Η ισχύς του diesel κινητήρα του Audi A4, είναι κατά 10 ίππους μεγαλύτερη (190 ίπποι έναντι 180 της Giulia). Από την άλλη ο 2,2 λίτρων κινητήρας της Giulia στην αυτόματη έκδοση αποδίδει 450 Nm ροπής (έναντι 380 Nm στην χειροκίνητη έκδοση) και υπερτερεί κατά 50 Nm. Στην πράξη και τα δύο αυτοκίνητα είναι σε θέση μέσω των κινητήρων τους να καλύψουν ακόμα και πιο «ανήσυχες» αναζητήσεις των οδηγών τους, με το Audi να παρουσιάζει μια ελαφρά υπεροχή συγκριτικά στο πεδίο των επιδόσεων, εκτός από την εκκίνηση 0-100 χλμ./ώρα που η ελαφρύτερη Giulia χρειάζεται μόλις 0,1 δλ. λιγότερο. Και οι δύο κινητήρες συνεργάζονται άψογα με αυτόματα/σειριακά κιβώτια ταχυτήτων, με εκείνο της Audi να είναι διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και της Giulia κανονικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις. Σαφώς το διπλοσύμπλεκτο της Audi διακρίνεται για τις πιο άμεσες αλλαγές του, όμως και το κιβώτιο της Giulia είναι εξαιρετικά άμεσο και ευχάριστο, με την πολιτισμένη λειτουργία να είναι χαρακτηριστικό και των δύο. Πολιτισμένη είναι και η λειτουργία των δύο μηχανικών συνόλων με καλή απόκριση από χαμηλά και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής τους κάτι που οφείλεται και στα κιβώτια που αναφέραμε, ενώ και ο θόρυβος κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα και στα δύο. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται στα 6,9 λτ./100 χλμ. για το Audi και στα 7,1 λτ./100 χλμ. για την Alfa Romeo, τιμές που είναι αμφότερες πολύ καλές αναλογικά με την απόδοσή τους.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....
Alfa Romeo Giulia καλύτερη οδική συμπεριφορά, ωραία σχεδίαση και χώροι.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....