Οι χώροι και στα δύο αυτοκίνητα είναι επαρκείς για να καλύψουν με άνεση τουλάχιστον 4 επιβάτες. Η Giulia έχει ένα προβάδισμα στον τομέα των χώρων προσφέροντας σημαντικά μεγαλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών έναντι του οριακού αέρα που προσφέρει το Audi A4 λόγω της σχεδίασης της οροφής σε εκείνο το σημείο. Ο χώρος για τα πόδια είναι μεγαλύτερος στο Audi, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 480 λίτρων και στα δύο μοντέλα. Το ψηλό τούνελ μετάδοσης στην Giulia δυσχεραίνει την φιλοξενία ενός μεσαίου επιβάτη, ενώ και στο Audi A4 θα χρειαστεί να γίνουν παραχωρήσεις στην ίδια περίπτωση, εδώ λόγω του περιορισμένου πλάτους του πίσω καθίσματος.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....
Alfa Romeo Giulia καλύτερη οδική συμπεριφορά, ωραία σχεδίαση και χώροι.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....