Ο κινητήρας της «βασικής» Mustang είναι ο γνωστός βενζινοκινητήρας EcoBoost των 2,3 λίτρων ο οποίος ρυθμίστηκε στα 290 άλογα (από 317 του προηγούμενου), ωστόσο αυξήθηκε οριακά η ροπή του (από 432 στα 440 Nm), ενώ στην πράξη απέκτησε καλύτερη απόκριση και έτσι δεν γίνεται αντιληπτή σε καμία περίπτωση αυτή η «απώλεια» ισχύος. Αντίθετα μάλιστα, με το 10τάχυτο (!) αυτόματο κιβώτιο (προαιρετικό), είναι αισθητό το θετικό τράβηγμα του κινητήρα και δεν συναντά κανένα πρόβλημα να κινήσει το -και πάλι- βαρύ αμάξωμα των 1.673 κιλών της Mustang. Όσον αφορά στο κιβώτιο Selectshift, μέσω της 10τάχυτης διάταξής του είναι σε θέση να υπερνικήσει το βάρος από τις εκκινήσεις κι όλας, με την Mustang να ανεβάζει αέρινα δύο δύο (!) τις ταχύτητες μέχρι και την 5η. Στην S (Sport) λειτουργία του, το κιβώτιο επιτρέπει πλήρως χειροκίνητη λειτουργία με τις εναλλαγές να γίνονται ομαλά αλλά και σβέλτα αποκλειστικά από τα χειριστήρια στο τιμόνι. Οι επιδόσεις της είναι πολύ καλές αναλογικά, ενώ το κιβώτιο επαληθεύει την πολύ καλή αίσθηση, επιτυγχάνοντας εξαιρετικές τιμές ρεπρίζ με Kickdown. Οσον αφορά στην κατανάλωση, αυτή παρουσιάζεται αυξημένη, αφού σε πραγματικές συνθήκες ξεπερνά εύκολα τα 12,0 λτ./100 χλμ..
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά!
Απο το διαδύκτυο:
"Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"
53 χιλιάρικα για αυτοκίνητο που στην Αμερική δεν έχει ούτε τα μισά δεν αξίζει με την καμία!
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά! Απο το διαδύκτυο: "Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"