Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDM Auto + Eμφάνιση μέσα έξω, οδηγική αίσθηση, άνεση ανάρτησης, λειτουργία κινητήρα – κιβωτίου, επιδόσεις - Μη δυνατότητα απενεργοποίησης ESP, κυβισμός κινητήρα, χτύπημα ανάρτησης σε διαδοχικές ανωμαλίες
Ο fun to drive τύπος θα επιλέξει την Alfa Romeo Giuliaπου υπερέχει σε οδηγική αίσθηση έναντι του Audi A4. Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και δη όταν εστιάζει σε προτάσεις με έντονο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, δεν μπορεί να χτυπηθεί από καμία αντίστοιχη έστω και «ψαγμένη» προσθιοκίνητη πρόταση.
Ο value for money τύπος θα επιλέξει το πληρέστατο πακέτο που του προσφέρει η Alfa Romeo, σε πολύ καλή τιμή αναλογικά. Κοστίζει συνολικά 1.000 ευρώ λιγότερα από το αντίστοιχο Audi A4 και είναι πιο ξεχωριστή πρόταση στην κατηγορία ενώ ο εξοπλισμός της είναι πλούσιος και στη βασική έκδοση, αντίθετα με τo Audi A4 που για να «πάρεις» το κάτι παραπάνω θα «δώσεις» παραπάνω. Βέβαια, με το Α4 θα κερδίσεις περισσότερο σε βάθος χρόνου από την μεταπωλητική του αξία.
Ο high-tech τύπος θα επιλέξει το Audi A4 με την οθόνη 12,3 ιντσών Αudi virtual cockpit αντί για τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων. Και μόνο αυτό το στοιχείο αρκεί για να σου ανεβάσει την διάθεση στο εσωτερικό του. Φυσικά, υπερπλήρης είναι η λίστα του έξτρα εξοπλισμού.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....
Alfa Romeo Giulia καλύτερη οδική συμπεριφορά, ωραία σχεδίαση και χώροι.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....