+ Λειτουργία κινητήρα, στιβαρότητα-ευρυχωρία-πρακτικότητα καμπίνας, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός-τιμή, 5ετής εγγύηση - Κατανάλωση στην πράξη, αίσθηση τιμονιού, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
Το ανανεωμένο Hyundai i20 ισχυροποιεί τη θέση του απέναντι στον ανταγωνισμό επιστρατεύοντας και εκείνο όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφάλειας (ειδικά στις πιο πλούσιες εκδόσεις του). Παράλληλα παραμένει μια πολύ καλή value for money επιλογή, προσφέροντας έναν ικανό κινητήρα από τη βασική έκδοση αλλά και 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χλμ..
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...
Καλώς ή κακώς η Hyundai διατηρεί τα καλά αλλά και τα κακά... σχεδιαστικά αντικειμενικά αρέσει χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο, καλή δουλειά... συνεχίζει και δεν χαλάει... μικροχαζομάρες θα σου βγάλει σε περιφεριακά αλλά κινητήρα - ηλεκτρικά δύσκολα θα έχεις κάποιο πρόβλημα... από καύσιμο θέλει λίγο αλλά όχι τραγικά πράγματα... κινείται αξιοπρεπώς αλλά μέχρι εκεί... τιμόνι μέτριο αλλά δεν ενοχλεί εκτός εάν έχεις πολλές απαιτήσεις... εργονομία κλασική στα γιαπωνέζικα πρότυπα, βαρετή αλλά αποδεκτή στους πολλούς χωρίς λάθη... infotainment πλήρες και αξιοπρεπές, απλά... το 5ταχυτο κιβώτιο είναι ένα θέμα και σε αριθμό ταχυτήτων και σε αίσθηση μέτριο... το σημαντικότερο, τα πλαστικά στο εσωτερικό παραμένουν μέτρια και ο διάκοσμος πολύ απλός σαφώς κάτω από τον ανταγωνισμό... και μερικά τρίζουν, είναι να μην σου τύχει... ένα άλλο θέμα με το i20 είναι ότι είναι υπερτιμημένο, εάν το συγκρίνεις με το i30 καταλαβαίνεις ότι η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το δίνει πιο φθηνά αλλά δεν νιώθει την ανάγκη... ακόμη κι έτσι η τιμή του είναι καλή πάντως, αν και σε αυτή την κατηγορία μιλάμε για 500 ευρώ πάνω κάτω...