Η 156 αναβίωσε την αναζήτηση ξεχωριστών χρωματικών επιλογών, όπως ακριβώς έκαναν και οι Carabo και Montreal.
Alfa Romeo 156: Ένας σύγχρονος θρύλος
20.774 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2020)
Mε συνολικά περισσότερες από 680.000 πωλήσεις, οι αριθμοί δίνουν μια διάσταση της τεράστιας επιτυχίας που γνώρισε η Alfa Romeo 156, ίσως το πιο οδηγοκεντρικό σεντάν της εποχής της.
Ένα sedan με σπορ καρδιά
Σχεδόν ένα εκατομμύριο άνθρωποι επισκέφτηκαν τις εκθέσεις της Alfa Romeo που έμειναν ανοιχτές το Σαββατοκύριακο μετά την παρουσίαση της Alfa Romeo 156. Σε μερικούς μήνες οι παραγγελίες έφτασαν τις 100.000, ενώ από το 1997 έως το 2005 σημειώθηκαν 680.000 πωλήσεις. Αυτοί οι αριθμοί καθιστούν την 156 ως μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της Alfa Romeo.
Η 156 παρουσιάστηκε στον Τύπο το 1997 στο Centro Cultural de Belém της Λισαβόνας. Ο στόχος της εταιρείας ήταν έγινε αμέσως σαφής: η δημιουργία ενός sedan που θα συνδυάζει το στιλ με την δυναμική οδική συμπεριφορά, προσφέροντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης και κρατήματος. Μια 100% αυθεντική συνταγή Alfa Romeo.
Ο στόχος ήταν ιδιαίτερα φιλόδοξος και το αποτέλεσμα ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα όλων των εποχών.
Όταν οι Ιταλοί ήθελαν, απλά μπορούσαν να προκαλέσουν ....εγκεφαλικό στις 3αρες, c-class, Α4, Passat, Vectra (κ signum). Για Σουηδικά «ψυγεια», Ιαπωνικά κουτιά τύπου avensis, primera και λοιπά, δεν το συζητάμε καν.
Η 156 δεν ήταν άριστη, ούτε καλοφτιαγμένη, ΑΛΛΑ είχε μπρίο, ήταν καλλίγραμμη, κ είχε κ θράσος!
ΌΜΩΣ, όπως έχω γράψει πολλάκις, λίγο η ....μεσογειακή νοοτροπία, λίγο η Ιταλική λοβιτούρα, κάτι οι μπαμπεσιές στην ποιότητα, να και οι αρπακολιές στα υλικά, ήρθε το finito la musica στην Ιταλική αυτοκ/νία. Διπλές κ τριπλές συγχωνεύσεις δίνουν οξυγόνο χρηματοοικονομικά, αλλά δε βοηθούν να πάρεις πωλήσεις από Γερμανούς, Ιάπωνες, Γάλλους, κ ποιοτικούς πλέον Κορεάτες.
Η 156 ήταν σχεδιαστικά εξαιρετική για την εποχή της χωρίς εμφανή ανταγωνιστικά μειονεκτήματα... θυμάμαι είχα κοιτάξει να την αγοράσω... ωραίο αυτοκίνητο εξωτερικά, όμορφο και εσωτερικά... καλές επιδόσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά... και εκεί σταματάει η θεωρία και έχεις επιστροφή στην πραγματικότητα (και στους λόγους που η AR κατάντησε σε πωλήσεις όπως κατάντησε). Το αυτοκίνητο δεν ήταν πλέον 'του φτωχού σπορτίφ' αλλά κοίταζε 'κατάματα' τον ανταγωνισμό σε υψηλότερο επίπεδο τιμής... όμως για να 'κοιτάξεις κατάματα' τον ανταγωνισμό όταν η τιμή ανεβαίνει δεν μπορείς να έχεις εσωτερική λαβή ανοίγματος πόρτας από πλαστικό... δεν μπορεί ο εξωτερικός καθρέπτης να τρίζει στα χέρια σου όταν τον πιάνεις να τον κλείσεις... δεν μπορεί το χρώμα σε τρία χρόνια να ξεθωριάζει και να φαίνεται δεκαετίας... δεν μπορεί οι πίσω να είναι στριμωγμένοι και όταν επιστρέφουν από έξοδο για φαγητό να τους πιάνει αναγούλα από την σκληρή ανάρτηση...και δεν μπορεί εβδομάδας αυτοκίνητο ενώ κινείται στον Κηφισσό να του πέφτει η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων γιατί κάποιος μάγκας Ιταλός βαρέθηκε να βιδώσει τη βίδα... όταν η τιμή είναι χαμηλή συγχωρούνται κάποια πράγματα, αλλά όχι όταν είσαι ακριβή μάρκα... η AR είναι πλέον κακό value for money .... ίσως τώρα που την πήραν οι Γάλλοι (ναι ναι ξέρω, θα κρατήσουν την 'καρδιά' και τη 'ψυχή' κλπ κλπ) να βελτιωθεί η κατάσταση, ειλικρινά το εύχομαι γιατί είναι κρίμα. Το Gruppo Fiat δεν έχασε πελάτες γιατί δεν έβγαζε καλά αυτοκίνητα (μια χαρά αυτοκίνητα είναι και με αξιοπρεπή αξιοπιστία, ασχέτως φημολογιών), τους έχασε γιατί ο ανταγωνισμός έβγαλε καλύτερα και νεώτερα αυτοκίνητα και με καλύτερο value for money...
