VW Passat Alltrack
Πιο ολοκληρωμένη η εικόνα του VW στους χώρους: είτε για επιβάτες όπου κυριαρχεί σε πλάτος είτε για αποσκευές όπου η φωτ. μιλάει από μόνη της. Το επίπεδο πάντως είναι κορυφαίο και στη Skoda.
Χώροι: Skoda και VW έχουν κρυφά «όπλα»
39.754 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2017)
Στις βασικές μετρήσεις (πλάτος πίσω και πόδια) το A4 Αllroad είναι στο ίδιο επίπεδο με την Octavia η οποία διακρίνεται για δύο επιπλέον στοιχεία: το μεγάλο αέρα για τα κεφάλια εμπρός πίσω αλλά και τον πολύ καλό χώρο αποσκευών. Το Passat, όπως και το A4 δεν έχουν τον εξαιρετικό χώρο για τα κεφάλια των πίσω κάτι που τα αμαξώματα εξωτερικά δεν έχουν προοιωνίσει, τουλάχιστον όχι για το VW. Το Alltrack όμως όταν κοιτάξει κανείς το πλάτος της καμπίνας και το χώρο για τα πόδια καταλαβαίνει ότι είναι πραγματικά το πιο γενναιόδωρο. Σε αυτά προσθέστε και ένα σπηλαιώδη χώρο αποσκευών κι ας υπάρχει στάνταρ εφεδρικός τροχός κανονικού μεγέθους παρακαλώ (με ζάντα αλουμινίου 8¨x 17¨). Να σημειωθεί ότι το Passat είναι το πιο μακρύ από τα τρία μοντέλα αλλά έχει μόλις το μεσαίο μεταξόνιο, καθώς το πιο μεγάλο εδώ ανήκει στο Αudi.
Skoda Octavia Scout
Πιο ολοκληρωμένη η εικόνα του VW στους χώρους: είτε για επιβάτες όπου κυριαρχεί σε πλάτος είτε για αποσκευές όπου η φωτ. μιλάει από μόνη της. Το επίπεδο πάντως είναι κορυφαίο και στη Skoda.
@555, σωστός και ορθός είσαι φίλε 555,subaru με απίστευτη αξιοπιστία,ποιότητα,και στήσιμο από αυτά τα πράματα του group vw όσο και να θέλει και να μας πείσουν οι τοπυ autotriti.
Τρεις φωτοτυπιες του vag group που της εχουν ντυσει καταλληλα....διαφορετικο σημα λιγο δερμα παραπανω και προσπαθεια να εμφανιστουν σαν κατι το μοναδικο πραγμα το οποιο δεν υφισταται γατι απλα ειναι τα ιδια πραγματα με αλλη προβεια με τιμες αστειες!
Οι γερμανοι εχουν βρει πως θα πιανουν στο αγκιστρι τα κοροιδα με διαφορετικες μασκες φρου φρου και αρωματα το θεμα ειναι αν θα τσιμπησουν τα θυματα.
Σε αυτες της τιμες υπαρχουν απιστευτες επιλογες να κοιταξεις που δεν σε θεωρουν ανεγκεφαλο και ειναι καλυτερες σε καθε επιπεδο!
Όχι το άρθρο το διαβάζω πολύ καλά..όμως σου λέω ότι έχεις και άλλες επιλογές,που είναι πολύ δελεαστικές εκτός από αυτήν την κατηγορία.
Τώρα για τους υπόλοιπους το Audi έχει τεράστια διαφορά ακόμα και με το Passat δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.Επιπλέον και ΟΛΟΙ το λένε αυτό το Α4 έχει με διαφορά την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία.Και επειδή έχω οδηγήσει τις αμέσως προηγούμενες γενιες και για πολλά χλμ,σας το λέω με σιγουριά ότι τα αυτοκίνητα απέχουν παρασάγγας σε όλα.
Αλλά επειδή μιλάτε και για το Outback...ποιος θα πάει να δώσει 52000 ευρώ για ένα κακάσχημο όχημα που θυμίζει κατασκευές του 2000,με τραγικό εσωτερικό,με 12 αντιπροσωπείες και το σημαντικότερο με ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά;Αλλά ξέρω εδώ το αυτοκίνητο είναι θεός δε μιλάμε καν γιατί έχουμε βρει τον αποδιοπομπαίο τράγο και τον κράζουμε ανηλεώς.
Να μιλάτε για το Vag ναι να λέτε τα αρνητικά ναι και εγώ μαζί σας,αλλά όχι να κάνουμε και το άσπρο μαύρο...
Ξεφεύγει το άρθρο, ξεφύγανε και οι σχολιαστές, το A4 και το Passat, έχουν απέναντί τους το Superb και όχι το Octavia, οπότε η σύγκριση είναι το λιγότερο άστοχη. Όσο για κάποιους που στο θέμα της τιμής τα βάζουν όλα στον ίδιο κουβά... αν θες mustang και Α5, κακώς διαβάζεις άρθρο για sw. Αν ψάχνεις πως μπορείς να μεταφέρεις 5 άτομα με αποσκευές και 2-3 ποδήλατα, εδώ είσαι.
