Η εμφάνιση είναι το άλλο σημαντικότερο πεδίο διαφορών τους και αν και υποκειμενικό, δεν μπορεί να μην σε «φτιάξει» η Giulia παρότι και το Audi είναι πολύ δυναμικό. Απλά οι Γερμανοί επέλεξαν να διατηρήσουν το ύφος του Α4 σχεδόν ίδιο και στην νέα του γενιά, αλλάζοντας ελάχιστα, αλλά σημαντικά πράγματα στην εμφάνισή του. Η νέα εμπρόσθια εξάγωνη μάσκα της Audi, τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα εμπρός και οι έντονες ακμές του αμαξώματος στο καπό και στα πλαϊνά του, συνθέτουν ένα καλαίσθητο με δυναμικά στοιχεία σύνολο. Η Giulia από την άλλη είναι πιο «φρέσκια» ως ιδέα και πιο εντυπωσιακή συνολικά επιβεβαιώνοντας την φήμη περί «όμορφων» Alfa Romeo. Βέβαια, αν δεις τα δύο αυτοκίνητα στο ίδιο σημείο την ίδια στιγμή, η Ιταλίδα θα είναι εκείνη που θα τραβήξει τα περισσότερα - αν όχι όλα - τα βλέμματα πάνω της. Η Giulia εκφράζει περίσσιο δυναμισμό τόσο μέσω των καμπύλων επιφανειών της όσο και της αιχμηρής σχεδίασης του εμπρόσθιου μέρους, με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής της τα έντονα πίσω «καπούλια» της και την κουπέ λογική σχεδίασης την οροφής της.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....
Alfa Romeo Giulia καλύτερη οδική συμπεριφορά, ωραία σχεδίαση και χώροι.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....