+ Εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα και εικόνα εσωτερικού, σύστημα παραμετροποίησης, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία - Τιμή, κατανάλωση υπό πίεση, χώροι για τους πίσω
Η ανανεωμένη Mustang είναι σαφώς πιο ικανή από την προηγούμενη σε όλα τα επίπεδα και σημαντικά πιο εκσυγχρονισμένη, συνεχίζοντας όμως και πάλι να αποτελεί μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή από κάθε άποψη πρόταση που τιμάται στα 53.474 ευρώ. Αν σε αυτή προσθέσουμε το εξαιρετικό 10τάχυτο Selectshift κιβώτιο (4.307 ευρώ) και την αποτελεσματική ανάρτηση MagneRide (2.836 ευρώ) το κόστος της ανεβαίνει στα 60.000 ευρώ.
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά!
Απο το διαδύκτυο:
"Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"
53 χιλιάρικα για αυτοκίνητο που στην Αμερική δεν έχει ούτε τα μισά δεν αξίζει με την καμία!
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά! Απο το διαδύκτυο: "Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"