Η παραπάνω φράση αναφέρεται στον κυβισμό των τριών μοντέλων. Ok, και τα τρία είναι τούρμπο, το μεν Peugeot 3008 όμως στα 1.200 κυβικά με 3κύλινδρο κινητήρα, τα δε Audi Q3 και VW Tiguan στα 1.400 κυβικά και με 4 κυλίνδρους. Αναφορικά με την ιπποδύναμή τους, αυτή είναι στα 130 και 125 άλογα αντίστοιχα, που αποτελεί το πρώτο στοιχείο έκπληξης (σ.σ. επειδή τα λιγότερα κυβικά αποδίδουν 5 άλογα παραπάνω), όμως και στη μάχη της ροπής, πάλι ο PureTech δείχνει να έχει το πάνω χέρι. Τουλάχιστον στα χαρτιά, αφού αποδίδει 230 Nm, λίγο όμως πιο ψηλά από τους άλλους δύο (στις 1.750 σ.α.λ. έναντι 1.400 και 1.500 σ.αλ.). Βέβαια, το ερώτημα παραμένει: τι γίνεται στην πράξη; Είναι αυτή αντίστοιχη των νούμερων; Πραγματικά οι διαφορές μεταξύ τους είναι πολύ μικρές. Τα όποια κλάσματα του δευτερολέπτου στο 0-100 χλμ./ώρα είναι αμελητέα, και έτσι το βάρος για την τελική έκβαση πέφτει στις ρεπρίζ και τον τρόπο λειτουργίας του κάθε μοτέρ. Εδώ, λοιπόν, ο 4κύλινδρος του Tiguan είναι ο πιο βελούδινος, όμως από την άλλη ο 1,2 PureTech είναι πιο σβέλτος (στις 2.000 σ.α.λ. και μετά). Επίσης, έχει ένα μικρό προβάδισμα στο κομμάτι της κατανάλωσης και άρα αυτό του δίνει ένα μικρό προβάδισμα.
3008 δαγκωτο!
Παρτε σημειωσεις για το πως φτιαχνονται τα εσωτερικα, το εσωτερικο του q3 ειλικρινα δεν υπαρχει, παντως ενα ειναι το σιγουρο, ΔΕΝ θα μπορουσαν χειροτερα, ακομα και του tiguan φενεται πιο γεματο και ποιοτικο.
θελω να παρω suv και εχω παει και εχω δει τα παντα. Η πιο ολοκληρωμενη και ταυτοχρονα value for money προταση ειναι το tiguan. Απειρες επιλογες πραγματικα στα παντα. Επισης θεωρω καποιες προτασεις απαραδεκτες και καλυτερα 8α επρεπε οι εισαγωγεις να μην τις φερνουν καν στην Ελλαδα αφου δεν πουλανε κιολας. Αναφερομαι στο rav4 και crv. Ειδικα το rav4 που το ειχα ψηλα στη λιστα να το παρω και ειχα μεινει ευχαριστημενος απ το 2η γενια που ειχα, κινητηρες ανεμικοι τελειως και πισω τεχνολογικα για την εποχη, δεν υπαρχουν πολλοι συνδυασμοι 4χ4, χειροκινητο και diesel. Και μετα σου λενε ολοι γιατι ο κοσμος ψωνιζει απο το γκρουπ. Θελει μυαλο να το καταλαβουν;
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα. Το AUDI Q3 μπορεί να φτάσει σε εξωπραγματικές τιμές αν εξοπλιστεί καλά και απευθύνεται σε άλλα πορτοφόλια σε σχέση με το PEUGEOT. Επίσης τα Q3, TIGUAN βγαίνουν και τετρακίνητα, κάτι το οποίο είναι πλεονέκτημα.
3008 δαγκωτο! Παρτε σημειωσεις για το πως φτιαχνονται τα εσωτερικα, το εσωτερικο του q3 ειλικρινα δεν υπαρχει, παντως ενα ειναι το σιγουρο, ΔΕΝ θα μπορουσαν χειροτερα, ακομα και του tiguan φενεται πιο γεματο και ποιοτικο.
θελω να παρω suv και εχω παει και εχω δει τα παντα. Η πιο ολοκληρωμενη και ταυτοχρονα value for money προταση ειναι το tiguan. Απειρες επιλογες πραγματικα στα παντα. Επισης θεωρω καποιες προτασεις απαραδεκτες και καλυτερα 8α επρεπε οι εισαγωγεις να μην τις φερνουν καν στην Ελλαδα αφου δεν πουλανε κιολας. Αναφερομαι στο rav4 και crv. Ειδικα το rav4 που το ειχα ψηλα στη λιστα να το παρω και ειχα μεινει ευχαριστημενος απ το 2η γενια που ειχα, κινητηρες ανεμικοι τελειως και πισω τεχνολογικα για την εποχη, δεν υπαρχουν πολλοι συνδυασμοι 4χ4, χειροκινητο και diesel. Και μετα σου λενε ολοι γιατι ο κοσμος ψωνιζει απο το γκρουπ. Θελει μυαλο να το καταλαβουν;
To εσωτερικο του q3 δειχνει τα χρονια του.Τα αλλα ομορφα.
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα. Το AUDI Q3 μπορεί να φτάσει σε εξωπραγματικές τιμές αν εξοπλιστεί καλά και απευθύνεται σε άλλα πορτοφόλια σε σχέση με το PEUGEOT. Επίσης τα Q3, TIGUAN βγαίνουν και τετρακίνητα, κάτι το οποίο είναι πλεονέκτημα.