Οδηγικά η ανανεωμένη Mustang παρουσιάζεται αρκετά πιο «ζωντανή» σε σχέση με την προηγούμενη και αυτό μεταφράζεται στην πιο άμεση απόκριση που εμφανίζει σε αυτό που ζητά και θέλει την δεδομένη στιγμή ο οδηγός της. Έτσι, «ακούει» καλύτερα στο τιμόνι και δεν «βασανίζεται» από τα φαινόμενα αδράνειας που «μαστίζουν» αυτής της λογικής, του όγκου και του βάρους αυτοκίνητα, με την προαιρετική ανάρτηση MagneRide να δίνει το κάτι παραπάνω ώστε υπό προϋποθέσεις να προβάλλει και έναν πιο σπορτίφ οδηγικό χαρακτήρα, σύμφωνο μάλιστα με τις δικές μας, ευρωπαϊκές, απαιτήσεις. Και λέμε υπό προϋποθέσεις γιατί βασικός υπεύθυνος για τον χαρακτήρα της είναι το Selectable Drive σύστημα παραμετροποίησης, το οποίο επεμβαίνει στο τιμόνι, την ανάρτηση MagneRide, το ESP, το αυτόματο κιβώτιο και προσφέρει επιπλέον των 4 (Normal, Sport, Track και Wet/Snow) άλλες δύο επιλογές, την Drag Strip (για γρήγορες εκκινήσεις από στάση) και την My Mode μέσω της οποίας μπορεί ο οδηγός να ρυθμίσει τη θέση που επιθυμεί σε κάθε ένα από τα σημεία που επεμβαίνει το σύστημα, ακόμα και να «φιμώσει» τον ήχο της ώστε να μην ενοχλεί τους γείτονες.
Στην πράξη, η ανανεωμένη Mustang παρουσιάζει καλύτερη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, με τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα της να ξεχωρίζει και πάλι. Η ανάρτηση στην Normal ρύθμιση, φιλτράρει πιο ικανοποιητικά τις ανωμαλίες ενώ παράλληλα μειώνει τα φαινόμενα body roll, εξαφανίζοντάς τα εντελώς στην σπορ ρύθμιση. Εκεί, η απόσβεση σκληραίνει πολύ και η ανανεωμένη Mustang αποκτά πιο «κοφτερή» αίσθηση, στοιχεία που θα εκτιμηθούν σε ανοιχτές στριφτερές διαδρομές. Σε πιο κλειστές στροφές η αρχική συμπεριφορά της είναι και πάλι υποστροφική και σε οριακές συνθήκες δεν κρύβεται το βάρος της, ωστόσο οι 290 ίπποι της και το πακέτο Performance Pack που είναι στάνταρ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μπορούν να εκδηλώσουν τάσεις υποστροφής. Σε κάθε περίπτωση το τιμόνι έχει καλή αίσθηση όμως είναι αργό σε απόκριση, υπενθυμίζοντας πως και αυτή η Mustang δεν είναι μια σκληροπυρηνική πρόταση, αλλά ένα αυτοκίνητο που έχει τον τρόπο του να σε ευχαριστεί σε κάθε διαδρομή. Τα φρένα της που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς, είναι αποτελεσματικά και ανθεκτικά στην έντονη χρήση.
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά!
Απο το διαδύκτυο:
"Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"
53 χιλιάρικα για αυτοκίνητο που στην Αμερική δεν έχει ούτε τα μισά δεν αξίζει με την καμία!
Ο κινητήρας ''έχασε'' σε άλογα γιατι ειναι ο πιο άχρηστος κινητηρας ever! Βλέπε φοσκους RS, πάτα γκουγλ, ζημιες για τον εκοπουστ και παράπονα ιδιοκτητων ανα τον κοσμο... το μασταγ, εντάξει δεν ειναι τοσο για πιστα όσο ειναι περισσότερο hi bas class πουλ μουρ κτλ, οπότε ριξε λιγο τα άλογα μη χαλασουμε και το όνομα του μυθου και όλα καλά! Απο το διαδύκτυο: "Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή"