¶νετο είναι και το Skoda Karoq στο δρόμο ενώ αποδεικνύεται και ιδιαίτερα ευχάριστο μέσω του ισχυρού του κινητήρα.
Οδική συμπεριφορά: Πιο άνετο το C5 Aircross
63.409 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2020)
Το οδηγικό προφίλ των 3 μοντέλων εστιάζει στις άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις, ενώ και τα 3 μπορούν υπό προϋποθέσεις να κινηθούν και σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές.
Το Citroen C5 Aircross είναι ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας και ξεχωρίζει ιδιαίτερα όσον αφορά στην άνεση που προσφέρει. Με στάνταρ τα αμορτισέρ Progressive Hydraulic Cushions το C5 Aircross δεν αφήνει τίποτα να περάσει στο εσωτερικό της καμπίνας ενώ τόσο η ηχομόνωση όσο και η ποιότητα κύλισής του βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Την ίδια στιγμή αποδεικνύεται και ευχάριστο οδηγικά, με καλή αίσθηση και ουδέτερη συμπεριφορά, όμως στην πίεση και λόγω της μαλακής ανάρτησης «χάνει» λίγο από την αμεσότητά του.
Το Skoda Karoq, επιδεικνύει και αυτό ένα εστιασμένο στην άνεση οδηγικό προφίλ και τα πάει καλά στον τομέα και μέσω της ποιότητας κύλισης, ενώ διακρίνεται και για τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του που οφείλεται κυρίως στον ισχυρό του κινητήρα. Έτσι ακόμα και σε συνθήκες πίεσης και παρά τις υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματός του, είναι ουδέτερο και ασφαλές. Παρά το ελαφρύ τιμόνι του μάλιστα, η αίσθηση που δίνει στον οδηγό του είναι καλή.
Το VW Tiguan είναι αρκετά ενδιαφέρον και σε οδηγικό επίπεδο συνδυάζοντας την άνεση με την δυναμική συμπεριφορά με πολύ ευχάριστο τρόπο. Έτσι δεν είναι το ίδιο άνετο όσο το C5 Aircross, αλλά ξεχωρίζει για την αποτελεσματικότητά του και το ομοιογενές του προφίλ. Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη στις στροφές και δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος, ωστόσο το σύστημα διεύθυνσης έχει μαλακή αίσθηση και στερεί πόντους από το ικανό σύνολο όσον αφορά στη γενικότερη αίσθηση. Τέλος, έχει και τα πιο αποτελεσματικά φρένα.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά !
Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά ! Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Συγχαρητήρια για αυτό και άλλα συγκριτικά τεστ που δημοσιεύετε . Χρήσιμα και έγκυρα, ανταποκρίνονται σε ό,τι ζητάμε.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.