Το εσωτερικό της ανανεωμένης Mustang είναι εντυπωσιακό από όποια πλευρά και να το δει κανείς. Ο τρόπος που όλα τα σύγχρονα μέσα έχουν ενσωματωθεί σε ένα κατά τα άλλα ρετρό και κλασικό εσωτερικό, είναι εκπληκτικός. Πιο συγκεκριμένα, διατηρείται αυτούσια η τετραγωνισμένη και μυώδης αισθητική του ταμπλό με τους παραδοσιακούς στρογγυλούς αεραγωγούς, ωστόσο η Mustang σε βάζει μέσα στη σύγχρονη εποχή μέσω του συστήματος πολυμέσων SYNC 3 με την οθόνη αφής αυτού στην κεντρική κονσόλα, αλλά και του ψηφιακού πίνακα οργάνων με οθόνη 12 ιντσών. Ο τελευταίος είναι «όλα τα λεφτά» με όμορφη απεικόνιση ενώ διαμορφώνεται ανάλογα με την επιλογή του συστήματος παραμετροποίησης ή τις προσωπικές απαιτήσεις του οδηγού της. Η όμορφη εικόνα συμπληρώνεται από τους προερχόμενους από την προηγούμενη γενιά αεροπορικού τύπου διακόπτες στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ τα τελευταία σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης της εταιρείας, έχουν βρει εφαρμογή και στην ανανεωμένη Mustang βάζοντάς τη στη νέα εποχή.
Ξεπερνώντας τις διαφορές και τις βελτιώσεις σε επιμέρους στοιχεία του εσωτερικού της ανανεωμένης Mustang έρχεται η ευχάριστη στιγμή που αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχει βελτίωση και σε θέματα ποιότητας. Έτσι, τα υλικά είναι καλύτερης ποιότητας και τα συναντάς σε περισσότερα μέρη στο εσωτερικό, ενώ βελτίωση έχουμε τόσο στο φινίρισμα όσο και τη συναρμολόγηση, στοιχεία που ανεβάζουν πολύ την συνολική αίσθηση ποιότητας. Εκεί που δεν υπάρχει αλλαγή, είναι στο κομμάτι των χώρων, με την καμπίνα λογικής 2+2 θέσεων να προσφέρει ουσιαστικά την δυνατότητα φιλοξενίας στα πίσω καθίσματα δύο ανήλικων επιβατών. Ο χώρος αποσκευών πάντως ικανοποιεί με την χωρητικότητα των 408 λίτρων του, ασχέτως από το γεγονός ότι διαθέτει μικρό άνοιγμα.
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά!
Απο το διαδύκτυο:
"Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"
53 χιλιάρικα για αυτοκίνητο που στην Αμερική δεν έχει ούτε τα μισά δεν αξίζει με την καμία!
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά! Απο το διαδύκτυο: "Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"