...έτοιμο είναι το σασί της υπάρχουσας Τζοουλεττα...να προσαρμόσουν αρμονικά τον πισο όγκο..κ έγινε γρήγορα ,φτηνά,κ ανταγωνιστικά ένα σεντάν που θα πουλάει...καλυτετο απο το τουρκικο Τόπο...γιατί δεν το σκέπτονται έτσι στο γκρουπο;
....Περασμενα μεγαλεια.....Ομως και η 159 η οποια την αντικατεστησε ηταν εξισου υπεροχη!
Όταν οι Ιταλοί ήθελαν, απλά μπορούσαν να προκαλέσουν ....εγκεφαλικό στις 3αρες, c-class, Α4, Passat, Vectra (κ signum). Για Σουηδικά «ψυγεια», Ιαπωνικά κουτιά τύπου avensis, primera και λοιπά, δεν το συζητάμε καν. Η 156 δεν ήταν άριστη, ούτε καλοφτιαγμένη, ΑΛΛΑ είχε μπρίο, ήταν καλλίγραμμη, κ είχε κ θράσος! ΌΜΩΣ, όπως έχω γράψει πολλάκις, λίγο η ....μεσογειακή νοοτροπία, λίγο η Ιταλική λοβιτούρα, κάτι οι μπαμπεσιές στην ποιότητα, να και οι αρπακολιές στα υλικά, ήρθε το finito la musica στην Ιταλική αυτοκ/νία. Διπλές κ τριπλές συγχωνεύσεις δίνουν οξυγόνο χρηματοοικονομικά, αλλά δε βοηθούν να πάρεις πωλήσεις από Γερμανούς, Ιάπωνες, Γάλλους, κ ποιοτικούς πλέον Κορεάτες.
Η 156 ήταν σχεδιαστικά εξαιρετική για την εποχή της χωρίς εμφανή ανταγωνιστικά μειονεκτήματα... θυμάμαι είχα κοιτάξει να την αγοράσω... ωραίο αυτοκίνητο εξωτερικά, όμορφο και εσωτερικά... καλές επιδόσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά... και εκεί σταματάει η θεωρία και έχεις επιστροφή στην πραγματικότητα (και στους λόγους που η AR κατάντησε σε πωλήσεις όπως κατάντησε). Το αυτοκίνητο δεν ήταν πλέον 'του φτωχού σπορτίφ' αλλά κοίταζε 'κατάματα' τον ανταγωνισμό σε υψηλότερο επίπεδο τιμής... όμως για να 'κοιτάξεις κατάματα' τον ανταγωνισμό όταν η τιμή ανεβαίνει δεν μπορείς να έχεις εσωτερική λαβή ανοίγματος πόρτας από πλαστικό... δεν μπορεί ο εξωτερικός καθρέπτης να τρίζει στα χέρια σου όταν τον πιάνεις να τον κλείσεις... δεν μπορεί το χρώμα σε τρία χρόνια να ξεθωριάζει και να φαίνεται δεκαετίας... δεν μπορεί οι πίσω να είναι στριμωγμένοι και όταν επιστρέφουν από έξοδο για φαγητό να τους πιάνει αναγούλα από την σκληρή ανάρτηση...και δεν μπορεί εβδομάδας αυτοκίνητο ενώ κινείται στον Κηφισσό να του πέφτει η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων γιατί κάποιος μάγκας Ιταλός βαρέθηκε να βιδώσει τη βίδα... όταν η τιμή είναι χαμηλή συγχωρούνται κάποια πράγματα, αλλά όχι όταν είσαι ακριβή μάρκα... η AR είναι πλέον κακό value for money .... ίσως τώρα που την πήραν οι Γάλλοι (ναι ναι ξέρω, θα κρατήσουν την 'καρδιά' και τη 'ψυχή' κλπ κλπ) να βελτιωθεί η κατάσταση, ειλικρινά το εύχομαι γιατί είναι κρίμα. Το Gruppo Fiat δεν έχασε πελάτες γιατί δεν έβγαζε καλά αυτοκίνητα (μια χαρά αυτοκίνητα είναι και με αξιοπρεπή αξιοπιστία, ασχέτως φημολογιών), τους έχασε γιατί ο ανταγωνισμός έβγαλε καλύτερα και νεώτερα αυτοκίνητα και με καλύτερο value for money...
...έτοιμο είναι το σασί της υπάρχουσας Τζοουλεττα...να προσαρμόσουν αρμονικά τον πισο όγκο..κ έγινε γρήγορα ,φτηνά,κ ανταγωνιστικά ένα σεντάν που θα πουλάει...καλυτετο απο το τουρκικο Τόπο...γιατί δεν το σκέπτονται έτσι στο γκρουπο;