Θέτουμε αντιμέτωπους τους τρεις εκπροσώπους του Group VAG, Audi Allroad Quattro, Skoda Scout και Volkswagen Alltrack. Ποιος θα κερδίσει σε αυτή την... οικογενειακή μάχη;
A4 Allroad Vs Octavia Scout Vs Passat Alltrack
39.580 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2017)
Audi Allroad Quattro, Skoda Scout, ή Volkswagen Alltrack; Το Α4, η Octavia και το Passat αντίστοιχα κοντράρονται για όσους θέλουν crossover με βάση ένα στέισον βάγκον αμάξωμα. Δείτε τώρα πόσο διαφέρουν σε τιμή και σε αυτά που προσφέρουν.
Στον όμιλο VW είναι άρτια εκπαιδευμένοι να δημιουργούν διαφορετικά προϊόντα ξεκινώντας από την ίδια ή έστω μια παραπλήσια βάση. Eιδικά με την έλευση της πλατφόρμας MQB είναι συχνά δύσκολο να κατανοήσει κανείς το πόσο μεγάλος βαθμός συγγένειας υπάρχει ανάμεσα στα μοντέλα των διαφόρων εμπορικών σημάτων. Η μαεστρία του γερμανικού ομίλου φαίνεται από το γεγονός ότι για παραπλήσια αυτοκίνητα μπορεί να διαμορφώνει διαφορετικές τιμές, χτίζοντας μέσα στα χρόνια μια διαφορετική εμπορική ταυτότητα για κάθε θυγατρική του.
Η πρόσφατη έλευση του Audi A4 Allroad quattro μας θύμισε ότι εντός του group υπάρχουν κι άλλα στέισον βάγκον με στοιχεία crossover. Και πολύ καλά μάλιστα: από τη μία πλευρά η καθιερωμένη πια Skoda Octavia Scout αλλά και η σχετικά πιο πρόσφατη προσθήκη, το Passat Alltrack το οποίο ίσως λίγοι θυμούνται ότι υπήρχε ως έκδοση ήδη από την προηγούμενη γενιά του μεσαίου VW.
Τρία αυτοκίνητα πάνω στην ίδια ιδέα λοιπόν. Και με τον ίδιο στόχο: πώς θα κερδίσουν την καρδιά του πελάτη εκείνου ο οποίος θέλει ένα crossover όχι όμως με τις κλασσικές SUV αναλογίες καθώς βρίσκει πιο πρακτικό το σχήμα του στέισον βάγκον. Στην υπόλοιπη Ευρώπη εξάλλου τα SW είναι κοσμαγάπητα - π.χ. το Passat σε ποσοστό 95% ζητείται ως Variant και μόλις το 5% θέλει το σεντάν. Οπότε είναι λογικό να θεωρούνται βάσεις με καλή προοπτική.
Όσο μοιάζουν τα αμαξώματα όμως, άλλο τόσο διαφορετικές είναι και οι τιμές: η Οctavia Scout ξεκινά από 27.700 ευρώ με έκδοση 1,6 λίτρων TDI ενώ η δίλιτρη TDI των 150 ίππων εκκινεί από τα 32.900 ευρώ. Το δε Passat έχει ως βάση το δεύτερο μοτέρ της Skoda με σημείο έναρξης όμως τα 36.800 ευρώ ενώ μπορεί να πάει μέχρι 44.900 ευρώ για την TDI έκδοση των 190 ίππων επίσης από 2,0 λίτρα. Στα ίδια χρήματα υπάρχει και μια άριστη έκδοση βενζίνης (2,0 TSI) με 220 ίππους. Αρκετά πιο πάνω βάζει τον πήχη η Audi: το Α4 Αllroad quattro θέλει 58.000 ευρώ είτε πρόκειται για δίλιτρο ντίζελ (190 PS) είτε για αντίστοιχη βενζίνη με 252 ίππους (57.900 ευρώ εδώ για να είμαστε ακριβείς). Φαίνονται αυτά τα κλιμακωτά έξτρα χρήματα σε κάποιον τομέα; Ας ρίξουμε μια ματιά.
