Το Citroen C5 Aircross προσφέρει συνολικά τα καλύτερα επίπεδα χώρων τόσο για επιβάτες όσο και αποσκευές, ενώ οι ανέσεις που προσφέρει ενισχύονται από τα εκπληκτικά καθίσματα με την Advanced Comfort τεχνολογία.
Χώροι- Πρακτικότητα: Πλεονέκτημα για το C5 Aircross
63.410 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2020)
Οι πλούσιοι χώροι και η αυξημένη πρακτικότητα στο εσωτερικό, αποτελούν κυρίαρχο χαρακτηριστικό και των 3 μοντέλων και ορίζονται αρχικά από τις μεγάλες διαστάσεις των αμαξωμάτων τους αν και με βάση αυτές, καλύτερη εκμετάλλευση χώρων παρουσιάζει το μικρότερο Skoda Karoq.
Το Citroen C5 Aircross προσφέρει συνολικά πολύ καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές, ξεχωρίζοντας κυρίως στο πλάτος του πίσω καθίσματος με αποτέλεσμα να μπορεί να φιλοξενήσει άνετα και έναν μεσαίο πίσω επιβάτη στο ανεξάρτητο αντίστοιχο κάθισμα. Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω είναι επαρκής σε κάθε περίπτωση με ένα ελαφρύ προβάδισμα για το Skoda Karoq, ενώ αντίστοιχα και ο χώρος για τα πόδια ικανοποιεί σε όλα, με το Tiguan να έχει εδώ ένα πλεονέκτημα.
Η πρακτικότητα είναι έντονη και στα 3 μοντέλα με ανεξάρτητα πίσω καθίσματα τα οποία αναδιπλώνονται πλήρως, σύρονται και δίνουν τη δυνατότητα να ρυθμιστεί και η κλίση της πλάτης τους. Έτσι μπορεί ο καθένας να διαμορφώσει ανάλογα με τις ανάγκες του τον διαθέσιμο χώρο της καμπίνας, κάτι που εξασφαλίζει άνετες μετακινήσεις.
Η πρακτικότητά τους ενισχύεται και από τις μεταφορικές λύσεις που ενσωματώνουν για αντικείμενα, με το Citroen C5 Aircross να έχει και σε αυτό το επίπεδο ένα πλεονέκτημα, προσφέροντας τις περισσότερες αλλά και πιο πρακτικές θέσεις για αντικείμενα (συνολικής χωρητικότητας 30 λίτρων).
Τέλος, ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του είναι μεγαλύτερος στο C5 Aircross με 580 λίτρα και διακρίνεται για το μεγάλο άνοιγμα και το κανονικό του σχήμα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως τα άλλα δύο μοντέλα δεν ικανοποιούν. Το αντίθετο μάλιστα αφού τόσο το Karoq, όσο και το μεγαλύτερο Tiguan προσφέρουν 521 και 515 λίτρα αντίστοιχα για τις αποσκευές.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά !
Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά ! Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Συγχαρητήρια για αυτό και άλλα συγκριτικά τεστ που δημοσιεύετε . Χρήσιμα και έγκυρα, ανταποκρίνονται σε ό,τι ζητάμε.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.