Ο 1,5 λτ. TSI κινητήρας του Skoda Karoq αποδίδει 20 ίππους περισσότερους από των υπολοίπων και προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και τιμές κατανάλωσης.
Kινητήρες: Ξεχωρίζει ο 1,5 λτ. με 150 PS του Karoq
63.413 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2020)
Στο πεδίο των κινητήρων τόσο τα C5 Aircross όσο και το VW Tiguan εφοδιάζονται στις βασικές τους βενζινοκίνητες εκδόσεις με κινητήρες 1,2 και 1,5 λτ. αντίστοιχα, με ίδια απόδοση (130 ίππων). Το Karoq με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα από την άλλη επιλέχθηκε γιατί αποτελεί μια πιο ικανή πρόταση έναντι του 1,0 λτ. που επίσης διαθέτει, εξυπηρετώντας έτσι καλύτερα τις ανάγκες μιας οικογένειας και όλα αυτά χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή. Με απόδοση 150 ίππους και χαμηλότερο βάρος αμαξώματος λοιπόν, το Karoq παρουσιάζει συγκριτικά τις καλύτερες επιδόσεις αλλά και την χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα στα 3 μοντέλα, με κύριο χαρακτηριστικό όλων να είναι η πολιτισμένη λειτουργία.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά !
Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.
Περί εμφάνισης....υποκειμενικό. Πρακτικότατα και τα τρία. Πιο αξιόπιστο το Citroen με διαφορά ! Και ας σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι τα Skoda είναι πιο αξιόπιστα από τα VW & AUDI...από την στιγμή που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ο μόνος λόγος που τα Skoda φαίνονται ως πιο αξιόπιστα είναι επειδή είναι κατα κύριο λόγω επαγγελματικά οχήματα και ως εκ τούτου...τα Service τους δεν γίνονται σε αντιπροσωπείες και δεν καταγράφονται & το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός είναι περισσότερο προσεκτικός στα service..αλλαγές αναλωσίμων και λαδιών συχνότερα από τον κοινό οδηγό..
Ο συγκεκριμένος Γάλλος, παρ ότι δεν είμαι φαν της Σχολής, με έχει εντυπωσιάσει. Ολκληρωμένο αυτοκίνητο, χωρίς βέβαια τα άλλα δύο ξαδερφάκια (tiguan και karoq) να υστερούν σημαντικά.
Συγχαρητήρια για αυτό και άλλα συγκριτικά τεστ που δημοσιεύετε . Χρήσιμα και έγκυρα, ανταποκρίνονται σε ό,τι ζητάμε.
Με βάση την τιμή, ξεκάθαρα νικητής αναδεικνύεται το citroen. Αλλά! Με μια μικρή ανάγνωση των τόσο εξειδικευμένων ηλεκτρονικών (αναρτήσεις, καθίσματα), τους μεγαλύτερους τροχούς και τον κινητήρα, και τα κόστη που κρύβουν όλα στη διάρκεια του χρόνου (πόσο δύσκολο να εμπιστευτείς την τεχνολογία;), "κεφάλι" παίρνει το skoda ως περισσότερο value for money επιλογή-ειδικά αν συνυπολογιστεί και ο ισχυρότερος κινητήρας. Για να προλάβω τους... αντιγερμανούς, η skoda ξεχωρίζει για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε σχέση με το υπόλοιπο γκρουπ-χώρια που το Karoq είναι και 4.000,00€ φθηνότερο από το αντίστοιχο της vw.