@555, σωστός και ορθός είσαι φίλε 555,subaru με απίστευτη αξιοπιστία,ποιότητα,και στήσιμο από αυτά τα πράματα του group vw όσο και να θέλει και να μας πείσουν οι τοπυ autotriti.
Τρεις φωτοτυπιες του vag group που της εχουν ντυσει καταλληλα....διαφορετικο σημα λιγο δερμα παραπανω και προσπαθεια να εμφανιστουν σαν κατι το μοναδικο πραγμα το οποιο δεν υφισταται γατι απλα ειναι τα ιδια πραγματα με αλλη προβεια με τιμες αστειες! Οι γερμανοι εχουν βρει πως θα πιανουν στο αγκιστρι τα κοροιδα με διαφορετικες μασκες φρου φρου και αρωματα το θεμα ειναι αν θα τσιμπησουν τα θυματα. Σε αυτες της τιμες υπαρχουν απιστευτες επιλογες να κοιταξεις που δεν σε θεωρουν ανεγκεφαλο και ειναι καλυτερες σε καθε επιπεδο!
Το Outback φυσικά!!
Όχι το άρθρο το διαβάζω πολύ καλά..όμως σου λέω ότι έχεις και άλλες επιλογές,που είναι πολύ δελεαστικές εκτός από αυτήν την κατηγορία. Τώρα για τους υπόλοιπους το Audi έχει τεράστια διαφορά ακόμα και με το Passat δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.Επιπλέον και ΟΛΟΙ το λένε αυτό το Α4 έχει με διαφορά την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία.Και επειδή έχω οδηγήσει τις αμέσως προηγούμενες γενιες και για πολλά χλμ,σας το λέω με σιγουριά ότι τα αυτοκίνητα απέχουν παρασάγγας σε όλα. Αλλά επειδή μιλάτε και για το Outback...ποιος θα πάει να δώσει 52000 ευρώ για ένα κακάσχημο όχημα που θυμίζει κατασκευές του 2000,με τραγικό εσωτερικό,με 12 αντιπροσωπείες και το σημαντικότερο με ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά;Αλλά ξέρω εδώ το αυτοκίνητο είναι θεός δε μιλάμε καν γιατί έχουμε βρει τον αποδιοπομπαίο τράγο και τον κράζουμε ανηλεώς. Να μιλάτε για το Vag ναι να λέτε τα αρνητικά ναι και εγώ μαζί σας,αλλά όχι να κάνουμε και το άσπρο μαύρο...
Ξεφεύγει το άρθρο, ξεφύγανε και οι σχολιαστές, το A4 και το Passat, έχουν απέναντί τους το Superb και όχι το Octavia, οπότε η σύγκριση είναι το λιγότερο άστοχη. Όσο για κάποιους που στο θέμα της τιμής τα βάζουν όλα στον ίδιο κουβά... αν θες mustang και Α5, κακώς διαβάζεις άρθρο για sw. Αν ψάχνεις πως μπορείς να μεταφέρεις 5 άτομα με αποσκευές και 2-3 ποδήλατα, εδώ είσαι.
Τα τρία αυτοκίνητα απευθύνονται σε διαφορετικά πορτοφόλια. Η βιτρίνα του ομίλου VW είναι η AUDI. Προφανώς το Α4 είναι καλύτερο, αλλά συνάμα είναι και πολύ ακριβότερο. Βέβαια με τιμή 58.000 ευρώ μπαίνει στα χωράφια του Α6, ενώ με 11.000 ευρώ παραπάνω αγοράζεις το Α7.
Το Audi φυσικά δεν θέλει και ερώτημα.Είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και από τα 2 ενώ επιπλέον έχει και..σοβαρή τετρακίνηση που είναι και η παράδοση της Audi σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά για τους...έξυπνους εδώ μέσα και έχει διαφορές οι οποίες δεν περιορίζονται στο εσωτερικό ενώ είναι και..χρηματοκιβώτιο. Συν ότι πάντα τα Avant της Audi ήταν όμορφα.. Ωστόσο με 70000 παίρνεις ολόκληρη Mustang ή με 45000 μια 4άρα ή ένα Α5...πράγμα που σε βάζει σε σκέψεις για το αν πρέπει να δώσεις αυτά τα λεφτά σε SW..