Το οδηγικό κομμάτι είναι το βασικότερο πεδίο διαφοροποίησης των δύο αυτοκινήτων του συγκριτικού. Η Alfa Romeo θέλοντας να επιστρέψει στα ξεχωριστά οδηγικά μοντέλα, επανέφερε την πίσω κίνηση για την Giulia, κάτι που εξ αρχής αποτελεί εχέγγυο για την τέρψη των οδηγικών ανησυχιών που μπορεί να έχει κανείς. Ακόμα και οικογενειάρχης. Από την άλλη πλευρά η Audi αντιπαραθέτει μια «ψαγμένη» πλατφόρμα (MLB evo) σε δομή αναρτήσεων και καταμερισμό του βάρους, με την κίνηση εμπρός να αποτελεί μία άψογα εκτελεσμένη συνταγή. Στην πράξη, το Audi A4 διακρίνεται για το στιβαρό και σίγουρο «πάτημά» του, με την ανάρτηση να προσφέρει πολύ καλή απορροφητικότητα και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Ακόμα πιο ευχάριστο όμως είναι το A4 όταν κληθεί να κινηθεί σβέλτα σε δρόμο με στροφές. Εκεί, το γερμανικό μοντέλο επιδεικνύει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με το αμάξωμα να εμφανίζει μικρές κλίσεις, ενώ και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι καλή και θα καλύψει πλήρως εκείνον που θέλει να κινηθεί και πέρα από τα συνηθισμένα όρια. Η Giulia είναι και εκείνη άνετη με την ανάρτηση να έχει σχετικά πιο μαλακή ρύθμιση, ωστόσο εδώ η πισωκίνητη πλατφόρμα χαρίζει αφενός καλύτερη οδηγική αίσθηση και αφετέρου, πιο σπορ στο σύνολό της οδική συμπεριφορά. Αρχικά το μπροστινό, «ακούει» πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού από το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, ενώ το πίσω μέρος έχει πάντα μια υπερστροφική τάση βοηθώντας έτσι στην τοποθέτηση. Με το ESP να μην απενεργοποιείται πλήρως, ουσιαστικά χαρίζει στην Giulia ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης, αλλά με τα όριά της να δείχνουν αξεπέραστα και τον οδηγό να παίρνει το 100% από τον κινητήρα και το πολύ καλό σε τέτοιες συνθήκες, αυτόματο κιβώτιο. Στο πεδίο των φρένων, το Audi A4 κερδίζει την μάχη με εξαιρετική επίδοση ακινητοποίησης (35,7 μ.).
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....
Alfa Romeo Giulia καλύτερη οδική συμπεριφορά, ωραία σχεδίαση και χώροι.
...ας ξεκινήσουμε με τα της αξιοπιστίας... προσωπικά δεν θεωρώ κανένα από τα δύο στην πρώτη δεκάδα αξιοπιστίας απτής... στα της ομορφίας=υποκειμενικό... alfa romeo, στα της οδηγικής αίσθησης πάλι alfa romeo λόγω των νόμων της φυσικής=πισωκίνητο γαρ... τα πισωκίνητα πλεον, ας βάλουμε και τις ρυθμίσεις των κατασκευαστών... συμπεριφέρονται ως προσθιοκίνητα με τα ηλεκτρονικά συστήματα στο on... όπως επίσης τα περισσότερα αν δεν επέμβεις στο λογισμικό... δεν απενεργοποιούνται πλήρως=αυτό γίνεται για την ασφάλεια των μέσων οδηγών, κ.τ.λ.
Σίγουρα τα περιθώρια ενεργητικής ασφαλείας είναι πολύ υψηλά, αλλά για τους testdrivers....παρατηρώντας τις χώρες της βόρειας Ευρώπης όπου υπάρχει νερο και Πάγος στο οδόστρωμα Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεμα σύγκρισης. Τα πισωκινητα έχουν πρόβλημα πρόσφυσης. Ο μέσος οδηγός δεν μπορεί να επαναφέρει τα λάθη του με αποτέλεσμα τα συχνά ατυχήματα. Στο internet, oοι περισσότερες βλακείες έχουν να κάνουν με πισωκινητα. Ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα ( υπαρκτό σε όλη την Ελλάδα) νομίζω ότι ανεξαρτήτως αίσθησης η επιλογή είναι το προπσθιοκινητο, για τον μέσο οδηγό που θα θελήσει κάποια στιγμή να πάει γρήγορα για λόγους οικογενειακούς ή εργασιακούς....