Eυρύχωρα και άνετα SUV: Mε μεγάλους χώρους και ανέσεις αλλά και με ικανούς κινητήρες 130 και 150 ίππων, αυτά τα 3 SUV είναι από τα καλύτερα οικογενειακά αυτοκίνητα της αγοράς σήμερα για διαφορετικούς λόγους.
Στην αρένα των SUV/crossover της αγοράς γίνεται πραγματική μάχη μεταξύ των μοντέλων που την απαρτίζουν, με τον κάθε κατασκευαστή να προσπαθεί να διαφοροποιηθεί στα σημεία για να ξεχωρίσει.
Ακριβώς αυτό συμβαίνει και στην 3άδα που επιλέγουμε για παράλληλη δοκιμή αφού και τα τρία μοντέλα προσφέρουν μεγάλες ανέσεις μέσω των χώρων και του οδηγικού τους χαρακτήρα, πρακτικότητα στην καμπίνα, σύγχρονο εξοπλισμό και ικανούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες. Αποτελούν λοιπόν 3 άξια δείγματα αυτής της κατηγορίας και συνεπώς είναι απόλυτα ικανά για την κάλυψη των αναγκών μιας οικογένειας. Ο τρόπος όμως που προσεγγίζουν τον ενδιαφερόμενο είναι διαφορετικός και αυτόν θα αναλύσουμε στις σελίδες που ακολουθούν.
Σχεδίαση: Πιο όμορφο και «φινετσάτο» το C5 Aircross
Ο αισθητικός χαρακτήρας των τριών μοντέλων είναι το αρχικό σημείο διαφοροποίησής τους με το καθένα ξεχωριστά να έχει τον δικό του χαρακτήρα.
Ξεκινώντας από το Citroen C5 Aircross, είναι αυτό που τραβάει με μεγαλύτερη ευκολία τα βλέμματα στο πέρασμά του όντας κομψό αισθητικά και με «προχωρημένη» εμφάνιση. Αυτή διαμορφώνεται κυρίως από τη φαρδιά μάσκα εμπρός, τα όμορφα φωτιστικά σώματα, τα διακριτικά airbumps στις πόρτες και την κατά 230 χλστ. απόστασή του από το έδαφος που είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία, ενώ είναι και το μεγαλύτερο σε μήκος μοντέλο κάτι που σε συνδυασμό με τις μεγάλες του επιφάνειες του χαρίζουν επιβλητικότητα.
Από την άλλη, το Skoda Karoq βασίζεται σε πιο κοφτερές γραμμές και έντονες γωνίες προβάλλοντας αρκετά δυναμικό αισθητικό προφίλ. Ξεχωρίζει για την σχεδίαση του εμπρός του μέρους κυρίως εκεί που ενσωματώνει στενά φωτιστικά σώματα και δυναμικές γραμμές στο καπό και στον προφυλακτήρα, ενώ η αιχμηρή του λογική μεταφέρεται και προς τα πίσω. Με αυτά τα στοιχεία, το Karoq λανσάρει ένα συγκριτικά πιο νεανικό προφίλ έναντι των άλλων δύο αυτοκινήτων.
Το Volkswagen Tiguan τέλος, έχει τη δική του χαρακτηριστική αισθητική ταυτότητα, με σοβαρές γραμμές και στοιχεία που το εντάσσουν πλήρως στην γκάμα της εταιρείας που αντιπροσωπεύει. Έτσι χωρίς να εμπεριέχει σχεδιαστικά «ρίσκα» είναι αρκετά δυναμικό και αναγνωρίσιμο, εκφράζοντας τον crossover χαρακτήρα του με την τετραγωνισμένη γεμάτη ακμές λογική και την αυξημένη απόστασή του από το έδαφος.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά !
Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά ! Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Συγχαρητήρια για αυτό και άλλα συγκριτικά τεστ που δημοσιεύετε . Χρήσιμα και έγκυρα, ανταποκρίνονται σε ό,τι ζητάμε.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.