Ευχάριστος οδηγικός χαρακτήρας μαζί με μίνιμουμ ενόχληση των επιβαινόντων από τα εξωτερικά ερεθίσματα: το Allroad στο δρόμο είναι μια κλάση πάνω.
Στο δρόμο: Πιο ολοκληρωμένο και πιο «κεφάτο» το Audi
Με δεδομένο ότι συγκρίνουμε οχήματα διαφορετικού επιπέδου τιμής και με διαφορετικούς κινητήρες η προσέγγιση δε μπορεί να είναι «σκληρή» σε αυτόν τον τομέα. Οφείλουμε όμως να πούμε ότι το Α4 Allroad quattro συνθέτει ένα σύνολο το οποίο κερδίζει οδηγό και επιβάτες πρωτίστως με την ποιότητα κύλισης αλλά και με την ευκολία με την οποία αλλάζει πρόσωπο κι από ένα σούπερ-άνετο πολυτελές μηχάνημα για ταξίδια μπορεί να πάρει πιο σπορτίφ αποχρώσεις σε δρόμο με στροφές. Το Passat Alltrack σε «μπουκώνει» λίγο με τον όγκο του όταν το αντικρύζεις εξωτερικά ωστόσο στην οδήγηση δεν το νιώθεις τόσο πολύ όλο αυτό το «αυτοκίνητο» που υπάρχει πίσω σου. Το βάρος πάντως δεν κρύβεται και είναι ακριβώς στα επίπεδα του Α4. Η Οctavia Scout έχει την πιο ελαφριά αίσθηση από τα τρία αυτοκίνητα κι αυτό λειτουργεί υπέρ της ευελιξίας. Επίσης το τσέχικο μοντέλο μοιάζει να έχει αρκετά μεγάλη διαδρομή ανάρτησης γεγονός που θα παίξει ρόλο σε εκτός δρόμου διεκδικήσεις. Εξάλλου εδώ μιλάμε για στάνταρ τετρακίνητες προτάσεις οπότε το «off roading» δεν είναι στο περιθώριο όπως σε πολλά κλασσικά crossover. Χάρη και στο μικρότερο μεταξόνιο αλλά και στην –παραπλήσια με του Passat- απόσταση από το έδαφος (171 έναντι 174 χλστ.) oι μετά την άσφαλτο ικανότητες είναι μάλλον πιο υψηλές εδώ. Το δε Allroad με απόσταση 132 χλστ. δείχνει εστιασμένο για χιόνια παρά για σκαρφαλώματα. Και στα τρία αυτοκίνητα υπάρχουν πάντως προφίλ οδήγησης για εκτός δρόμου επιφάνειες.
Ο όγκος του Passat είναι αισθητός αλλά δεν ενοχλεί. Στο δρόμο τον πρώτο λόγο έχει η άνεση ωστόσο και εκτός εθνικής το όχημα παραμένει αποτελεσματικό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Περί τετρακίνησης
Οctavia και Passat χρησιμοποιούν παραλλαγές της ίδιας πλατφόρμας ενώ το Α4 πατάει σε άλλο δάπεδο. Αυτό φαίνεται πρωτίστως από το κατά το διαμήκη άξονα τοποθετημένο μηχανικό σύνολο του Allroad. Ειδοποιός διαφορά, η οποία άπτεται και της τετρακίνησης. Η Audi εξοπλίζει λοιπόν το πιο… εκδρομικό Α4 με σύστημα quattro με κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η πλήρως μηχανική λειτουργία εξασφαλίζει μόνιμη τετρακίνηση με την αναλογία της ροπής να ξεκινά από 40%:60% εμπρός πίσω και να φτάνει έως 85% πίσω και 70% εμπρός. Στα άλλα δύο αυτοκίνητα η δομή είναι πιο απλή με σύζευξη μέσω συμπλεκτών και θέλει κάποια ολίσθηση των εμπρός τροχών για να αλλάξει το μοίρασμα και να βάλει τον πίσω άξονα στο παιχνίδι. Είναι σημαντικό πάντως ότι η Audi έριξε «νερό στο κρασί» της και στη βασική έκδοση βενζίνης του A4 Allroad τοποθέτησε ένα ανάλογο σύστημα.
