Με την πιο οικονομική έκδοση ID, ο «τσιμπημένος» στην τιμή «βάτραχος» κατάφερε να γίνει πιο προσιτός οπότε και βρήκε στέγη σε περισσότερες οικογένειες με χαμηλότερη οικονομική επιφάνεια, συμβάλλοντας έτσι στην μεγαλύτερη αύξηση της δημοτικότητάς του. Στο πέρασμα των χρόνων η DS δεν σταμάτησε να προσθέτει και νέα καινοτόμα συστήματα, όπως το 1967 που κατά τη διάρκεια ενός facelift, πρόσθεσε στη φαρέτρα του τους αεροδυναμικούς, κατευθυνόμενους μπροστινούς προβολείς. Αποτελούνταν από δύο διαφορετικά στρογγυλά σώματα, με αυτό στο εσωτερικό να στρίβει έως και 80 μοίρες ανάλογα με τη φορά του τιμονιού!
Ο στρατηγός, Σαρλ ντε Γκωλ, πρόεδρος της Γαλλίας από το 1959 έως το 1969, ήταν ένας από αυτούς που αγάπησε την DS, στην οποία μάλιστα λίγο έλειψε να χάσει τη ζωή του στις 22 Αυγούστου του 1962. Ωστόσο παρά την «βροχή» από σφαίρες που δέχτηκε, η θωρακισμένη DS στην οποία επέβαινε, άντεξε και κατάφερε να διαφύγει.