ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το δεύτερο concept με τον κωδικό e-tron ίσως δείχνει το πώς θα είναι το R4 της Audi

Το δεύτερο concept με τον κωδικό e-tron ίσως δείχνει το πώς θα είναι το R4 της Audi

Αυτό θα είναι το Audi R4;

(13/1/2010)

Το νέο concept που παρουσίασε η Audi στο Ντιτρόιτ είναι ένα ηλεκτρικό σπορ όχημα το οποίο μοιάζει αρκετά με το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη και βασιζόταν στο R8. Το νέο πρωτότυπο είναι μικρότερο αλλά με εξίσου εντυπωσιακές προδιαγραφές.

Τόσο η εμφάνιση του νέου e-tron όσο και οι διαστάσεις του (3.930x1.78x1.220 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.430 χιλ. για μεταξόνιο), μαρτυρούν ότι πρόκειται για κάτι διαφορετικό από το μοντέλο που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη. Η αναλογία βάρους της τάξης του 40:60 εμπρός/πίσω, καθώς και οι μπαταρίες που είναι τοποθετημένες πίσω από τα καθίσματα και όσο το δυνατόν πιο χαμηλά, υπόσχονται πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά. Το συνολικό βάρος του μοντέλου (μαζί με τις μπαταρίες που ζυγίζουν 399 κιλά) είναι τα 1.350 κιλά. Ο λόγος για το περιορισμένο αυτό βάρος (πάντα για όχημα του είδους) είναι ότι το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά όπως τα ανθρακονήματα και το αλουμίνιο. Η συνολική ιπποδύναμη των δύο ηλεκτρικών μοτέρ είναι τα 204 άλογα, ενώ η ροπή φτάνει και εδώ το εξωπραγματικό νούμερο των 2.650 Nm. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 5,9 δλ. και η τελική του ταχύτητα σταματά στα 200 χ.α.ω. Η αυτονομία του υπολογίζεται στα 250 χιλιόμετρα ενώ οι μπαταρίες του μπορούν να γεμίσουν από μια απλή πρίζα των 230 Volt σε 11 ώρες, ενώ εάν υπάρχει παροχή 400 Volt αυτός ο χρόνος γίνεται μόλις 2 ώρες. Τέλος, το μοντέλο πατά σε ελαστικά διαστάσεων 235/35 εμπρός και 255/35 πίσω, και χρησιμοποιεί ζάντες μεγέθους 19 ιντσών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
ΜΟΤΟ