@555, σωστός και ορθός είσαι φίλε 555,subaru με απίστευτη αξιοπιστία,ποιότητα,και στήσιμο από αυτά τα πράματα του group vw όσο και να θέλει και να μας πείσουν οι τοπυ autotriti.
Τρεις φωτοτυπιες του vag group που της εχουν ντυσει καταλληλα....διαφορετικο σημα λιγο δερμα παραπανω και προσπαθεια να εμφανιστουν σαν κατι το μοναδικο πραγμα το οποιο δεν υφισταται γατι απλα ειναι τα ιδια πραγματα με αλλη προβεια με τιμες αστειες! Οι γερμανοι εχουν βρει πως θα πιανουν στο αγκιστρι τα κοροιδα με διαφορετικες μασκες φρου φρου και αρωματα το θεμα ειναι αν θα τσιμπησουν τα θυματα. Σε αυτες της τιμες υπαρχουν απιστευτες επιλογες να κοιταξεις που δεν σε θεωρουν ανεγκεφαλο και ειναι καλυτερες σε καθε επιπεδο!
Το Outback φυσικά!!
Όχι το άρθρο το διαβάζω πολύ καλά..όμως σου λέω ότι έχεις και άλλες επιλογές,που είναι πολύ δελεαστικές εκτός από αυτήν την κατηγορία. Τώρα για τους υπόλοιπους το Audi έχει τεράστια διαφορά ακόμα και με το Passat δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.Επιπλέον και ΟΛΟΙ το λένε αυτό το Α4 έχει με διαφορά την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία.Και επειδή έχω οδηγήσει τις αμέσως προηγούμενες γενιες και για πολλά χλμ,σας το λέω με σιγουριά ότι τα αυτοκίνητα απέχουν παρασάγγας σε όλα. Αλλά επειδή μιλάτε και για το Outback...ποιος θα πάει να δώσει 52000 ευρώ για ένα κακάσχημο όχημα που θυμίζει κατασκευές του 2000,με τραγικό εσωτερικό,με 12 αντιπροσωπείες και το σημαντικότερο με ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά;Αλλά ξέρω εδώ το αυτοκίνητο είναι θεός δε μιλάμε καν γιατί έχουμε βρει τον αποδιοπομπαίο τράγο και τον κράζουμε ανηλεώς. Να μιλάτε για το Vag ναι να λέτε τα αρνητικά ναι και εγώ μαζί σας,αλλά όχι να κάνουμε και το άσπρο μαύρο...
Ξεφεύγει το άρθρο, ξεφύγανε και οι σχολιαστές, το A4 και το Passat, έχουν απέναντί τους το Superb και όχι το Octavia, οπότε η σύγκριση είναι το λιγότερο άστοχη. Όσο για κάποιους που στο θέμα της τιμής τα βάζουν όλα στον ίδιο κουβά... αν θες mustang και Α5, κακώς διαβάζεις άρθρο για sw. Αν ψάχνεις πως μπορείς να μεταφέρεις 5 άτομα με αποσκευές και 2-3 ποδήλατα, εδώ είσαι.
Τα τρία αυτοκίνητα απευθύνονται σε διαφορετικά πορτοφόλια. Η βιτρίνα του ομίλου VW είναι η AUDI. Προφανώς το Α4 είναι καλύτερο, αλλά συνάμα είναι και πολύ ακριβότερο. Βέβαια με τιμή 58.000 ευρώ μπαίνει στα χωράφια του Α6, ενώ με 11.000 ευρώ παραπάνω αγοράζεις το Α7.
Το Audi φυσικά δεν θέλει και ερώτημα.Είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και από τα 2 ενώ επιπλέον έχει και..σοβαρή τετρακίνηση που είναι και η παράδοση της Audi σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά για τους...έξυπνους εδώ μέσα και έχει διαφορές οι οποίες δεν περιορίζονται στο εσωτερικό ενώ είναι και..χρηματοκιβώτιο. Συν ότι πάντα τα Avant της Audi ήταν όμορφα.. Ωστόσο με 70000 παίρνεις ολόκληρη Mustang ή με 45000 μια 4άρα ή ένα Α5...πράγμα που σε βάζει σε σκέψεις για το αν πρέπει να δώσεις αυτά τα λεφτά σε SW..