Εμπνευσμένο σχεδιαστικά είναι το εσωτερικό του Citroen C5 Aircross, ενώ παρά τα σκληρά πλαστικά που χρησιμοποιεί παρουσιάζει και καλή ποιότητα κατασκευής.
Εσωτερικό: Όμορφο & high-tech το C5 Aircross, ποιότητα στο Tiguan
63.412 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2020)
Τα τρία αυτοκίνητα παρουσιάζουν αρκετές διαφορές και στον εσωτερικό τους κόσμο κυρίως σε ότι αφορά τη σχεδίαση και την ποιότητα κατασκευής, ωστόσο και τα τρία διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και high-tech στοιχεία προσφέροντας προαιρετικά και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Το Citroen C5 Aircross όπως και στην εξωτερική του εμφάνιση, προβάλλει ένα πιο εμπνευσμένο σχεδιαστικά εσωτερικό, με ξεχωριστά στοιχεία και έντονα high-tech αέρα. Το ταμπλό γεμίζει ευχάριστα το μάτι και κερδίζει τις εντυπώσεις σε κάθε σημείο, ενώ ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας του συστήματος infotainment. Η ποιότητα κατασκευής ικανοποιεί παρά την χρήση σκληρών πλαστικών, με το φινίρισμα να είναι ιδιαίτερα προσεγμένο. Τέλος διακρίνεται και για την εξαιρετική θέση οδήγησης που προσφέρει μέσω των άνετων καθισμάτων Advanced Comfort που διαθέτει.
Το Skoda Karoq αντίθετα είναι το πιο συμβατικό αισθητικά μοντέλο στο εσωτερικό του όμως και αυτό χαρακτηρίζεται πλήρες από στοιχεία και είναι ευχάριστο. Βασίζεται σε πιο τετράγωνα μοτίβα και διαθέτει και αυτό μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο πάνω μέρος κεντρικά του ταμπλό που του χαρίζει high-tech ατμόσφαιρα, ενώ ποιοτικά κρίνεται πολύ καλό με καλής ποιότητας χρησιμοποιούμενα υλικά και αψεγάδιαστη συναρμολόγηση.
Περίπου στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και το εσωτερικό του αδελφού Tiguan, με συμβατικά σχεδιαστικά στοιχεία αλλά μοντέρνο και ευχάριστο γενικά διάκοσμο. Η οθόνη αφής ξεχωρίζει και εδώ στο κέντρο του ταμπλό και είναι πιο πρακτική σε λειτουργία, ενώ ο οδηγός απολαμβάνει μια υπερυψωμένη με καλή ορατότητα θέση οδήγησης. Το Tiguan ξεχωρίζει για την ποιότητα κατασκευής του, με μαλακά υλικά και κορυφαίο επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά !
Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά ! Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Συγχαρητήρια για αυτό και άλλα συγκριτικά τεστ που δημοσιεύετε . Χρήσιμα και έγκυρα, ανταποκρίνονται σε ό,τι ζητάμε.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.