Τα τρία αυτοκίνητα απευθύνονται σε διαφορετικά πορτοφόλια. Η βιτρίνα του ομίλου VW είναι η AUDI. Προφανώς το Α4 είναι καλύτερο, αλλά συνάμα είναι και πολύ ακριβότερο. Βέβαια με τιμή 58.000 ευρώ μπαίνει στα χωράφια του Α6, ενώ με 11.000 ευρώ παραπάνω αγοράζεις το Α7.
Το Audi φυσικά δεν θέλει και ερώτημα.Είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και από τα 2 ενώ επιπλέον έχει και..σοβαρή τετρακίνηση που είναι και η παράδοση της Audi σε αυτόν τον τομέα.
Φυσικά για τους...έξυπνους εδώ μέσα και έχει διαφορές οι οποίες δεν περιορίζονται στο εσωτερικό ενώ είναι και..χρηματοκιβώτιο.
Συν ότι πάντα τα Avant της Audi ήταν όμορφα..
Ωστόσο με 70000 παίρνεις ολόκληρη Mustang ή με 45000 μια 4άρα ή ένα Α5...πράγμα που σε βάζει σε σκέψεις για το αν πρέπει να δώσεις αυτά τα λεφτά σε SW..
@555, σωστός και ορθός είσαι φίλε 555,subaru με απίστευτη αξιοπιστία,ποιότητα,και στήσιμο από αυτά τα πράματα του group vw όσο και να θέλει και να μας πείσουν οι τοπυ autotriti.
Τρεις φωτοτυπιες του vag group που της εχουν ντυσει καταλληλα....διαφορετικο σημα λιγο δερμα παραπανω και προσπαθεια να εμφανιστουν σαν κατι το μοναδικο πραγμα το οποιο δεν υφισταται γατι απλα ειναι τα ιδια πραγματα με αλλη προβεια με τιμες αστειες! Οι γερμανοι εχουν βρει πως θα πιανουν στο αγκιστρι τα κοροιδα με διαφορετικες μασκες φρου φρου και αρωματα το θεμα ειναι αν θα τσιμπησουν τα θυματα. Σε αυτες της τιμες υπαρχουν απιστευτες επιλογες να κοιταξεις που δεν σε θεωρουν ανεγκεφαλο και ειναι καλυτερες σε καθε επιπεδο!
Το Outback φυσικά!!
Όχι το άρθρο το διαβάζω πολύ καλά..όμως σου λέω ότι έχεις και άλλες επιλογές,που είναι πολύ δελεαστικές εκτός από αυτήν την κατηγορία. Τώρα για τους υπόλοιπους το Audi έχει τεράστια διαφορά ακόμα και με το Passat δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.Επιπλέον και ΟΛΟΙ το λένε αυτό το Α4 έχει με διαφορά την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία.Και επειδή έχω οδηγήσει τις αμέσως προηγούμενες γενιες και για πολλά χλμ,σας το λέω με σιγουριά ότι τα αυτοκίνητα απέχουν παρασάγγας σε όλα. Αλλά επειδή μιλάτε και για το Outback...ποιος θα πάει να δώσει 52000 ευρώ για ένα κακάσχημο όχημα που θυμίζει κατασκευές του 2000,με τραγικό εσωτερικό,με 12 αντιπροσωπείες και το σημαντικότερο με ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά;Αλλά ξέρω εδώ το αυτοκίνητο είναι θεός δε μιλάμε καν γιατί έχουμε βρει τον αποδιοπομπαίο τράγο και τον κράζουμε ανηλεώς. Να μιλάτε για το Vag ναι να λέτε τα αρνητικά ναι και εγώ μαζί σας,αλλά όχι να κάνουμε και το άσπρο μαύρο...
Ξεφεύγει το άρθρο, ξεφύγανε και οι σχολιαστές, το A4 και το Passat, έχουν απέναντί τους το Superb και όχι το Octavia, οπότε η σύγκριση είναι το λιγότερο άστοχη. Όσο για κάποιους που στο θέμα της τιμής τα βάζουν όλα στον ίδιο κουβά... αν θες mustang και Α5, κακώς διαβάζεις άρθρο για sw. Αν ψάχνεις πως μπορείς να μεταφέρεις 5 άτομα με αποσκευές και 2-3 ποδήλατα, εδώ είσαι.
Τα τρία αυτοκίνητα απευθύνονται σε διαφορετικά πορτοφόλια. Η βιτρίνα του ομίλου VW είναι η AUDI. Προφανώς το Α4 είναι καλύτερο, αλλά συνάμα είναι και πολύ ακριβότερο. Βέβαια με τιμή 58.000 ευρώ μπαίνει στα χωράφια του Α6, ενώ με 11.000 ευρώ παραπάνω αγοράζεις το Α7.
Το Audi φυσικά δεν θέλει και ερώτημα.Είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και από τα 2 ενώ επιπλέον έχει και..σοβαρή τετρακίνηση που είναι και η παράδοση της Audi σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά για τους...έξυπνους εδώ μέσα και έχει διαφορές οι οποίες δεν περιορίζονται στο εσωτερικό ενώ είναι και..χρηματοκιβώτιο. Συν ότι πάντα τα Avant της Audi ήταν όμορφα.. Ωστόσο με 70000 παίρνεις ολόκληρη Mustang ή με 45000 μια 4άρα ή ένα Α5...πράγμα που σε βάζει σε σκέψεις για το αν πρέπει να δώσεις αυτά τα λεφτά σε SW..