Μοτέρ με διαμήκη προσανατολισμό: η Audi τα βάζει όλα στο μήκος κι αυτό της επιτρέπει να βάζει στο Α4 μέχρι και μεγάλους V6 δημιουργώντας αποστάσεις από VW και Skoda. Εδώ βλέπετε τον TDI των 190 ίππων.
Κινητήρες: Aλλη βάση η Skoda, άλλο «ταβάνι» η Audi
39.757 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2017)
H γκάμα των κινητήρων είναι ένας τομέας ο οποίος δείχνει τις διαφορές των τριών αυτοκινήτων. Η Octavia Scout για παράδειγμα ξεκινά στην Ελλάδα από τα 1,6 λίτρα diesel με 110 ίππους και φτάνει μέχρι τους 150 ίππους επίσης από έναν TDI, στα 2,0 λίτρα όμως. Η VW στην Ελλάδα διαθέτει το Passat Alltrack με δίλιτρη βενζίνη 220 ίππων και δύο ντίζελ στα 2,0 λίτρα με 150 και 190 ίππους. Ο δεύτερος TDI του Passat είναι ο βασικός που φέρνει η Audi στη χώρα μας για το Α4 Allroad. To Α4 μπορεί να ζητηθεί και με δίλιτρο TFSI στους 252 ίππους αλλά η γκάμα της ανεβαίνει πολύ πιο πάνω με εκδόσεις οι οποίες δεν είναι στον τιμοκατάλογο αλλά έρχονται κατόπιν παραγγελίας. Το γεγονός ότι αυτό το όχημα διαθέτει τον κινητήρα κατά το διαμήκη άξονα του επιτρέπει να τοποθετεί κάτω από το εμπρός καπό μέχρι και εξακύλινδρους ντίζελ με απόδοση 272 ίππων από 3,0 λίτρα κυλινδρισμό. Επίσης το Audi, ενώ διαθέτει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όπως μπορούν και οι δύο συγγενείς του, επιλέγει κλασσικό οχτάρι αυτόματο για τα πιο δυνατά ντίζελ της. Είναι κι αυτό σημάδι –μεγάλης- διαφοροποίησης.
Passat: δίλιτρος TDI με 190 ίππους κι εδώ αλλά κατά τον εγκάρσιο άξονα.
@555, σωστός και ορθός είσαι φίλε 555,subaru με απίστευτη αξιοπιστία,ποιότητα,και στήσιμο από αυτά τα πράματα του group vw όσο και να θέλει και να μας πείσουν οι τοπυ autotriti.
Τρεις φωτοτυπιες του vag group που της εχουν ντυσει καταλληλα....διαφορετικο σημα λιγο δερμα παραπανω και προσπαθεια να εμφανιστουν σαν κατι το μοναδικο πραγμα το οποιο δεν υφισταται γατι απλα ειναι τα ιδια πραγματα με αλλη προβεια με τιμες αστειες!
Οι γερμανοι εχουν βρει πως θα πιανουν στο αγκιστρι τα κοροιδα με διαφορετικες μασκες φρου φρου και αρωματα το θεμα ειναι αν θα τσιμπησουν τα θυματα.
Σε αυτες της τιμες υπαρχουν απιστευτες επιλογες να κοιταξεις που δεν σε θεωρουν ανεγκεφαλο και ειναι καλυτερες σε καθε επιπεδο!
Όχι το άρθρο το διαβάζω πολύ καλά..όμως σου λέω ότι έχεις και άλλες επιλογές,που είναι πολύ δελεαστικές εκτός από αυτήν την κατηγορία.
Τώρα για τους υπόλοιπους το Audi έχει τεράστια διαφορά ακόμα και με το Passat δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.Επιπλέον και ΟΛΟΙ το λένε αυτό το Α4 έχει με διαφορά την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία.Και επειδή έχω οδηγήσει τις αμέσως προηγούμενες γενιες και για πολλά χλμ,σας το λέω με σιγουριά ότι τα αυτοκίνητα απέχουν παρασάγγας σε όλα.
Αλλά επειδή μιλάτε και για το Outback...ποιος θα πάει να δώσει 52000 ευρώ για ένα κακάσχημο όχημα που θυμίζει κατασκευές του 2000,με τραγικό εσωτερικό,με 12 αντιπροσωπείες και το σημαντικότερο με ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά;Αλλά ξέρω εδώ το αυτοκίνητο είναι θεός δε μιλάμε καν γιατί έχουμε βρει τον αποδιοπομπαίο τράγο και τον κράζουμε ανηλεώς.
Να μιλάτε για το Vag ναι να λέτε τα αρνητικά ναι και εγώ μαζί σας,αλλά όχι να κάνουμε και το άσπρο μαύρο...
Ξεφεύγει το άρθρο, ξεφύγανε και οι σχολιαστές, το A4 και το Passat, έχουν απέναντί τους το Superb και όχι το Octavia, οπότε η σύγκριση είναι το λιγότερο άστοχη. Όσο για κάποιους που στο θέμα της τιμής τα βάζουν όλα στον ίδιο κουβά... αν θες mustang και Α5, κακώς διαβάζεις άρθρο για sw. Αν ψάχνεις πως μπορείς να μεταφέρεις 5 άτομα με αποσκευές και 2-3 ποδήλατα, εδώ είσαι.
