
Ανάμεσα σε 60 οικογενειακά SUV, έχει μες στην πόλη την χαμηλότερη κατανάλωση (3,5 λτ./100 χλμ.).
Συνδυαστικά (πόλη & εθνική δηλαδή) θα δώσεις 1.450 ευρώ το έτος σε βενζίνες.
Το ανανεωμένο μοντέλο έχει μικρές αλλαγές στη μάσκα που του δίνουν περισσότερο στυλ.
Επιπλέον στάνταρ εξοπλισμός, νέα κορυφαία έκδοση και προνομιακή χρηματοδότηση.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Ήπια σχεδιαστική ανανέωση στο Honda HR-V, με αλλαγές στη μάσκα
Το Honda HR-V συνεχίζει την εμπορική του πορεία λαμβάνοντας ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα με ήπιες σχεδιαστικές αλλαγές στο εξωτερικό μέρος και μία νέα εξοπλιστική έκδοση, η οποία «κάθεται» στην κορυφή της γκάμας.
Συγκεκριμένα, η μάσκα ανασχεδιάστηκε, αποκτώντας πιο διακριτό πλαίσιο, ενώ ελαφρά διαφοροποιημένος είναι και ο προφυλαχτήρας. Οι υπόλοιπες σχεδιαστικές αλλαγές αφορούν τα φώτα, όπου διαθέτουν πιο σκούρο εσωτερικό και νέα γραφικά LED (και προσφέρονται με τεχνολογία, ενώ έχει αλλάξει και η εσωτερική σχεδίαση της LED φωτεινής μπάρας, που διατρέχει όλο το πλάτος.
Έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη ανάμεσα σε 60 μικρομεσαία SUV
Μικρές βελτιωτικές παρεμβάσεις έγιναν και στο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης, e:HEV, που συνεχίζει να είναι το μοναδικό με το οποίο προσφέρεται το Honda HR-V. Το εν λόγο σύστημα περιλαμβάνει τον ίδιο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων i-VTEC, ο οποίος σε συνδυασμό με τους δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 131 ίππους, ωστόσο έχει αυξηθεί το ποσοστό λειτουργίας αμιγώς με ρεύμα και έχει βελτιωθεί η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου για ελαχιστοποίηση του «πατιναρίσματος» στις υψηλές στροφές.
Το συγκεκριμένο σύνολο μάλιστα κατέχει και το ρεκόρ χαμηλότερης κατανάλωσης στην πόλη ανάμεσα σε 60 οικογενειακά SUV με 3,5 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center μας.
Τα χρόνο θέλει 1.450 ευρώ για καύσιμα (πιο λίγα θέλει μόνο το Toyota C-HR)
Ως φυσικό επακόλουθο λοιπόν το Honda HR-V είναι από τα κορυφαία μοντέλα ως προς το ετήσιο κόστος καυσίμου (υπολογισμός για 20.000 χλμ. ετησίως, εκ των οποίων 15 στην πόλη και από 2.500 σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δρόμο), καθώς απαιτεί 1.477 ευρώ. Στην κατηγορία του μικρότερο ετήσιο κόστος έχουν μόνο οι δύο εκδόσεις του υβριδικού Toyota C-HR, με τους 140 και 197 ίππους, για τα οποία το ποσό ανέρχεται στα 1.452 ευρώ.
Επιπλέον στάνταρ εξοπλισμός, νέα κορυφαία έκδοση και προνομιακή χρηματοδότηση
Όσον αφορά στο κόστος του ανανεωμένου HR-V, το ιαπωνικό SUV είναι διαθέσιμο από 35.300 ευρώ στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού Elegance, το οποίο σε σχέση με το μοντέλο του ’24 διαθέτει επιπλέον δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα σχέσεων, φιμέ πίσω κρύσταλλα, Intelligent Speed Assist, Traffic Jam Assist και το βελτιωμένο Adaptive Cruise Control. Εκτός αυτών εξακολουθούν να προσφέρονται από το βασικό εξοπλισμό ζάντες αλουμινίου, αναδιπλούμενοι καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα, οθόνη αφής 9 ιντσών και ψηφιακός πίνακα οργάνων 7 ιντσών.
Παράλληλα λανσάρεται και ή νέα εξοπλιστική έκδοση Advance Style Plus, η οποία τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας του HR-V, με τιμή από 43.500 ευρώ. Σε αυτήν στάνταρ είναι πανοραμική γυάλινη οροφή, η μάσκα με φινίρισμα Crystal Black και ένα σετ ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών. Επιπλέον για τον περαιτέρω καλλωπισμό του αυτοκινήτου υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες στο χρώμα του αμαξώματος.
Σε κάθε περίπτωση η Honda διαθέτει το χρηματοδοτικό πρόγραμμα, Honda Dream Offers, το οποίο έχει χαμηλό επιτόκιο 5,5% και δυνατότητα ακόμα και μηδενικής προκαταβολής.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Honda ΗR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 2 | Σχεδίαση & Εσωτερικό: Ελκυστικό και αναγνωρίσιμο design |
Σελίδα 3 | Χώροι: Τα Magic Seats ισορροπούν το μικρό πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Θα ξεχάσεις το πρόσωπο του βενζινά σου |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ξεχωρίζει η ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |