Τα σύγχρονα μοντέλα βενζίνης έχουν κινητήρες με μικρή χωρητικότητα, με turbo και βελτιστοποιημένη λειτουργία.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα σύγχρονα μοντέλα βενζίνης έχουν κινητήρες με μικρή χωρητικότητα, με turbo και βελτιστοποιημένη λειτουργία.

Η επιστροφή της βενζίνης!

44.826 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)

Απέναντι στην επέλαση του πετρελαίου, τα βενζινοκίνητα «εκμεταλλεύονται» την πτώση στις τιμές καυσίμου, αλλά και όλα τα άλλα πλεονεκτήματα, για να αναδειχθούν και πάλι στην κορυφή της αγοράς.

Μπορεί τα diesel να έχουν κλέψει την παράσταση στις πωλήσεις της ελληνικής αγοράς, τα βενζινοκίνητα όμως κρατάνε ακόμα τους άσους στο μανίκι τους. Η σύγχρονη τεχνολογία, τους επιτρέπει να χτυπάνε τις τιμές των diesel προσφέροντας περισσότερα από αυτά σε επίπεδο επιδόσεων, χωρίς να υστερούν σε επίπεδο κατανάλωσης. Παράλληλα, η πρόσφατη πτώση στις τιμές των καυσίμων έχει μειώσει το καθημερινό κόστος μετακίνησης και των βενζινοκίνητων μοντέλων, δίνοντάς τους ένα επιπλέον πλεονέκτημα οικονομίας.
Η βενζίνη και τα πλεονεκτήματά τηςΤα σύγχρονα μοντέλα βενζίνης έχουν κινητήρες με μικρή χωρητικότητα, με turbo και βελτιστοποιημένη λειτουργία. Ακόμα προκρίνονται ο περιορισμός των κυλίνδρων, των τριβών αλλά και ο τελειότερος ψεκασμός του καυσίμου. Επιπλέον αυτών, έχουν συστήματα Start&Stop, αλλά και αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ διατηρούν το πλεονέκτημα να είναι και ελαφρύτερα από τα diesel. Όλα αυτά συνηγορούν στο να είναι φθηνότερα μέχρι και κατά 3.000 ευρώ στις δημοφιλείς κατηγορίες από τα αντίστοιχα μοντέλα πετρελαίου, ενώ έχουν μέχρι και 30 άλογα παραπάνω, όταν συγκρίνονται με τα diesel ανάλογων τιμολογιακών προδιαγραφών. 
Η πτώση των τιμών σας κάνει δώρο ένα μισθό το χρόνο!Η πρόσφατη πτώση των τιμών του πετρελαίου έχει συμπαρασύρει και τις τιμές βενζίνης, στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταίας πενταετίας. Το γεγονός αυτό, δίνει σημαντικό όφελος στον ιδιοκτήτη ενός βενζινοκίνητου μοντέλου, το οποίο ανεβαίνει με βάση τα χιλιόμετρα που αυτός διανύει. Με βάση λοιπόν τις πιο πρόσφατες τιμές καυσίμων, η μέση τιμή αμόλυβδης αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 1,371 ευρώ/λτ. Το 2014 η αντίστοιχη μέση τιμή ήταν 1,625 ευρώ/λτ, ενώ το 2013 1,686 ευρώ/λτ. Για ένα αυτοκίνητο τώρα που διανύει 15.000 χλμ. ανά έτος και έχει ως μέση κατανάλωση τα 7,5 λτ./100 χλμ., το κόστος καυσίμου για το 2015 είναι 1.542 ευρώ, έναντι 1.828 ευρώ το 2014 ή 1.897 ευρώ το 2013 (κέρδος: 355 ευρώ). Για 30.000 χλμ. ανά έτος το κέρδος για το ίδιο αυτοκίνητο για το 2013 φθάνει τα 754 ευρώ ανά μήνα, δηλαδή όσο ένας μηνιαίος μισθός!

Η πρόσφατη πτώση στις τιμές της βενζίνης, δίνει αρκετός όφελος στον ιδιοκτήτη ενός βενζινοκίνητου μοντέλου, έναντι τόσο της προηγούμενης χρονιάς, όσο και του 2013.

Η πρόσφατη πτώση στις τιμές της βενζίνης, δίνει αρκετός όφελος στον ιδιοκτήτη ενός βενζινοκίνητου μοντέλου, έναντι τόσο της προηγούμενης χρονιάς, όσο και του 2013.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center