανάλωση τέλος, το Renault Megane 1,2 TCe μπορεί να κινηθεί με 124 χλμ./ώρα.
Καθόλου χαμηλές καταναλώσεις και σε πολύ ιδανικές συνθήκες,στην πραγματικότητα όλα καίνε πολύ παραπάνω. Λογικό βέβαια αφού πρόκειται για χιλιαρια που όσο τα πιέζεις τόσο πιο πολύ καίνε. Μπορεί οι παλιότεροι ατμοσφαιρικοί να έχαναν σε σπιρτάδα αλλά σε συνθήκες ταξιδιού πήγαιναν πιο άνετα και ζοριζονταν λιγότερο.
Καθόλου χαμηλές καταναλώσεις και σε πολύ ιδανικές συνθήκες,στην πραγματικότητα όλα καίνε πολύ παραπάνω. Λογικό βέβαια αφού πρόκειται για χιλιαρια που όσο τα πιέζεις τόσο πιο πολύ καίνε. Μπορεί οι παλιότεροι ατμοσφαιρικοί να έχαναν σε σπιρτάδα αλλά σε συνθήκες ταξιδιού πήγαιναν πιο άνετα και ζοριζονταν λιγότερο.