ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το κιβώτιο της ΖF των 8 σχέσεων που εξοπλίζει προαιρετικά την Giulia, αν και δεν είναι διπλού συμπλέκτη εντυπωσιάζει με την αμεσότητά του και την γενικότερη λειτουργία του.

Μικρές είναι οι διαφορές των δύο μοντέλων στο πεδίο των κινητήρων, τόσο στους αριθμούς όσο και στην πράξη, με το A4 να κερδίζει οριακά την μεταξύ τους μάχη.

Τα τεχνικά στοιχεία των μοντέλων.

Κινητήρες: Προβάδισμα του 2,0 TDI του Α4

247.362 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2018)

Η ισχύς του diesel κινητήρα του Audi A4, είναι κατά 10 ίππους μεγαλύτερη (190 ίπποι έναντι 180 της Giulia). Από την άλλη ο 2,2 λίτρων κινητήρας της Giulia στην αυτόματη έκδοση αποδίδει 450 Nm ροπής (έναντι 380 Nm στην χειροκίνητη έκδοση) και υπερτερεί κατά 50 Nm. Στην πράξη και τα δύο αυτοκίνητα είναι σε θέση μέσω των κινητήρων τους να καλύψουν ακόμα και πιο «ανήσυχες» αναζητήσεις των οδηγών τους, με το Audi να παρουσιάζει μια ελαφρά υπεροχή συγκριτικά στο πεδίο των επιδόσεων, εκτός από την εκκίνηση 0-100 χλμ./ώρα που η ελαφρύτερη Giulia χρειάζεται μόλις 0,1 δλ. λιγότερο. Και οι δύο κινητήρες συνεργάζονται άψογα με αυτόματα/σειριακά κιβώτια ταχυτήτων, με εκείνο της Audi να είναι διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και της Giulia κανονικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις. Σαφώς το διπλοσύμπλεκτο της Audi διακρίνεται για τις πιο άμεσες αλλαγές του, όμως και το κιβώτιο της Giulia είναι εξαιρετικά άμεσο και ευχάριστο, με την πολιτισμένη λειτουργία να είναι χαρακτηριστικό και των δύο. Πολιτισμένη είναι και η λειτουργία των δύο μηχανικών συνόλων με καλή απόκριση από χαμηλά και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής τους κάτι που οφείλεται και στα κιβώτια που αναφέραμε, ενώ και ο θόρυβος κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα και στα δύο. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται στα 6,9 λτ./100 χλμ. για το Audi και στα 7,1 λτ./100 χλμ. για την Alfa Romeo, τιμές που είναι αμφότερες πολύ καλές αναλογικά με την απόδοσή τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
MESAIA VANS POU FORTONONTAI EYKOLA