Είναι γνωστό πως η Peugeot αναμένεται να παρουσιάσει πλήρως το νέο E-3008 στις 12 Σεπτεμβρίου. Ωστόσο δε χρειάζεται να περιμένουμε μέχρι τότε για να δούμε την εμφάνισή του μέσα και έξω, καθώς σήμερα η γαλλική μάρκα δημοσιοποίησε τις εικόνες του νέου ηλεκτρικού οικογενειακού fastback SUV, όπως το ονομάζει.
Όπως βλέπουμε, το εξωτερικό του Peugeot E-3008 υιοθετεί την εξελιγμένη στυλιστική γλώσσα της εταιρείας, με λεπτότερους προβολείς και τις τριπλές «νυχιές» στα δύο άκρα του μπροστινού προφυλακτήρα, που έχουν το ρόλο των LED φώτων ημέρας. ¶λλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τις φουτουριστικές ζάντες αλουμινίου, τη γυαλιστερή μαύρη επένδυση στο κάτω μέρος του αμαξώματος και το πίσω τζάμι με μεγάλη κλίση. Η οροφή και οι κολόνες έχουν φινίρισμα σε μαύρο χρώμα, ενώ στο σχεδιασμένο α λα κουπέ πίσω μέρος είναι εγκατεστημένη μία μικρή αεροτομή.
Με το Panoramic i-Cockpit στην καμπίνα
Στο εσωτερικό, το νέο Peugeot E-3008 θα εξοπλίζεται με το Panoramic i-Cockpit. Πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο Panoramic i-Cockpit έχει η κυρτή (curved) οθόνη 21 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η νέα οθόνη, που έχει κατεύθυνση προς την πλευρά του οδηγού συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles. Μιλάμε για τα 10 μη παραδοσιακά μπουτόν αφής που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Επίσης, ο μοχλός ταχυτήτων αναμένεται να απουσιάζει αντικαθιστώντας τον με κουμπιά «PRND» που θα τα βρίσκουμε στα δεξιά του μπουτόν start/stop στο ταμπλό, πίσω από το μικρό χαρακτηριστικό τιμόνι της Peugeot. Επιπλέον για να δημιουργήσει μια ζεστή ατμόσφαιρα, η Peugeot εγκαθιστά ατμοσφαιρικό φωτισμό σε όλο το πλάτος του ταμπλό και των πλαισίων των θυρών. Το τελευταίο προσαρμόζεται επιλέγοντας ανάμεσα σε οκτώ διαφορετικά χρώματα.
Ηλεκτροκινητήρες με έως 700 χλμ. αυτονομία
Πληροφορίες για τους κινητήρες δεν έχουν έρθει στη δημοσιότητα ως τώρα. Ωστόσο οι φήμες που υπάρχουν αναφέρουν πως το νέο E-3008 θα είναι διαθέσιμο με τρία αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και μιας έκδοσης με δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι μπαταρίες θα έχουν χωρητικότητα από 87 έως 104 kWh, ενώ η αυτονομία θα φτάνει ακόμη και τα 700 χιλιόμετρα. Σημειώστε, τέλος, πως το νέο E-3008 θα γίνει το πρώτο μοντέλο της Stellantis που θα βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Medium.