Στο δρόμο: Το 3008 για το Grip control και το Q3 για την ποιότητα κύλισης
47.622 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2018)
Και τα τρία μοντέλα της συγκριτικής αυτής παρουσίασης συνδυάζουν την άνεση με την ασφαλή οδική συμπεριφορά. Από εκεί και πέρα υπάρχουν μικρές διαφορές μεταξύ τους. Για την ακρίβεια το Audi Q3 σε κερδίζει με την ποιότητα κύλισης, τον τρόπο που η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, αλλά και την συμπεριφορά που δείχνει όταν ανεβάζεις οδηγικό ρυθμό.
Το Peugeot 3008 από την άλλη καταφέρνει να είναι άνετο στο δρόμο, είναι σφιχτό όσο πρέπει για να γίνει απολαυστικό όταν το πιέσεις, ενώ έχει το πλεονέκτημα της μεγάλης απόστασης από το έδαφος (219 χλστ.) και της παρουσίας του Grip Control μέσω του οποίου το ESP μπορεί να παραμετροποιηθεί για 5 διαφορετικά είδη οδοστρώματος.
Τέλος, το VW Tiguan, παρά τον όγκο του καταφέρνει και δείχνει ανάλαφρο στο δρόμο, ενώ και αυτό πετυχαίνει να είναι σβέλτο στις γρήγορες ταχύτητες, άνετο στην εθνική και «απορροφητικό» στις ανωμαλίες.
3008 δαγκωτο!
Παρτε σημειωσεις για το πως φτιαχνονται τα εσωτερικα, το εσωτερικο του q3 ειλικρινα δεν υπαρχει, παντως ενα ειναι το σιγουρο, ΔΕΝ θα μπορουσαν χειροτερα, ακομα και του tiguan φενεται πιο γεματο και ποιοτικο.
θελω να παρω suv και εχω παει και εχω δει τα παντα. Η πιο ολοκληρωμενη και ταυτοχρονα value for money προταση ειναι το tiguan. Απειρες επιλογες πραγματικα στα παντα. Επισης θεωρω καποιες προτασεις απαραδεκτες και καλυτερα 8α επρεπε οι εισαγωγεις να μην τις φερνουν καν στην Ελλαδα αφου δεν πουλανε κιολας. Αναφερομαι στο rav4 και crv. Ειδικα το rav4 που το ειχα ψηλα στη λιστα να το παρω και ειχα μεινει ευχαριστημενος απ το 2η γενια που ειχα, κινητηρες ανεμικοι τελειως και πισω τεχνολογικα για την εποχη, δεν υπαρχουν πολλοι συνδυασμοι 4χ4, χειροκινητο και diesel. Και μετα σου λενε ολοι γιατι ο κοσμος ψωνιζει απο το γκρουπ. Θελει μυαλο να το καταλαβουν;
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα. Το AUDI Q3 μπορεί να φτάσει σε εξωπραγματικές τιμές αν εξοπλιστεί καλά και απευθύνεται σε άλλα πορτοφόλια σε σχέση με το PEUGEOT. Επίσης τα Q3, TIGUAN βγαίνουν και τετρακίνητα, κάτι το οποίο είναι πλεονέκτημα.
3008 δαγκωτο! Παρτε σημειωσεις για το πως φτιαχνονται τα εσωτερικα, το εσωτερικο του q3 ειλικρινα δεν υπαρχει, παντως ενα ειναι το σιγουρο, ΔΕΝ θα μπορουσαν χειροτερα, ακομα και του tiguan φενεται πιο γεματο και ποιοτικο.
θελω να παρω suv και εχω παει και εχω δει τα παντα. Η πιο ολοκληρωμενη και ταυτοχρονα value for money προταση ειναι το tiguan. Απειρες επιλογες πραγματικα στα παντα. Επισης θεωρω καποιες προτασεις απαραδεκτες και καλυτερα 8α επρεπε οι εισαγωγεις να μην τις φερνουν καν στην Ελλαδα αφου δεν πουλανε κιολας. Αναφερομαι στο rav4 και crv. Ειδικα το rav4 που το ειχα ψηλα στη λιστα να το παρω και ειχα μεινει ευχαριστημενος απ το 2η γενια που ειχα, κινητηρες ανεμικοι τελειως και πισω τεχνολογικα για την εποχη, δεν υπαρχουν πολλοι συνδυασμοι 4χ4, χειροκινητο και diesel. Και μετα σου λενε ολοι γιατι ο κοσμος ψωνιζει απο το γκρουπ. Θελει μυαλο να το καταλαβουν;
To εσωτερικο του q3 δειχνει τα χρονια του.Τα αλλα ομορφα.
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα τρία αυτοκίνητα. Το AUDI Q3 μπορεί να φτάσει σε εξωπραγματικές τιμές αν εξοπλιστεί καλά και απευθύνεται σε άλλα πορτοφόλια σε σχέση με το PEUGEOT. Επίσης τα Q3, TIGUAN βγαίνουν και τετρακίνητα, κάτι το οποίο είναι πλεονέκτημα.