Ανάμεσα σε Octavia και A4 βρίσκεται το Passat και ίσως πιο κοντά προς το Audi: χωρίς εκπλήξεις αλλά κομψή η σχεδίαση και προσεγμένη η ποιότητα.
Εσωτερικό: Η Audi δείχνει που πάνε τα έξτρα χρήματα
Το εσωτερικό θα έλεγε κανείς ότι είναι το πεδίο το οποίο βάζει το καθένα από τα τρία αυτοκίνητα σε μια ξεχωριστή βαθμίδα. Στην ανώτερη θέση, δικαιολογώντας τα επιπλέον χρήματα που απαιτεί για την αγορά του είναι το Allroad: κορυφαία ποιότητα, συναρμολόγηση και επιλογή υλικών μέχρι τον πιο μικρό διακόπτη συνοδεύονται από την ήρεμη αλλά γεμάτη αυτοπεποίθηση αισθητική του νέου Α4 με τις οριζόντιες επιμήκεις γραμμές να δίνουν αίσθηση μεγαλύτερης κατηγορίας. Το Passat ομολογουμένως δεν απέχει πολύ. Πολύ ποιοτικό, ανοιχτόχρωμο ταμπλό με κομψότητα και αισθητή αλλά λίγο πιο συγκρατημένη πολυτέλεια. Βέβαια ο προαιρετικός πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων (Active Info Display) μειώνει τις αποστάσεις από το Α4 το οποίο έχει –επίσης ως έξτρα- το virtual cockpit. Η Octavia είναι λίγο πιο ταπεινή αισθητικά, πιο νηφάλια σχεδιαστικά με έμφαση σε μια πιο καθημερινή χρηστικότητα. Η ποιότητα όπως ξέρουμε όμως είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, όπως και η εργονομία αλλά και η φιλικότητα προς τους επιβαίνοντες.
Δύσκολα θα έχανε σε αυτή την αντιπαράθεση το Audi: άριστη συναρμογή, προσεκτικά επιλεγμένα υλικά και premium αισθητική η οποία βγαίνει αβίαστα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εξοπλισμός: Πιο έξυπνο πακέτο η VW
Και τα τρία αυτοκίνητα αποτελούν ειδικές εκδόσεις της γκάμας τους οπότε έρχονται καλά «οπλισμένα» στις συγκρίσεις της κατηγορίας του το καθένα. Εδώ σε μια ενδοοικογενειακή αντιπαράθεση βλέπουμε ότι όλα διαθέτουν μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες αλουμινίου, πλήρες πακέτο ασφάλειας και ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ευκολιών άνεσης και φυσικά τετρακίνηση. Στην Audi μας άρεσε η λίστα με τα έξτρα: από Head-Up Display, μέχρι το σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες κι από εκεί μέχρι τα Matrix LED φώτα τα πάντα μπορεί να μπουν εδώ. Το VW όμως έχει το πιο καλό πακέτο στη βασική του λίστα: με κλιματισμό τριών ζωνών, τον καλό παρκαδόρο με αυτόματη έξοδο από κάθετη θέση, προφίλ οδήγησης, σύστημα Pre Crash και Front Assist με φρένο έκτακτης ανάγκης, στοιχεία τα οποία είναι στάνταρ στο –σαφώς πιο ακριβό- Αudi ενώ συχνά είναι και έξτρα ακόμα κι εκεί όπως το τριών ζωνών clima.
@555, σωστός και ορθός είσαι φίλε 555,subaru με απίστευτη αξιοπιστία,ποιότητα,και στήσιμο από αυτά τα πράματα του group vw όσο και να θέλει και να μας πείσουν οι τοπυ autotriti.
Τρεις φωτοτυπιες του vag group που της εχουν ντυσει καταλληλα....διαφορετικο σημα λιγο δερμα παραπανω και προσπαθεια να εμφανιστουν σαν κατι το μοναδικο πραγμα το οποιο δεν υφισταται γατι απλα ειναι τα ιδια πραγματα με αλλη προβεια με τιμες αστειες! Οι γερμανοι εχουν βρει πως θα πιανουν στο αγκιστρι τα κοροιδα με διαφορετικες μασκες φρου φρου και αρωματα το θεμα ειναι αν θα τσιμπησουν τα θυματα. Σε αυτες της τιμες υπαρχουν απιστευτες επιλογες να κοιταξεις που δεν σε θεωρουν ανεγκεφαλο και ειναι καλυτερες σε καθε επιπεδο!
Το Outback φυσικά!!
Όχι το άρθρο το διαβάζω πολύ καλά..όμως σου λέω ότι έχεις και άλλες επιλογές,που είναι πολύ δελεαστικές εκτός από αυτήν την κατηγορία. Τώρα για τους υπόλοιπους το Audi έχει τεράστια διαφορά ακόμα και με το Passat δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.Επιπλέον και ΟΛΟΙ το λένε αυτό το Α4 έχει με διαφορά την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία.Και επειδή έχω οδηγήσει τις αμέσως προηγούμενες γενιες και για πολλά χλμ,σας το λέω με σιγουριά ότι τα αυτοκίνητα απέχουν παρασάγγας σε όλα. Αλλά επειδή μιλάτε και για το Outback...ποιος θα πάει να δώσει 52000 ευρώ για ένα κακάσχημο όχημα που θυμίζει κατασκευές του 2000,με τραγικό εσωτερικό,με 12 αντιπροσωπείες και το σημαντικότερο με ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικά;Αλλά ξέρω εδώ το αυτοκίνητο είναι θεός δε μιλάμε καν γιατί έχουμε βρει τον αποδιοπομπαίο τράγο και τον κράζουμε ανηλεώς. Να μιλάτε για το Vag ναι να λέτε τα αρνητικά ναι και εγώ μαζί σας,αλλά όχι να κάνουμε και το άσπρο μαύρο...
Ξεφεύγει το άρθρο, ξεφύγανε και οι σχολιαστές, το A4 και το Passat, έχουν απέναντί τους το Superb και όχι το Octavia, οπότε η σύγκριση είναι το λιγότερο άστοχη. Όσο για κάποιους που στο θέμα της τιμής τα βάζουν όλα στον ίδιο κουβά... αν θες mustang και Α5, κακώς διαβάζεις άρθρο για sw. Αν ψάχνεις πως μπορείς να μεταφέρεις 5 άτομα με αποσκευές και 2-3 ποδήλατα, εδώ είσαι.
Τα τρία αυτοκίνητα απευθύνονται σε διαφορετικά πορτοφόλια. Η βιτρίνα του ομίλου VW είναι η AUDI. Προφανώς το Α4 είναι καλύτερο, αλλά συνάμα είναι και πολύ ακριβότερο. Βέβαια με τιμή 58.000 ευρώ μπαίνει στα χωράφια του Α6, ενώ με 11.000 ευρώ παραπάνω αγοράζεις το Α7.
Το Audi φυσικά δεν θέλει και ερώτημα.Είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και από τα 2 ενώ επιπλέον έχει και..σοβαρή τετρακίνηση που είναι και η παράδοση της Audi σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά για τους...έξυπνους εδώ μέσα και έχει διαφορές οι οποίες δεν περιορίζονται στο εσωτερικό ενώ είναι και..χρηματοκιβώτιο. Συν ότι πάντα τα Avant της Audi ήταν όμορφα.. Ωστόσο με 70000 παίρνεις ολόκληρη Mustang ή με 45000 μια 4άρα ή ένα Α5...πράγμα που σε βάζει σε σκέψεις για το αν πρέπει να δώσεις αυτά τα λεφτά σε SW..