Αφού κατάφερε με την 6η της γενιά να μπει για τα καλά στην ευρωπαϊκή αγορά, η Mustang μας ξανασυστήνεται και λανσάροντας νέα ακόμα πιο εκσυγχρονισμένα στοιχεία, επανέρχεται ως το ιδανικό Pony Car για τον Ευρωπαίο.
What is new
- 2,3 λτ. turbo με 290 ίππους
- Καίει 12,3 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 53.474 ευρώ
Η Ford Mustang 6ης γενιάς κατάφερε αυτό που δεν μπόρεσαν οι προηγούμενες. «Έμαθε» να μιλά με πιο ευρωπαϊκή προφορά και μπήκε δυνατά στην κατηγορία των κουπέ κερδίζοντας ολοένα και περισσότερους φανατικούς οπαδούς και στην από Άδω πλευρά του Ατλαντικού. Το βασικό συστατικό αυτής της επιτυχίας είναι ότι εκτός από την εντυπωσιακή της εμφάνιση και την γενικότερη φιλοσοφία της που εκφράζεται σε όλα τα σημεία, η Mustang προσαρμόστηκε στον ευρωπαϊκό οδηγικό χαρακτήρα. Μετά από 4 χρόνια, η Ford προχωράει την ιδέα ένα βήμα παρακάτω και προσφέρει στην ανανεωμένη της έκδοση πιο εκσυγχρονισμένα στοιχεία, όπως το 10άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Selectshift και την μαγνητοροική ανάρτηση MagneRide. Ένα πιο digital εσωτερικό και οι απαραίτητες πινελιές ανανέωσης μέσα- έξω, συμπληρώνουν το προφίλ τόσο της «μικρής» -Pony Car- Mustang 2,3 EcoBoost που δοκιμάζουμε, όσο και της 5λιτρης - Muscle Car- έκδοσης GT.
Εμφάνιση: Μαγνήτης βλεμμάτων
Αισθητικά, δεν υπήρχε και δεν έπρεπε να αλλάξει κάτι ριζικά στην εντυπωσιακή σιλουέτα του πλέον αναγνωρίσιμου αυτοκινήτου στον κόσμο. Μερικές επεμβάσεις ωστόσο, αναδεικνύουν τον πιο σύγχρονο αέρα της, ενώ την καθιστούν συνολικά και ελαφρώς πιο επιθετική. Αυτό εκφράζεται κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα με το μεγάλο καπό να φιλοξενεί πλέον και δύο αεραγωγούς, ενώ τα νέα φωτιστικά σώματα, τόσο με το σχήμα όσο και με τη θέση τους συμπληρώνουν την πιο δυναμική της εικόνα. Η μάσκα ανασχεδιάστηκε και εκείνη ελαφρώς στα πλαίσια της ανανέωσης, παραμένει ωστόσο σήμα κατατεθέν της Mustang και σε αυτή την γενιά και έκδοση. Στο πλάι και πίσω, η κουπέ σιλουέτα της συνεχίζει να μαγνητίζει τα βλέμματα, με νέο στοιχείο τις διπλές μεγαλύτερες απολήξεις των εξατμίσεων στον προφυλακτήρα. Όπως είναι λογικό, οι μικρές διαφοροποιήσεις δεν έχουν αλλάξει στο ελάχιστο τον τρόπο που την κοιτάζει κανείς στο δρόμο, συγκεντρώνοντας και πάλι πάνω της όλα τα βλέμματα και προκαλώντας επιφωνήματα θαυμασμού.
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά!
Απο το διαδύκτυο:
"Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"
53 χιλιάρικα για αυτοκίνητο που στην Αμερική δεν έχει ούτε τα μισά δεν αξίζει με την καμία!
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά! Απο το διαδύκτυο: "Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"