Το εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τον σύγχρονο διάκοσμο με αρκετές δόσεις πολυτέλειας, ο οποίος διαμορφώνεται από διάφορα στοιχεία που έχει επιλέξει ο κάθε κατασκευαστής. Συνολικά το εσωτερικό του Αudi A4 είναι πιο μινιμάλ, εκφράζοντας high tech και premium χαρακτήρα, απέναντι στο σαφώς πιο σπορτίφ λογικής σχεδίασης και εξίσου premium, εσωτερικό της Giulia. Πιο συγκεκριμένα, το Audi A4 κερδίζει τις εντυπώσεις στις εκδόσεις με τον προαιρετικό πίνακα οργάνων Audi virtual cockpit, με την οθόνη 12,3 ιντσών να έχει εξαιρετική ευκρίνεια και να προάγει τον high tech χαρακτήρα του. Οι αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και ο αεραγωγός σε όλη τη φάση του ταμπλό συμπληρώνουν την premium εικόνα του. Η Alfa Romeo από την άλλη, έχει επιλέξει και εκείνη ξεχωριστά στοιχεία στην καμπίνα των επιβατών της Giulia, με το χαρακτηριστικότερο όλων να είναι η οθόνη του συστήματος infotainment που αποτελεί σχεδιαστική προέκταση του –παραδοσιακού εδώ- πίνακα οργάνων. Το όμορφο τιμόνι που έρχεται κάθετα στα χέρια του οδηγού και το χαμηλά τοποθετημένο κάθισμα, διαμορφώνει στην Giulia πιο σπορ θέση οδήγησης. Ποιοτικά, τόσο τα υλικά που έχουν επιλεχθεί όσο και τα επιμέρους στοιχεία του εσωτερικού του Audi A4 (διακόπτες κλπ.) είναι κορυφαία ποιοτικά για τα δεδομένα όλης της κλάσης, ενώ σε ακόμα καλύτερα επίπεδα βρίσκεται η συναρμολόγηση. Έτσι και παρά το γεγονός ότι η Alfa Romeo μέσω της Giulia έχει να επιδείξει αλματώδη βελτίωση στον τομέα της ποιότητας, με χρήση καλών και μαλακών υλικών, απέναντι στο Audi Α4 τα βρίσκει «σκούρα» συγκριτικά.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....
Alfa Romeo Giulia καλύτερη οδική συμπεριφορά, ωραία σχεδίαση και χώροι.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....