Τα τρία αυτοκίνητα απευθύνονται σε διαφορετικά πορτοφόλια. Η βιτρίνα του ομίλου VW είναι η AUDI. Προφανώς το Α4 είναι καλύτερο, αλλά συνάμα είναι και πολύ ακριβότερο. Βέβαια με τιμή 58.000 ευρώ μπαίνει στα χωράφια του Α6, ενώ με 11.000 ευρώ παραπάνω αγοράζεις το Α7.
Το Audi φυσικά δεν θέλει και ερώτημα.Είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και από τα 2 ενώ επιπλέον έχει και..σοβαρή τετρακίνηση που είναι και η παράδοση της Audi σε αυτόν τον τομέα.
Φυσικά για τους...έξυπνους εδώ μέσα και έχει διαφορές οι οποίες δεν περιορίζονται στο εσωτερικό ενώ είναι και..χρηματοκιβώτιο.
Συν ότι πάντα τα Avant της Audi ήταν όμορφα..
Ωστόσο με 70000 παίρνεις ολόκληρη Mustang ή με 45000 μια 4άρα ή ένα Α5...πράγμα που σε βάζει σε σκέψεις για το αν πρέπει να δώσεις αυτά τα λεφτά σε SW..
@555, σωστός και ορθός είσαι φίλε 555,subaru με απίστευτη αξιοπιστία,ποιότητα,και στήσιμο από αυτά τα πράματα του group vw όσο και να θέλει και να μας πείσουν οι τοπυ autotriti.
Τρεις φωτοτυπιες του vag group που της εχουν ντυσει καταλληλα....διαφορετικο σημα λιγο δερμα παραπανω και προσπαθεια να εμφανιστουν σαν κατι το μοναδικο πραγμα το οποιο δεν υφισταται γατι απλα ειναι τα ιδια πραγματα με αλλη προβεια με τιμες αστειες! Οι γερμανοι εχουν βρει πως θα πιανουν στο αγκιστρι τα κοροιδα με διαφορετικες μασκες φρου φρου και αρωματα το θεμα ειναι αν θα τσιμπησουν τα θυματα. Σε αυτες της τιμες υπαρχουν απιστευτες επιλογες να κοιταξεις που δεν σε θεωρουν ανεγκεφαλο και ειναι καλυτερες σε καθε επιπεδο!
Το Outback φυσικά!!
Όχι το άρθρο το διαβάζω πολύ καλά..όμως σου λέω ότι έχεις και άλλες επιλογές,που είναι πολύ δελεαστικές εκτός από αυτήν την κατηγορία. Τώρα για τους υπόλοιπους το Audi έχει τεράστια διαφορά ακόμα και με το Passat δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.Επιπλέον και ΟΛΟΙ το λένε αυτό το Α4 έχει με διαφορά την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία.Και επειδή έχω οδηγήσει τις αμέσως προηγούμενες γενιες και για πολλά χλμ,σας το λέω με σιγουριά ότι τα αυτοκίνητα απέχουν παρασάγγας σε όλα. Αλλά επειδή μιλάτε και για το Outback...ποιος θα πάει να δώσει 52000 ευρώ για ένα κακάσχημο όχημα που θυμίζει κατασκευές του 2000,με τραγικό εσωτερικό,με 12 αντιπροσωπείες και το σημαντικότερο με ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά;Αλλά ξέρω εδώ το αυτοκίνητο είναι θεός δε μιλάμε καν γιατί έχουμε βρει τον αποδιοπομπαίο τράγο και τον κράζουμε ανηλεώς. Να μιλάτε για το Vag ναι να λέτε τα αρνητικά ναι και εγώ μαζί σας,αλλά όχι να κάνουμε και το άσπρο μαύρο...
Ξεφεύγει το άρθρο, ξεφύγανε και οι σχολιαστές, το A4 και το Passat, έχουν απέναντί τους το Superb και όχι το Octavia, οπότε η σύγκριση είναι το λιγότερο άστοχη. Όσο για κάποιους που στο θέμα της τιμής τα βάζουν όλα στον ίδιο κουβά... αν θες mustang και Α5, κακώς διαβάζεις άρθρο για sw. Αν ψάχνεις πως μπορείς να μεταφέρεις 5 άτομα με αποσκευές και 2-3 ποδήλατα, εδώ είσαι.
Τα τρία αυτοκίνητα απευθύνονται σε διαφορετικά πορτοφόλια. Η βιτρίνα του ομίλου VW είναι η AUDI. Προφανώς το Α4 είναι καλύτερο, αλλά συνάμα είναι και πολύ ακριβότερο. Βέβαια με τιμή 58.000 ευρώ μπαίνει στα χωράφια του Α6, ενώ με 11.000 ευρώ παραπάνω αγοράζεις το Α7.
Το Audi φυσικά δεν θέλει και ερώτημα.Είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και από τα 2 ενώ επιπλέον έχει και..σοβαρή τετρακίνηση που είναι και η παράδοση της Audi σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά για τους...έξυπνους εδώ μέσα και έχει διαφορές οι οποίες δεν περιορίζονται στο εσωτερικό ενώ είναι και..χρηματοκιβώτιο. Συν ότι πάντα τα Avant της Audi ήταν όμορφα.. Ωστόσο με 70000 παίρνεις ολόκληρη Mustang ή με 45000 μια 4άρα ή ένα Α5...πράγμα που σε βάζει σε σκέψεις για το αν πρέπει να δώσεις αυτά τα λεφτά σε SW..