Το μικρομεσαίο SUV της Peugeot μπαίνει σφήνα ανάμεσα σε δύο κλασικές γερμανικές προτάσεις. To VW Tiguan από τα mainstream, και το Audi Q3 από τα premium. Πως στέκεται ανάμεσά τους; Η απάντηση ακολουθεί.
Έκανε το ντεμπούτο του το 2016 και αμέσως κατάφερε να βρεθεί στο επίκεντρο της δημοφιλούς κατηγορίας των οικογενειακών SUV. Μάλιστα, ψηφίστηκε ως το Καλύτερο Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2017, πράγμα που σημαίνει πως έχει δυνατότητες. Πώς όμως μπορεί να σταθεί απέναντι σε παραδοσιακές προτάσεις της κατηγορίας; Ο λόγος, όπως σωστά καταλάβατε, για το Peugeot 3008, το οποίο το βάζουμε απέναντι στο VW Tiguan ως εκπρόσωπο των mainstream, και το Audi Q3 από τα premium. Μάλιστα, εδώ να σημειώσουμε πως το τελευταίο πρόκειται να αλλάξει γενιά στα τέλη του 2018 (το Σεπτέμβριο συγκεκριμένα), ωστόσο ακόμη και τώρα αποτελεί μια πρόταση με πολύ ενδιαφέρον. Για το λόγο αυτό λοιπόν, ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά.
Εμφάνιση: Γαλλική φινέτσα
Αντικειμενικά, ανάμεσα στους δύο Γερμανούς, το Peugeot 3008 δεν έχει και πολύ δύσκολο έργο. Διαθέτει αρμονικές, εκλεπτυσμένες γραμμές που κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ κάποια επιμέρους στοιχεία χρωμίου στο αμάξωμα ενισχύουν το premium προφίλ του. Σημείο αναφοράς αποτελούν στο εμπρός μέρος τα φώτα και η μάσκα, ενώ στο πίσω μέρος η κολόνα που παραπέμπει λίγο σε κουπέ. Αυτό βέβαια έχει και ένα μειονέκτημα: την περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω. Δεύτερο σε σχεδιαστικό ενδιαφέρον μοντέλο έρχεται το Audi Q3. Η μεγάλη μάσκα με το περίγραμμα χρωμίου εκπέμπει πολυτέλεια και δυναμισμό, όμως από εκεί και πέρα δεν έχει να επιδείξει κάτι. Τέλος, το Tiguan ακολουθεί τις γνώριμες γραμμές του ομίλου. Είναι σοβαρό, αλλά και δυναμικό ταυτόχρονα.
Value for money: 3008, αλλά στη μεσαία έκδοση
Θα περίμενε κανείς πως η χρηματική διαφορά του Audi Q3 με τα δύο άλλα μοντέλα είναι μεγάλη, όμως τελικά η διαφορά τους είναι στα 3.400 περίπου ευρώ, που σημαίνει πως τόσο το 3008, όσο και το Tiguan βρίσκονται στο πάνω σκαλί των mainstream. Λογικό θα συμπληρώσουμε από την πλευρά μας, αφού στόχος και των δύο (σ.σ. και της κατηγορίας γενικότερα) είναι οι premium προτάσεις. Και αντικειμενικά, και τα δύο μπορούν να υπερηφανεύονται πως διαθέτουν ανάλογα στοιχεία. Μιλώντας με νούμερα και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, το Audi Q3 ξεκινάει από τα 28.320 ευρώ, ενώ τα 3008 και Tiguan από τα 24.900 και 24.950 ευρώ αντίστοιχα. Δηλαδή το 3008 είναι το πιο οικονομικό, ωστόσο τη μάχη του value for money δεν την κερδίζει με αυτό. Την κερδίζει με την εξοπλιστική του πληρότητα και μάλιστα στην επόμενη έκδοση, την Active Grip η οποία εκτός από πλήρη εξοπλισμό διαθέτει το σύστημα Advance Grip Control που διαθέτει 5 προγράμματα λειτουργίας για κίνηση σε σαθρά εδάφη σε συνεργασία με το ESP.
3008 δαγκωτο!
Παρτε σημειωσεις για το πως φτιαχνονται τα εσωτερικα, το εσωτερικο του q3 ειλικρινα δεν υπαρχει, παντως ενα ειναι το σιγουρο, ΔΕΝ θα μπορουσαν χειροτερα, ακομα και του tiguan φενεται πιο γεματο και ποιοτικο.
θελω να παρω suv και εχω παει και εχω δει τα παντα. Η πιο ολοκληρωμενη και ταυτοχρονα value for money προταση ειναι το tiguan. Απειρες επιλογες πραγματικα στα παντα. Επισης θεωρω καποιες προτασεις απαραδεκτες και καλυτερα 8α επρεπε οι εισαγωγεις να μην τις φερνουν καν στην Ελλαδα αφου δεν πουλανε κιολας. Αναφερομαι στο rav4 και crv. Ειδικα το rav4 που το ειχα ψηλα στη λιστα να το παρω και ειχα μεινει ευχαριστημενος απ το 2η γενια που ειχα, κινητηρες ανεμικοι τελειως και πισω τεχνολογικα για την εποχη, δεν υπαρχουν πολλοι συνδυασμοι 4χ4, χειροκινητο και diesel. Και μετα σου λενε ολοι γιατι ο κοσμος ψωνιζει απο το γκρουπ. Θελει μυαλο να το καταλαβουν;
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα. Το AUDI Q3 μπορεί να φτάσει σε εξωπραγματικές τιμές αν εξοπλιστεί καλά και απευθύνεται σε άλλα πορτοφόλια σε σχέση με το PEUGEOT. Επίσης τα Q3, TIGUAN βγαίνουν και τετρακίνητα, κάτι το οποίο είναι πλεονέκτημα.
3008 δαγκωτο! Παρτε σημειωσεις για το πως φτιαχνονται τα εσωτερικα, το εσωτερικο του q3 ειλικρινα δεν υπαρχει, παντως ενα ειναι το σιγουρο, ΔΕΝ θα μπορουσαν χειροτερα, ακομα και του tiguan φενεται πιο γεματο και ποιοτικο.
θελω να παρω suv και εχω παει και εχω δει τα παντα. Η πιο ολοκληρωμενη και ταυτοχρονα value for money προταση ειναι το tiguan. Απειρες επιλογες πραγματικα στα παντα. Επισης θεωρω καποιες προτασεις απαραδεκτες και καλυτερα 8α επρεπε οι εισαγωγεις να μην τις φερνουν καν στην Ελλαδα αφου δεν πουλανε κιολας. Αναφερομαι στο rav4 και crv. Ειδικα το rav4 που το ειχα ψηλα στη λιστα να το παρω και ειχα μεινει ευχαριστημενος απ το 2η γενια που ειχα, κινητηρες ανεμικοι τελειως και πισω τεχνολογικα για την εποχη, δεν υπαρχουν πολλοι συνδυασμοι 4χ4, χειροκινητο και diesel. Και μετα σου λενε ολοι γιατι ο κοσμος ψωνιζει απο το γκρουπ. Θελει μυαλο να το καταλαβουν;
To εσωτερικο του q3 δειχνει τα χρονια του.Τα αλλα ομορφα.
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα. Το AUDI Q3 μπορεί να φτάσει σε εξωπραγματικές τιμές αν εξοπλιστεί καλά και απευθύνεται σε άλλα πορτοφόλια σε σχέση με το PEUGEOT. Επίσης τα Q3, TIGUAN βγαίνουν και τετρακίνητα, κάτι το οποίο είναι πλεονέκτημα.